Vermin Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 O.CT w świecie znana firma, a w Polsce? do moderatora: nic tu nie chcę sprzedawać... Chipowanie droższe niż standardowo, ale za to dostajecie: 1. 5 dni na sprawdzenie - jeżeli się nie spodoba, przywrócenie ustawień fabrycznych (wgranie dokładnie pobranego wcześniej softu z waszego auta), no i zwrot kaski. 2. gwarancję na chip - 5 lat 3. pełne przejęcie gwarancji producenta na silnik, przeniesienie napędu i elementy współpracujące (czyli jak auto jest na gwarancji, to jak serwis powie, że nie ich wina bo to przez chip, naprawę przejmuje o.ct) 3a. gwarancja bierze się stąd, że programy robione są we współpracy z producentami, i dopuszczane są tylko te, które nie powodują ryzyka uszkodzenia silnika), na przykład moje A4 ma skrzynię multitronic, i przez to jest na czarnej liście o.ct (i większych europejskich tunerów) confused4 Przyrosty mocy i dostępność do konkretnego modelu są na stronie: http://oct-polska.pl/ Tutaj, do niektórych modeli są szczegółowe dane przed/po z wykresami w pdfach: http://www.oct-tuning.com/shop Kilka linków o OCT dla przykładu: http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=1125 http://www.autokrata.pl/ogien/5029/volkswagen_tiguan_o_ct/ http://moto.pl/MotoPL/0,90115.html?tag=o.ct http://www.roadlook.pl/tuning/audi-s3-o-ct-tuning-moc-i-wlasciwosci-jezdne-przede-wszystkim.html na pytania chętnie odpowiem (na PW lub 664194785 Jacek). Heh, jestem nowy na forum, i nie bardzo rozumiem dlaczego mój wątek przeniósł się do sprzedam.... w dodatku się zamknął.... chciałem poznać opinię.... Spróbuję tu odpisać na pytania o OCT użytkownika AndyN.... Dużo takich chętnych się znajdzie? naughty Jak pisałem wyżej, w miarę, ale to są inni klienci, często samochody firmowe, audi q7, passaty, raczej nie starsze niż 2 lata, a klienci raczej mało zainteresowani wykresami, tylko komfortem jazdy, i bezawaryjnym działaniem.... ps: chętnie poznam niezadowolonego z produktu o.ct Pierwszej rejestracji w ogóle czy pierwszej w PL? Serwis w ASO czy w nieautoryzowanym także? Inaczej, gwarancja rozszerzona obejmuje samochody, które mają też jeszcze gwarancję producenta, w tym wypadku, po conieautoryzowany? ale jeżeli ktoś chce to tak, każdy serwis, który dokumentuje co robi, i w razie czego bierze na siebie odpowiedzialność za prawdziwość wpisów w książce serwisowej. Według listy na stronie A4 B6 z silnikiem 2,5TDi występuje jedynie w wersji 150 KM No tak, z takim pojmowaniem to marka naprzykład opel wogóle nie istnieje na stronie są tylko samochody, które są w ofercie. Pisałem wyżej, że mojego nie ma naprzykład (2,5 163PS) Macie hamownię? 4x4? Czy wgrywacie gotowca i dajecie papierek, że od teraz silnik ma 40 KM więcej? Dla chętnych hamownia jest w cenie (nie na miejscu, w Lublinie inni nie wiem jaką politykę prowadzą), tylko że jeszcze nikt nie chciał zhamować (nie ma się co dziwić, pisałem jacy klienci do tej pory byli). Niestety nie ma papierka z liczbą koni na nim (za to gwarancja i umowa). Jeżeli jesteś typem człowieka, który wozi taki papier z PSami, i pokazuje każdemu kogo wiezie, i jeszcze opowiada o wykresach, TO NIE JEST PRODUKT DLA CIEBIE. Dlatego jest słow OPTYMALIZACJA, a nie tuning. Tu wszystko po prostu działa (5 dni na sprawdzenie), nie ma poszarpanych wykresów, "dostosowywania" żeby mniej dymił, mniej palił.. po prostu działa i tyle... a jak coś jest nie tak z silnikiem, to albo naprawa wszystkich problemów zanim coś się wgra, albo mimo że auto jest w wykazie, odmowa optymalizacji (dla dobra klienta) ps2: i oczywiście czły czas chętnie poznam niezadowolonego z produktu o.ct
poziek Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Czy jeżeli padnie turbina, czy pęknie zawór to kto naprawia ? ASO? Jakiś inny zakład nie ASO? Czy Wy sami ? Jak to wygląda? cena 2100 łącznie z hamownia to dobra cena.[br]Dopisany: 27 Styczeń 2009, 11:58_________________________________________________ 2. gwarancję na chip - 5 lat co to oznacza ?
Vermin Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2009 Jeżeli coś padnie, nieważne jest kto to naprawi. Jest robiony kosztorys i ustalany zakres robót, następnie naprawiasz gdzie chcesz, a fakturę (na ustaloną wcześniej kwotę) płaci OCT.
letallec Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 a jak coś jest nie tak z silnikiem, to albo naprawa wszystkich problemów zanim coś się wgra, albo mimo że auto jest w wykazie, odmowa optymalizacji (dla dobra klienta) Czyli przed wgraniem kompleksowa diagnostyka u Was? Zgadza się?
Vermin Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2009 2. gwarancję na chip - 5 latco to oznacza ? oznacza to (w okresie 5ciu lat): 1. jeżeli oprogramowanie uległo uszkodzeniu, bo naprzykład komputer się zepsuł, czy cokolwiek innego, instalujemy jeszcze raz oprogramowanie za darmo (tylko w tym samym samochodzie, który jest na umowie). 2. na życzenie możemy wykasować program, i wgrać go ponownie (bo klient ma potrzebę, no nie wiem, mieć chwilę auto bez optymalizacji ) 3. jeżeli pojawi się jakikolwiek upgrade klient jest zapraszany na aktualizację też za darmo. 4. jeżeli klient coś namieszał (nie wnikamy) i oprogramowanie nie działa lub nie jak powinno, kasujemy, wgrywamy od nowa, za darmo.[br]Dopisany: 27 Styczeń 2009, 12:31_________________________________________________ Czyli przed wgraniem kompleksowa diagnostyka u Was? Zgadza się? Zgadza się. Diagnostyka jest obowiązkowa i darmowa.
spanky Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 oznacza to (w okresie 5ciu lat): 1. jeżeli oprogramowanie uległo uszkodzeniu, bo naprzykład komputer się zepsuł, czy cokolwiek innego, instalujemy jeszcze raz oprogramowanie za darmo (tylko w tym samym samochodzie, który jest na umowie). tak z czystej ciekawosci ... jak moze zepsuc sie/ulec uszkodzeniu oprogramowanie ?
Vermin Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2009 cena 2100 łącznie z hamownia to dobra cena. ale nie dla każdego... są tacy, którzy zaryzykują sporo, żeby wydać tylko naprzykład 1500zł, za podobny lub większy przyrost mocy.... i nie mówię że się nie uda... Jeszcze jest jeden szczegół, z OCT cena samochodu raczej nie spadnie. A takiego robionego z dostrajaniem i cudowaniem, nie wiem jak koledzy, ale jak bym już mógł nie chcieć [br]Dopisany: 27 Styczeń 2009, 12:41_________________________________________________ tak z czystej ciekawosci ... jak moze zepsuc sie/ulec uszkodzeniu oprogramowanie ? nie wiem ktoś gdzieś źle plusa w warsztacie przyłożył, i po komputerze... to oprogramowanie, też już jest nie do odzyskania, a bardziej prawdopodobne, że ktoś może je próbować zgrać/poprawić.... czy to ważne? nikomu nie padł nigdy komp w samochodzie?
spanky Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Dlatego jest słow OPTYMALIZACJA, a nie tuning. Tu wszystko po prostu działa (5 dni na sprawdzenie), nie ma poszarpanych wykresów, "dostosowywania" żeby mniej dymił, mniej palił.. po prostu działa i tyle... a jak coś jest nie tak z silnikiem, to albo naprawa wszystkich problemów zanim coś się wgra, albo mimo że auto jest w wykazie, odmowa optymalizacji (dla dobra klienta) prosze o definicje słowa OPTYMALIZACJA w Waszym rozumieniu [bo z tego co rozumiem to wgrywcie gotowca i heja .... ] [sprawdzenie czego ... ? ze jedzie ] i skad ta pewnosc ze nie ma poszarpanych wykresow skoro nie robicie pomiarów na hamowni .... Dla chętnych hamownia jest w cenie (nie na miejscu, w Lublinie inni nie wiem jaką politykę prowadzą), tylko że jeszcze nikt nie chciał zhamować (nie ma się co dziwić, pisałem jacy klienci do tej pory byli). Niestety nie ma papierka z liczbą koni na nim (za to gwarancja i umowa). i to na koncu .. poprostu dziala i tyle ... litosci ... [br]Dopisany: 27 Styczeń 2009, 12:45_________________________________________________ nie wiem ktoś gdzieś źle plusa w warsztacie przyłożył, i po komputerze... to oprogramowanie, też już jest nie do odzyskania, a bardziej prawdopodobne, że ktoś może je próbować zgrać/poprawić.... czy to ważne? nikomu nie padł nigdy komp w samochodzie? to komp sie wywala a nie soft ... tam sie nie ma co popsuc ... poprostu uszkodzenie mechaniczne ECU nie pozwala na odczytanie softu ktory jest caly badz tez zostal usuniety [przypadkowo] ... to nie jest gwarancja na soft tylko na ponowne wgranie ... P.S chetnie zobacze jakies wykresy ...
Vermin Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2009 prosze o definicje słowa OPTYMALIZACJA w waszym rozumieniu .... sorki ale to będzie długi cytat: "Optymalizacja to proces uwalniający niewykorzystane możliwości silnika oraz udoskonalenie efektywności wykorzystania pełnego potencjału silnika przez skrzynię biegów w przypadku samochodu z automatyczną skrzynią biegów. Celem optymalizacji nie jest uzyskanie jak najwyższych wartości mocy i momentu obrotowego przy określonej wartości prędkości obrotowej, niezależnie od tego, jaki to ma wpływ na silnik i elementy przeniesienia napędu, tylko poprawienie dynamiki samochodu w normalnych warunkach eksploatacji, zawsze biorąc pod uwagę bezpieczeństwo, zarówno podzespołów samochodu jak i kierowcy oraz pasażerów. Dlatego, zgodnie z tym założeniem, efekty optymalizacji są odczuwalne przez kierowcę ale nie mogą być ekstremalne. Jednym z podstawowych elementów filozofii optymalizacji jest troska o bezpieczeństwo i trwałość serca samochodu czyli silnika. Firma O.CT, oprócz gwarancji na swój produkt, daje także gwarancję na układ napędowy samochodu (szczegóły w dziale Gwarancja O.CT). Priorytetem firmy O.CT jest długookresowa, trwała i partnerska współpraca oraz zadowolenie Klienta." i skad ta pewnosc ze nie ma poszarpanych wykresow skoro nie robicie pomiarów na hamowni ... kto napisał że nie robimy? to nie jest po prostu obowiązkowe, wykresy są do przejrzenia na tym zagranicznym www, które podałem na początku. i to na koncu .. poprostu dziala i tyle ... litosci ... to jeszcze raz... chętnie poznam niezadowolonego z programu OCT, a jeżeli ci nie zadziała, TO MASZ 5 DNI, żeby przyjechać i powiedzieć, że nie chcesz, i oddajemy kasę. to nie jest gwarancja na soft tylko na ponowne wgranie ... wink4 soft sam w sobie, każdy jest testowany we współpracy z producentem. ale jeżeli coś by wynikło, jest darmowy upgrade... czy wszędzie tak jest, że gość zrobi samochód, potem drugi taki sam, coś poprawi w sofcie, albo wypatrzy jakiś błąd, i dzwoni do pierwszego, że ma lepszą wersję softu, i chciałby mu ją wgrać?
poziek Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Spanky tak to też działa w USA. To są po prostu gotowce, wcześniej przetestowane na kilku autach. Przecież nasi tunerzy też wgrywają gotowce.
zegarek Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Spanky tak to też działa w USA. To są po prostu gotowce, wcześniej przetestowane na kilku autach. Przecież nasi tunerzy też wgrywają gotowce. Wgrywają, ale do tego potrafią skorygować/dostroić wedle uznania i przewidzieć efekt. A tu co? Jak zaczyna iść nie po myśli, to dziękujemy klientowi i następny prosze, bo przecież powinno działać, a nie działa
spanky Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Spanky tak to też działa w USA. To są po prostu gotowce, wcześniej przetestowane na kilku autach. Przecież nasi tunerzy też wgrywają gotowce. ja sobie doskonale zdaje sprawe .. ale tekst w stylu nie poszapane wykresy,nie dymi,nie pali duzo itp ... dla mnie jako osoby ktora cos tam wie ... nie przemawiaja ... wystarczy napisac ze nie ma dwoch takich samych silnikow [a co za tym idzie reakcja na modyfikacje jest inna] i cale to bajkopisarstwo jest nic nie warte .... choc z drugiej strony takie firmy skierowane sa do wlascicieli nowych aut gdzie zuzycie silnika jest znikome i reakcje na mod tych samych jednostek beda podobne a szanse na komplikacje sa male .... to tyle ... rynek zweryfikuje dzialanosc firmy .. poczekajmy moze ktos sie skusi i opisze wrazenia wraz z wykresem ... [bo te na stronie to jak zdjecie ciastka w menu ... tyle ze na talerzu juz tak ladnie nie wyglada ]
Vermin Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2009 Wgrywają, ale do tego potrafią skorygować/dostroić wedle uznania i przewidzieć efekt. nie chcę się wdawać w opinię, jedni uważają za lepsze jedno, inni drugie rozwiązanie, moje pytanie to co to znaczy przewidzieć efekt? czy naprawdę można tak na szybko na kompie poprawić jakiś parametr, i mieć pewność, że to nie wpłynie w przeciągu np: kilku lat, kilkudziesięciu tysięcy km, na podzespoły samochodu? z tego samego powodu ja mogę obejść się smakiem, bo moje audi jest ze skrzynią multitronic, w dłuższej eksploatacji, skrzynia się może wysypać (zaznaczam MOŻE, ale to już wystarczy). i co z tego, że mam inną chętną firmę, która mi może podnieść moc? mam ryzykować? a za dwa lata powiedzą: ooo panie, dwa lata minęło to nie może być przez czip a czipy z allegro? dlatego są takie szkodliwe, bo gość zgra jakiś dostrojony program do konkretnego auta, które miało coś nie tak, ale zostało to oprogramowaniem wyregulowane, a potem hajda po kolei do wszystkich modeli [br]Dopisany: 27 Styczeń 2009, 13:41_________________________________________________ wystarczy napisac ze nie ma dwoch takich samych silnikow a czy to jakaś tajemnica, że z fabryki też nie są identyczne? mają większą albo mniejszą moc... mylę się? czy może sofcik ktoś im dostraja przed wyjechaniem na ulicę?[br]Dopisany: 27 Styczeń 2009, 13:44_________________________________________________ mają większą albo mniejszą moc chodzi oczywiście o identyczne w teorii silniki....
poziek Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 choc z drugiej strony takie firmy skierowane sa do wlascicieli nowych aut gdzie zuzycie silnika jest znikome i reakcje na mod tych samych jednostek beda podobne a szanse na komplikacje sa male .... i o to właśnie się rozchodzi...to jest ich target...
Vermin Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2009 dokładnie o to chodzi, pisząc tutaj liczę na rozmowę z właścicielami zadbanych B6, no i B7 czy B8, a i taki jeżeli będzie skatowany, to mam prawo przeprosić i odmówić... nie skreślam B5, ale to musi być laleczka
CAM-VID Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Jeżeli jesteś typem człowieka, który wozi taki papier z PSami, i pokazuje każdemu kogo wiezie, i jeszcze opowiada o wykresach, TO NIE JEST PRODUKT DLA CIEBIE. Taki papierek bardzo może sie przydać przy sprzedaży auta, skoro podam w ogłoszeniu, że mam 270 PS i 540 Nm to kto mi w to uwierzy bez papierka???
poziek Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 dokładnie o to chodzi, pisząc tutaj liczę na rozmowę z właścicielami zadbanych B6, no i B7 czy B8, a i taki jeżeli będzie skatowany, to mam prawo przeprosić i odmówić... nie skreślam B5, ale to musi być laleczka na takich klientów wszyscy liczą a prawda jest taka, że jak przyjedzie do ciebie 6 letnia B6 z przebiegiem 180 tysięcy i zrobisz jej diagnostykę (wyjdzie wszystko cacy) a potem wgrasz soft i pojeździ tydzień po czym padnie turbina to tez rozłożysz ręce... jednym słowem niczym nie będziesz różnił od innych tunerów... Jedyna różnica między twoją ofertą a ofertą innych tunerów to, że przejmujesz gwarancję na auto przez pierwsze dwa lata lub 120 tysięcy kilometrów...a prawdopodobieństwo, że w tym czasie coś się w aucie posypie jest znikome Oczywiście wyłączając 2.0tdi i pękające głowice Tak ! Wtedy musisz uważać bo głowice padają często
AndyN Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Jedyna różnica między twoją ofertą a ofertą innych tunerów to, że przejmujesz gwarancję na auto przez pierwsze dwa lata lub 120 tysięcy kilometrów... i jeśli dobrze zrozumiałem to we fragmencie dotyczącym gwarancji chodzi tu o 2 lata od daty pierwszej rejestracji lub 120 tys. od daty pierwszej rejestracji. A nie od 2 lata/ 120 tys. od instalacji chipa Więc wychuchane B5, B6 i część B7 też się nie kwalifikuje
Iverson Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 kręcić licznik to jest sposób :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się