Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AEB gaśnie po odpaleniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziękuję wszystkim za pomoc i udzielenie się w temacie.Audi odebrane,silnik ładnie cyka.Niestety zabolało po kieszeni.
Remont glowicy:
sprawdzenie szczelności;
planowanie;
obróbka gniazd;
szlif zaworów;
wymiana prowadnic 8WD;
uszczelniacze;
demontaż i montaż;
mycie;
na gotowo.

Składanie i wymiana kompletu uszczelek,śrub glowicy,wymiana płynu chłodniczego g12,wymiana oleju 5w40 mobil i filtr oleju mann,pasek rozrządu conti.

Po tym wszystkim mam jakoś dotrzeć silnik i wymienić olej w najbliższym czasie?Majster mówił tylko żeby przez 200 km jeździć spokojnie i go nie piłować.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zrob zmiane oleju na 5w.

Szkoda nie kazales zrzucicc mu michy i smaka wyczyscic ale w sumie nje doradzilismy Ci tego.

Tak mialbys spokoj na dlugo.

Tak jak pisales 3200 polecialo??

Opublikowano

Na jaki 5w?
Tak kolego,urwalem tylko 70zl.Już z tą miską i smokiem to może komuś innemu to zlecę.Kiedyś przy wymianie oleju chciałem to zrobić to marudzili że to za dużo roboty i po co.Ale to u innego majstra było.Może przy zmianie oleju znajdę warsztat który to ogarnie bez stekania.


Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
24 minuty temu, bialy986 napisał:

Na jaki 5w?
Tak kolego,urwalem tylko 70zl.Już z tą miską i smokiem to może komuś innemu to zlecę.Kiedyś przy wymianie oleju chciałem to zrobić to marudzili że to za dużo roboty i po co.Ale to u innego majstra było.Może przy zmianie oleju znajdę warsztat który to ogarnie bez stekania.


Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

Sorry.cos zle przeczytalem.

Opublikowano

Spoko.A jeśli chodzi o te dotarcie i zmianę oleju to masz jakieś wskazówki? Z tego mojego opisu co było robione to jest okej?

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nikt nie jest w stanie stwierdzic czy jest ok.

Glowica zrobiona dobrze a co w srodku to tylko sam mechanik wie.

Pojezdzij jakis czas spokojnie bez palowania tak mysle do 2 tys km i powinno byc ok.

Co do czyszczenia smoka to im predzej tym lepiej.

Co do marudzenia.

Wez naucz sie zlotej zasady mechanikow im wiecej marudzisz tym klientowi bedzie mniej zal ze zostawil wor pieniedzy u Ciebie.

Dla przyklady robilismy czapke w ibi u zony tj ta sama zasada co u Ciebie tylko tam zmienilismy lancych rozrzadu bo niby mial luz.

Koszta jakie dalem < 2k ze wszystkim.

Ale ja mechanikowi dalem czesci oleje itd by wyszlo taniej.

Wsio tak jak m byc new  uszczelki sruby itp pierdoly.

Nie wiem ile Twoj mechanik przycial na czesciach itd.

Roznica dosc duza no ty masz 20 zaworow tam jest 16 to tez inaczej liczone.

 

Opublikowano

Kiedyś u niego wymienialem wszystkie tuleje tylnego zawieszenia i cena części była praktycznie ta sama gdybym ja kupował ze zniżką,firma też ta sama.Z tymi mechanikami wiadomo jak jest :-/
Jak będę miał trochę wolnej gotówki to zajmę się tym smokiem.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...