Dominozx Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 (edytowane) Cześć, ostatnio chciałem przeczyścić n75 i udało mi się, niestety przy montażu sie rozleciał bo nie złożyłem go prawidłowo, wypadł tłoczek i sprężynka. Wcześniej auto biło mi w peeku 0.9b teraz Max ciśnienie jakie zauwazylem było to 1.2b ale średnio 1b, nie powiem bo auto ma więcej mocy i jest spoko. Chciałbym założyć n75 race żeby mi tam tłoków nie wypaliło może, ale w aso powiedzieli mi ze zaworki 034906283K, 034906283N oraz ten J nie są już produkowane, Sa jakieś 'sportowe' zamienniki dostępne na rynku? Teraz auto jeździ 0-1 jak na Mbc, dodam trochę gazu a turbo już wstaje. Nie zwracajcie uwagi na yt, dodało się z telefonu i nie wiem jak usunąć Edytowane 18 Października 2017 przez Dominozx
Wiśniovy Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 Jakie oznaczenie silnika? Jeśli cokolwiek nowszego na szerokopasmowej sondzie to sprawdzasz vagiem na kanale 31 W grupie 031 wartości jakie będziemy obserwować oznaczają napięcie sondy lambda, które przekładają sie na wartość AFR-u mniej więcej tak : (1.5V)= 1 tj. 14.7:1 AFR, 0.85 = 12.5:1 AFR, 0.75 = 11:1 AFR itd. Jak łatwo wywnioskować AFR otrzymamy przez pomnożenie wartości pokazywanej przez sondę lambda przez 14,7. Przykładowo auto którego AFR wynosi 14:1 ( lambda 0,95 ) i utrzymuje tą wartość pod doładowaniem blisko odcięcia , ma mieszankę trochę za ubogą z kolei auto którego AFR wynosi 10:1 (lambda 0,70) i utrzymuje ta wartość pod doładowaniem blisko odcięcia , ma mieszankę zbyt bogatą. Pamiętajmy ze ubogi AFR jest naszym wrogiem , jazda ze zbyt ubogiej mieszance przez długi okres czasu to nieunikniona katastrofa. Idealnie jest jeśli na biegu jałowym widać 14.7:1 , przy średnich obrotach (granice 3,5 - 4 tys.) 13:1 , oraz przynajmniej 12:1 w okolicach odcinki . Kolejna różnica w prawidłowym afr od tego czy auto śmiga na pb czy podtlenku lpg. Tu masz tabelkę http://sprawdz.auto.pl/modyfikacje-1-8t/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się