Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t AJL kilka problemów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich jestem nowy na forum więc za jakiekolwiek błędy przepraszam 

Posiadam audi a4 b5 1.8t quattro 180 km "AJL" i kilka problemów z nim zwiazanych

1. Przy jeździe na za równo na GAZIE jak i na benzynie po mocniejszym przyspieszaniu w kabinie czuć wyraźnie zapach benzyny wycieków nie widzę paliwa nie ubywa przynajmniej na oko patrząc na wskaźnik.

2 TYLKO NA GAZIE !! Bardzo często przy 4 tyś obrotów mam 2-3 szarpnięcia tak jakbym gwałtownie naciskał i odpuszczał hamulec po czym dalej samochód idzie dalej . Byłem u kilku gazowników i powiedzieli ze na pewno nie jest to wina instalacji

3. Mam problem z nacinaniem paska alternatora 1/3 już mi ostatnio odleciała z tego co już ostatnio oglądałem to nacina go metalowa cześć za wiskozą i tu moje pytanie co mogę z tym zrobić bo nowy pasek nie wytrzymał nawet 5 tyś

 

IMG_20160915_150548_HDR.jpg

Edytowane przez dawid221
Opublikowano (edytowane)

Siema, co do punktów 1 i 2, to nie wiem czy Ci pomogę, ale miałem ostatnio w swoim aucie takie same objawy, również podejrzewałem wówczas instalację.

Jednak jak się okazało, padła jedna cewka, no i świece również nie były w najlepszym stanie.

Po wymianie jednych i drugich, problem zniknął ;)

Pozdro

Edytowane przez Batsi
Opublikowano (edytowane)
W dniu 6.11.2017 o 22:07, Batsi napisał:

Siema, co do punktów 1 i 2, to nie wiem czy Ci pomogę, ale miałem ostatnio w swoim aucie takie same objawy, również podejrzewałem wówczas instalację.

Jednak jak się okazało, padła jedna cewka, no i świece również nie były w najlepszym stanie.

Po wymianie jednych i drugich, problem zniknął ;)

Pozdro

Dzięki za odpowiedz od założenia postu trochę się dowiedziałem więc tak

 

1 : zapach benzyny jeżeli mnie węch nie myli wydobywa się z luźnego wężyka który jest pod prawym progiem i idzie najprawdopodobniej do elektrozaworu odpowietrzenia zbiornika i teraz tak czy ten wężyk powinien być luźny jeśli nie to gdzie on dalej idzie itp ?

2: szarpnięcia zdarzają się też na benzynie na 2 biegu od 2 do 3 tys czuć leciutkie przerywanie. rano po odpaleni czuć co jakiś czas leciutkie rzucanie silnikiem na wolnych obrotach ale tylko jak samochód jest jeszcze na ssaniu. Dodatkowo jak złapią mnie szarpnięcia przy przyspieszaniu i nie przeciągnę tylko zmienię bieg przy szarpnięciach to na następnym biegu potrafi mi go na chwile odciąć i wtedy nie ma żadnej reakcji na gaz  

NA KOMPIE NIE MA ŻADNYCH BŁĘDÓW

punkt 3 rozwiązałem 

 

Edytowane przez dawid221
Opublikowano

Co do punktu drugiego to koniecznie do sprawdzenia dolot i podciśnienia. Nie słychać świstu przy przyspieszaniu, szczególnie wstawaniu z dolnych obrotów ?  I to do sprawdzenia tak jak sie należy, nie na oko i nie na ucho tylko zaślepić układ i zadać ciśnienie, są na forum tutoriale jak sie nie myle. Długo z tym walczyłem w swoim AEB(mechanicznie to samo co AJL), wymieniłem mnóstwo niepotrzebnych części bo jeden specjalista na początku mojej przygody sprawdzał dolot właśnie "na słuch" zapewniając że to można śmiało wykluczyć. Dziura była przy ICku, w wężyku od N75 i nieszczelne było gniazdo wtrysku beznynowego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...