szczepanov Opublikowano 14 Października 2017 Opublikowano 14 Października 2017 Panowie, pomóżcie.. Wiem że było już 100 razy ale nie mogę zebrać tego do kupy. Zaczęło się od ciemnego dymu przy przyśpieszaniu, szybko znalazłem olej w dolocie i po wyjęciu turbiny okazało się że rzyga w obydwie strony. Wymieniłem rdzeń, wyczyszczony dolot, intercooler -pozostają suche, sama turbina też, logi bez zastrzeżeń - dmucha jak należy - wygląda że tu jest wszystko jest ok.. po drugiej stronie turba nie ruszałem, pewnie czysto nie jest, ale chyba nie na tyle żeby dalej mi kopcił przy przyśpieszaniu (od grzebania przy turbinie dopiero 500km i zero trasy, także raczej wydech nie zdążył się przedmuchać ) No to pompki - wczoraj pierwsze podejście, silnik rozgrzany, klima, audio itp off, wyszło kiepsko: http://vaglog.com/log-013_018_023_o0Jwa.html Dziś drugie podejście, zamiast kanału 18 wybrałem 15 - warunki te same, wieczór, rozgrzany, pobór prądu min. i wyszło tak: http://vaglog.com/log-015_013_023_epzCMa.html Korekcje lepiej - choć nie wiem czemu, ale nadal słabo -wystarczy na przyczynę kopcenia? Czy 0,8 L/h na postoju jest dla AVF w normie? Jeśli wymieniać to jeden, czy już dwa wtryski się kwalifikują? Co jeszcze sprawdzić, VAGiem albo okiem? Dodam że odma raczej nadmiernie nie puszcza, EGRa nie ruszałem. No i auto na blacie ma 310kkm, a przebiegu nie wiem ile.. u mnie od 3 lat, 100tyś i dotychczas super.
kamil-vag Opublikowano 15 Października 2017 Opublikowano 15 Października 2017 Bipy na minus i korekcje na plus na 4 wtryskiwaczu - zacząłbym od wymiany o-ringów pompek...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się