Jump to content
IGNORED

Stalowy oplot czy elastyczny przewód hamulcowy?


tom5151

Recommended Posts

Cześć :) 

Po podniesieniu troszkę mocy u kolegi gregora zacząłem bardziej odczuwać nijaki hamulec w moim aucie. Niby 312/255 ale jakby słabo reaguje na nacisk wstępny. Płyn co roku wymieniam na maszynie tłoczącej więc o starym płynie czy zapowietrzeniu nie ma mowy. Pomyślałem, że przecież istnieją te elastyczne przewody, które są pewnie nie ruszane od nowości, chciałbym je zmienić aby hamulce były "ostrzejsze", bo takie opinie wyczytałem w internetach i teraz pytanie...

Nowe elastyczne firm typu ATE,TRW czy stalowy oplot ? Czy ktoś kto to przerabiał może się wypowiedzieć jaka jest różnica po wymianie?

Link to comment
Share on other sites

rób SWAPa na 320/288mm

Link to comment
Share on other sites

Mam nowe TRW założone  przy rozgrzaniu guma jak guma robi się trochę miękka i ma się odczucie ze robi się balon na przewodach...

 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 22.10.2017 o 12:00, Dev napisał:

rób SWAPa na 320/288mm

A czy różnica będzie mocno odczuwalna, to zaledwie 8mm? Chyba nie chce inwestować, nie wiem ile jeszcze tym autkiem pojeżdżę, a taki swap na porządnych częściach to jakieś 1500zł albo i więcej. Jak już to sam tył mógłbym zrobić. Możliwe, że nie długo skończą się tam klocki. Z przodu mam zestaw ATE z 10k km przejechane więc szkoda pieniądze wyrzucać.

Albo może zacznę jeździć bardziej przepisowo :grin:

Edited by tom5151
Link to comment
Share on other sites

Osobiscie uwazam ze bardziej musisz uderzyc w wiekszy hamulec.

Normalne ze teraz hamulce sa slabsze skoro mocy przyszlo to teraz osiagasz wieksze predkosci.

Duzo osob tak robi nie nyguje tego ale dla bezpieczenstwa trzeba tez pomyslec o sprawnym zatrzymaniu sie..

Chcesz poprawic to zrob to dobrze a wymiana na oplot dopiero po swapie...

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, tom5151 napisał:

A czy różnica będzie mocno odczuwalna, to zaledwie 8mm?

jesteś pewien że to tylko 8mm ?

 

mam kpl swap 320 na przód za 1200zl

Edited by Dev
Link to comment
Share on other sites

No właśnie, też ostatnio myślałem nad oplotem, swap 320/288 już czeka na założenie ;) Czy oplot da odczuwalny elekt? 

Edited by mix99
Link to comment
Share on other sites

Jeżeli nie jeździsz wyczynowo i nie mam tu na myśli odstawiania debilizmów na ekspresówce czy autostradzie to oploty są zbędnym wydatkiem. Hamulec trochę ostrzej i bardziej precyzyjnie bierze, ale bez szału, w sumie nigdy nie brakowało mi oplotu ani na torze, ani tym bardziej na ulicy.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 22.10.2017 o 12:00, Dev napisał:

rób SWAPa na 320/288mm

Cześć, jakiś numer kontaktowy do Ciebie Dev? 

Link to comment
Share on other sites

23 godziny temu, [email protected] napisał:

Cześć, jakiś numer kontaktowy do Ciebie Dev? 

W podpisie szukaj a jak nie pokazuje na fonie to wejdz w jego profil.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 23.10.2017 o 17:42, Dev napisał:

jesteś pewien że to tylko 8mm ?

 

mam kpl swap 320 na przód za 1200zl

Przód mam świeży, szkoda wymieniac znowu ale tył już powoli trzeba myśleć. Może masz komplet na tył 288?

 

Edited by tom5151
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, tom5151 napisał:

Może masz komplet na tył 288?

 

Cos bym znalazł

Zadzwoń jutro

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...