Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stalowy oplot czy elastyczny przewód hamulcowy?


tom5151

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć :) 

Po podniesieniu troszkę mocy u kolegi gregora zacząłem bardziej odczuwać nijaki hamulec w moim aucie. Niby 312/255 ale jakby słabo reaguje na nacisk wstępny. Płyn co roku wymieniam na maszynie tłoczącej więc o starym płynie czy zapowietrzeniu nie ma mowy. Pomyślałem, że przecież istnieją te elastyczne przewody, które są pewnie nie ruszane od nowości, chciałbym je zmienić aby hamulce były "ostrzejsze", bo takie opinie wyczytałem w internetach i teraz pytanie...

Nowe elastyczne firm typu ATE,TRW czy stalowy oplot ? Czy ktoś kto to przerabiał może się wypowiedzieć jaka jest różnica po wymianie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nowe TRW założone  przy rozgrzaniu guma jak guma robi się trochę miękka i ma się odczucie ze robi się balon na przewodach...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.10.2017 o 12:00, Dev napisał:

rób SWAPa na 320/288mm

A czy różnica będzie mocno odczuwalna, to zaledwie 8mm? Chyba nie chce inwestować, nie wiem ile jeszcze tym autkiem pojeżdżę, a taki swap na porządnych częściach to jakieś 1500zł albo i więcej. Jak już to sam tył mógłbym zrobić. Możliwe, że nie długo skończą się tam klocki. Z przodu mam zestaw ATE z 10k km przejechane więc szkoda pieniądze wyrzucać.

Albo może zacznę jeździć bardziej przepisowo :grin:

Edytowane przez tom5151
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiscie uwazam ze bardziej musisz uderzyc w wiekszy hamulec.

Normalne ze teraz hamulce sa slabsze skoro mocy przyszlo to teraz osiagasz wieksze predkosci.

Duzo osob tak robi nie nyguje tego ale dla bezpieczenstwa trzeba tez pomyslec o sprawnym zatrzymaniu sie..

Chcesz poprawic to zrob to dobrze a wymiana na oplot dopiero po swapie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tom5151 napisał:

A czy różnica będzie mocno odczuwalna, to zaledwie 8mm?

jesteś pewien że to tylko 8mm ?

 

mam kpl swap 320 na przód za 1200zl

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, też ostatnio myślałem nad oplotem, swap 320/288 już czeka na założenie ;) Czy oplot da odczuwalny elekt? 

Edytowane przez mix99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie jeździsz wyczynowo i nie mam tu na myśli odstawiania debilizmów na ekspresówce czy autostradzie to oploty są zbędnym wydatkiem. Hamulec trochę ostrzej i bardziej precyzyjnie bierze, ale bez szału, w sumie nigdy nie brakowało mi oplotu ani na torze, ani tym bardziej na ulicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.10.2017 o 12:00, Dev napisał:

rób SWAPa na 320/288mm

Cześć, jakiś numer kontaktowy do Ciebie Dev? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, [email protected] napisał:

Cześć, jakiś numer kontaktowy do Ciebie Dev? 

W podpisie szukaj a jak nie pokazuje na fonie to wejdz w jego profil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.10.2017 o 17:42, Dev napisał:

jesteś pewien że to tylko 8mm ?

 

mam kpl swap 320 na przód za 1200zl

Przód mam świeży, szkoda wymieniac znowu ale tył już powoli trzeba myśleć. Może masz komplet na tył 288?

 

Edytowane przez tom5151
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, tom5151 napisał:

Może masz komplet na tył 288?

 

Cos bym znalazł

Zadzwoń jutro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...