Kowi87 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Moim zdaniem jeśli oct jest tak dobra jak pisze na stronie www to Twój program i programy dobrych forumowych tunerów mogą być porównywalne jesli chodzi o wszystkie te zimy co innego jak program robi pseudo tuner który dorzuci jak najwięcej koksu żeby efekt był aż zanadto odczówalny dla klienta i z czasem jego kieszeni :gwizdanie:
AndyN Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 AndyN bardzo poproszę taką listę na PW. Rogal (?) Patrox (?) Kogo jeszcze proponujecie? Poziu, pomóż ---------------- Taka propozycja: szukamy odpowiedzi na pytania Vermina. Bez wywnętrzania się na poboczne wątki, ok?
wiissnia Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Taka propozycja: szukamy odpowiedzi na pytania Vermina. Bez wywnętrzania się na poboczne wątki, ok? A może Vermin sam powinien znać odpowiedzi na te pytania proponując Tuning?
Vermin Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2009 Chłopie weź się ogarnij i przestań pisać takie rzeczy. Dobra OK. programy o.ct są najlepsze a wszyscy Polscy Tunerzy robią partactwo. Sam proponujesz tuning a tak naprawdę niewiele wiesz w jego temacie. Proponujesz program pisany przez kogoś daleko i potrafisz tylko powtarzać to co Ci napiszą a może proponując programy sam powinieneś znać odpowiedzi na te pytania? ocho, Świadek... po co od razu generalizować? nie robią napewno, ale napewno robią koło d*py takim jak ja żeby więcej, zarobić. to że coś zostało napisane daleko, to już jakiś bełkot, i co z tego? Komu potrzebny jest taki tuning, temu jest, a w nowszych autkach to propaganda... w o.ct w tej złej niedobrej szwajcarii, oferują 6 różnych stopni tuningu, dochodzą modyfikacje mechaniczne, i pod tą są modyfikowane programy, tylko pierwszy poziom jest ustalony. bo ma być na co dzień. Pewnie o.ct testowała wszystkie dostępne samochody na rynku stąd ta twoja pewność że twoje programy są super, nie sądzę. nie, o.ct przetestowała te modele do których, zrobiła programy, a które przeszły testy i dostały certyfikat w sprzedaży. gówno tam dla was nieważne, że większość musiał też producent zaakceptować.... Piszesz że te twoje o.ct jest takie super a sam nawet nie masz ich programu. a bo właśnie moje Audi z multitronikiem testów tych nie przeszło, skrzynia jest za słaba do jakichkolwiek podnoszeń mocy, i koniec dyskusji.... ja bym się martwił tym raczej, że ostatnio usłyszałem " e tam, damy radę".... tuner mi tak ostatnio powiedział... ciekawe jak damy radę? znaczy pokryje mi koszt ew. naprawy, jasne..... Musiałem to napisać bo już irytuje mnie ta dyskusja właściwie o niczym. ty się rozpisałeś o niczym, właściwie.... A tak dla twojej wiadomości przy -20 i + 40 moje Audi po programie Rogala chodzi dobrze, zrobiłem na nim 20kkm i nie mam problemu, wię Rogal też robi testy długodystansowe i w różnych temperaturach. a tak do wszystkich wiadomości właśnie pan Rogal zrobił długodystansowy test na samochodzie klienta.... a chociaż za darmo to dostałeś jako egzemplarz do testów? ale po co się kłócić, nic nie mam do rogala, dobrze ci zrobił, lata? niech lata. ale niech może coś też naprzykład wam wszystkim napisze, o tym moim o.ct, i zastosowaniu go w samochodach 0-5 letnich, seryjnych mechanicznie i elektronicznie....
poziek Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Tematu nie zamknę ewentualnie będę czyscił z bezsensownych wpisów. Jeżeli chodzi o temperatury to mimo wszystko wypłynął brak elementarnej wiedzy Vermina jezeli chodzi o cziptuning...
wiissnia Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Jeżeli chodzi o temperatury to mimo wszystko wypłynął brak elementarnej wiedzy Vermina jezeli chodzi o cziptuning... Właśnie do tego zmierzałem, wie tylko tyle ile ma napisane na ulotce, nic od siebie.
Gość Trzeniu Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Rogal też robi testy długodystansowe i w różnych temperaturach. a jak wyglądały takie testy w Twoim konkretnie przypadku?
wiissnia Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Rogal też robi testy długodystansowe i w różnych temperaturach. a jak wyglądały takie testy w Twoim konkretnie przypadku? Kolego przeczytaj zdanie od początku. Napisałem że mam program od jakiegoś czasu i że wszystko jest nadal OK mimo 255Tkm, więc uznaję to za test długodystansowy
Gość Trzeniu Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Rozumiem ale aby uściślić to napisz wprost że to Ty zrobiłeś taki test i wszystko jest ok a nie że Rogal robi takie testy w zasadzie to nie bardzo nawet widziałbym taką możliwość aby tuner tak testował auto , testerem zawsze i wyłącznie będzie użytkownik Pozdro
poziek Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Trzeniu widać tez guzik wie na temat temperatury w dolocie a programie.
Gość Trzeniu Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Trzeniu widać tez guzik wie na temat temperatury w dolocie a programie. Poziu daruj sobie swoje mądre komentarze... ok? dzięki. Widzisz aby gdzieś abym pytał o temperaturę? zaciekawiło mnie tylko co znaczy że Rogal zrobił test długodystansowy... nic więcej.. więc nie doszukuj się proszę nie wiadomo jakiej afery bo każdy już na każdym forum wie że Ty wiesz , wszystko wiesz , wszystko wiesz najlepiej Wisła Mistrz [br]Dopisany: 29 Styczeń 2009, 00:33_________________________________________________guzik wiem , wytłumaczysz mi? podzielisz się doświadczeniem? byłbym wdzięczny
poziek Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Dam wskazówkę do rozmyślania: zimne powietrze = geste powietrze = więcej tlenu w powietrzu ciepłe powietrze = rzadkie powietrze = mnie tlenu co mierzy ilośc powietrza wiemy w 1.8T przy wysokiej temp. w dolocie ECu cofa zapłon tak aby nie doprowadzić do spalania stukowego...gnojowozy mnie nie interesują Reasumując ECU poradzi sobie z każdą temperatura w dolocie. [br]Dopisany: 29 Styczeń 2009, 01:21_________________________________________________ więc nie doszukuj się proszę nie wiadomo jakiej afery bo każdy już na każdym forum wie że Ty wiesz , wszystko wiesz , wszystko wiesz najlepiej cóż mogę na to odpowiedzieć...niech ci forumowi spece zrobią wlasnymi rękami to co ja zrobiłem to wtedy pogadamy...ty chyba pamietasz jak ci sie pampers napełnił w trakcie jazdy siwym
Gość Trzeniu Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 dzięki co do pampersa to potwierdzam
Vermin Opublikowano 29 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2009 A może Vermin sam powinien znać odpowiedzi na te pytania proponując Tuning właśnie nie znam... po to pytam, bo tak jak to przedstawiacie, nie trzyma się kupy.... póki co do mnie nie było żadnych konkretnych pytań o o.ct, akurat z centralą musiałem się tylko raz skontaktować, żeby potwierdzić zakres 5cio letniej gwarancji.... ja nie muszę i nie mogę wiedzieć absolutnie wszystkiego, po to mam wsparcie techniczne, a tam też nie każdy mi na wszystko odpowie, tylko specjaliści w swoich dziedzinach.... Z waszej strony trochę bezczelne jest twierdzenie, że wiecie wszystko... razem w grupie (bo ja sam z wami rozmawiam) macie sporo argumentów, tylko że jak do tej pory, wszystkie są oparte o to co wam ludzie powiedzieli, i to ludzie którzy żyją z tego.... Rogal też robi testy długodystansowe i w różnych temperaturach. a jak wyglądały takie testy w Twoim konkretnie przypadku? ja nie robię przecież takich testów.... a wogóle, w wielkim przybliżeniu i ogólnie, jest tak, że najpierw się pisze program pod konkretny model i bez przerwy testuje (auto testowe przechodzi podczas tego gehennę) wstępnie napisany ładuje się do kolejnych, ładnie je okleja i wypuszcza w drogę (z podpiętą diagnostyką) w oparciu o wskazania, program się dostraja, i uaktualnia U WSZYSTKICH, i tak aż wszystkie wózki tego samego modelu, będą dobrze pracowały na jednym programie (z uwzględnieniem niewielkich odchyłek, bo silniki różne są...) jeszcze podczas tego auto testowe jest przekazywane dla obr producenta, i oni mogą sobie potestować, przekazać wskazówki, albo sprawdzić i zakazać, bo coś tam wiedzą o konstrukcji swojego samochodu, że w tym modelu nie warto. Jak już program jest dopięty, musi mieć certyfikat, żeby można go było naprzykład wbić do dowodu, tam gdzie jest taki wymóg. oczywiście to też trwa, i wiąże się z kolejnymi testami. mniej więcej tak, choć w szczegółach oczywiście rózni się zależnie od sytuacji. Super dokładnie nie opowiem, bo elektronik jest od programu, mechanik od auta, tester od testowania, napewno nie jeden człowiek od wszystkiego..... I jeszcze jedna ważna rzecz, skąd się wzięło przekonanie, że żeby sobie dołożyć mocy, klient się musi na tym znać? boicie się czegoś, że jak nic nie wiesz i pójdziesz po dołożenie mocy, to ci źle zrobi? to ty musisz wiedzieć o co pytać? ale to że zapytałeś o parę rzeczy i poznałeś kilka odpowiedzi, to nie jest znajomość rzeczy, tylko powtarzanie tego co mówią inni, co nie? a zbyt żałosne były by podpowiedzi od tunerów bezpośrednio wam na privie, więc nawet was o to nie podejrzewam, bo gdyby tak było, to kończy temat, a oni wychodzą na nieudaczników.... oczywiście nikt tak nie robi, bo forum to forum, i wszyscy powinni wiedzieć. Ponadto, jak wejdziecie na stronkę (zagraniczną) w newsach zobaczycie, że mimo to są do niektórych nowych programów wypuszczane upgrady, uwzględniające naprzykład większy margines dla silników pracujących w trudnych warunkach, bo jak ktoś słusznie zauważył, nie sposób przewidzieć w aucie, które występuje jako tylko nowe, co się stanie po przejechaniu 100000, w sensie typowych dla silnika zachowań.) i znowu poprawka jest dla wszystkich, i dla tych z nowym autem, bo kiedyś się zestarzeje chyba, i ze starszym... modele będące w produkcji od roku czy dłużej już się raczej nie zmieniają... ale możecie być pewni, że jeżeli coś wyjdzie, to będzie poprawione i dostrojone. bez proszenia się o to... no nic, po południu sklecę coś do tunerów, i może poznamy odpowiedzi, bo szkoda im taki rozwleczony post podkładać. napiszę pytania, wyślę im i poziemu i adamn, żeby wiedzieli o co chodzi. a jeżeli od nich dostanę konkretne pytania, obiecuję konkretne odpowiedzi.
Kowi87 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 a wogóle, w wielkim przybliżeniu i ogólnie, jest tak, że najpierw się pisze program pod konkretny model i bez przerwy testuje (auto testowe przechodzi podczas tego gehennę) wstępnie napisany ładuje się do kolejnych, ładnie je okleja i wypuszcza w drogę (z podpiętą diagnostyką) w oparciu o wskazania, program się dostraja, i uaktualnia U WSZYSTKICH, i tak aż wszystkie wózki tego samego modelu, będą dobrze pracowały na jednym programie (z uwzględnieniem niewielkich odchyłek, bo silniki różne są...) jeszcze podczas tego auto testowe jest przekazywane dla obr producenta, i oni mogą sobie potestować, przekazać wskazówki, albo sprawdzić i zakazać, bo coś tam wiedzą o konstrukcji swojego samochodu, że w tym modelu nie warto. Jak już program jest dopięty, musi mieć certyfikat, żeby można go było naprzykład wbić do dowodu, tam gdzie jest taki wymóg. oczywiście to też trwa, i wiąże się z kolejnymi testami. mniej więcej tak, choć w szczegółach oczywiście rózni się zależnie od sytuacji. w końcu przedstawiłeś sprawe jak należy
Vermin Opublikowano 29 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2009 w 1.8T przy wysokiej temp. w dolocie ECu cofa zapłon tak aby nie doprowadzić do spalania stukowego...gnojowozy mnie nie interesują naughtyReasumując ECU poradzi sobie z każdą temperatura w dolocie. jeżeli się mylę to przepraszam z góry, ale jeżeli masz niestandardowo ustawione ECU, i parametry o których pisałeś są zmienione, w oparciu o PRZEWIDYWANIE, i brak testów, to przy pechu, może sobie już tak dobrze nie poradzić.... ale ja akurat mechanikiem nie jestem, dlatego pytam a nie się mądrzę.... ty jesteś mechanikiem oczywiście, z ciekawości w zawodzie pracujesz? czy na poziomie średnim, czy inżynier?[br]Dopisany: 29 Styczeń 2009, 10:09_________________________________________________a jeżeli wy macie jakieś pytania do o.ct, to proszę zadawać, prześlę do centrali i poznamy odpowiedź.
poziek Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 jeżeli się mylę to przepraszam z góry, ale jeżeli masz niestandardowo ustawione ECU, i parametry o których pisałeś są zmienione, w oparciu o PRZEWIDYWANIE, i brak testów, to przy pechu, może sobie już tak dobrze nie poradzić.... że co ? wyjaśnij: "niestandardowo ustawione ECU" - mówisz o zmienionym programie tak ? "parametry są zmienione" - mowa o temperaturze ? "w oparciu o przewidywanie" - jakie przewidywanie ? przecież od czegoś jest przepływomierz, map sensor, czujnik spalania stukowego, czujnik temperatury w dolocie żeby ECU reagowało na bieżąco na zmieniające się warunki pracy silnika...to jest zwykła matematyka jak X to Y. Nie kojarzysz za bardzo jak pracuje ECU a tym bardziej sterowniki od B6 w górę "brak testów" - tutaj zgoda brak długodystansowych testów ale ja akurat mechanikiem nie jestem, dlatego pytam a nie się mądrzę.... ty jesteś mechanikiem oczywiście, z ciekawości w zawodzie pracujesz? czy na poziomie średnim, czy inżynier? jestem inżynierem lotnictwa specjalność silniki odrzutowe...a tuning to moje hobby
Vermin Opublikowano 29 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2009 jestem inżynierem lotnictwa specjalność silniki odrzutowe...a tuning to moje hobby dżizas... wielki szacunek, szczerze, niestety z takimi kwalifikacjami jesteś raczej w mniejszości osób komentujących temat, choć od razu w sumie widać, że Twoje wypowiedzi się różnią. Ty piszesz konkretnie, a po twoim poście reszta: taaa, aleś mu dowalił, zgnoić gada
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się