kornel Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 Koledzy, wiem, że temat wielokrotnie wałkowany, ale w moim przypadku w trakcie jazdy kierunkowskazy (oraz światła awaryjne) działają bez zarzutu, a problem pojawia się po zamknięciu auta. Otóż mam oryginalny centralny zamek (zamykany z kluczyka) oraz dokładany alarm z podpiętym pilotem pod centralny. I teraz tak: co jakiś czas bezpośrednio po zamknięciu auta z pilota (a co się z tym wiąże aktywacji alarmu) pozostają mi świecące się światłem ciągłym kierunkowskazy. Do tej pory wystarczyło kilka razy otworzyć i zamknąć drzwi z pilota, żeby zgasły, jednakże wczoraj wieczorem musiałem zdjąć na noc klemę z akumulatora, bo nie szło ich wyłączyć. Dzisiaj po nocy jak założyłem klemę, to okazało się że znowu świecą, ale po dwukrotnym otwarciu drzwi z pilota wreszcie zgasły. Wiem, że problem ze świecącymi kierunkowskazami to z reguły uszkodzony przerywacz we włączniku awaryjnych, ale w moim przypadku problem jest tylko po użyciu pilota centralnego zamka/alarmu. Czy jest możliwe, że jest to ten przerywacz, czy szukać przyczyny w alarmie? Dodam, że alarm był montowany w 2008 roku i mam co prawda do niego jakąś książeczkę, ale nie mam zielonego pojęcia gdzie i jak jest wpięty...
jacek70 Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 Nie zaszkodzi sprawdzić pompkę centralnego . Może jest zawilgocona i coś szwankuje.
marcin_franz Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 To raczej problem Z tym nieoryginalnym alarmem. Robi się W nim jakieś zwarcie i wysyła stały sygnał do kierunków. Może jakiś przekaźnik który w nim jest się zacina
kornel Opublikowano 21 Października 2017 Autor Opublikowano 21 Października 2017 Jest tak. Przed chwilą wyjąłem przerywacz wraz z włącznikiem awaryjnych i po zamknięciu/otwarciu drzwi z pilota kierunkowskazy migają - wnioskuję z tego, że sygnał z alarmu do kierunkowskazów idzie poza tym przełącznikiem, a więc jego można wykluczyć. Dobrałem się też do pompki centralnego w bagażniku - jedna z wtyczek - duża czarna - miała dwa mocno zaśniedziałe styki - wyczyściłem WD-40, poskładałem i teraz będę testował. Jeżeli się problem powtórzy, to faktycznie będę musiał iść w stronę tego alarmu. Zlokalizowałem już syrenkę pod maską, teraz będę musiał "pójść po kabelkach" i może znajdę centralkę. Ale to później - teraz przetestuję, czy to przypadkiem nie były te zaśniedziałe styki. Dam znać.
Alfi Opublikowano 22 Października 2017 Opublikowano 22 Października 2017 Najczęstszym miejscem zabudowy centralki jest pod deską ze wskaźnikami (łatwy dostęp do wszystkich elementów ).
kornel Opublikowano 30 Października 2017 Autor Opublikowano 30 Października 2017 Panowie, dziękuję za wszystkie podpowiedzi - wychodzi na to, że winnym były te 2 zaśniedziałe styki w pompce centralnego - od czasu ich wyczyszczenia problem się już nie powtórzył. Temat można zamknąć.
diegork Opublikowano 5 Stycznia 2022 Opublikowano 5 Stycznia 2022 chyba znalazłem bliżniaczy temat i problem do mojego ktory opisałem wczoraj . szkoda ze pogoda nie dopisuje ;/;/ czyli bagaznik i boczek prawy do rozbiorki ?
diegork Opublikowano 6 Stycznia 2022 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Centralna sucha, więc to odpada. Awaryjne włączają się świecac światłem ciągłym tylko i wyłącznie jak zamkne/domkne drzwi prawy przód. :((( Dodatkowo auto paliło normalnie ale od wczoraj rana przy wł. Silnika obroty wyskakują na 2tys i spadają auto gaśnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się