Skocz do zawartości

diegork

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O diegork

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Rybnik

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

401 wyświetleń profilu

Osiągnięcia diegork

0

Reputacja

  1. Centralna sucha, więc to odpada. Awaryjne włączają się świecac światłem ciągłym tylko i wyłącznie jak zamkne/domkne drzwi prawy przód. :((( Dodatkowo auto paliło normalnie ale od wczoraj rana przy wł. Silnika obroty wyskakują na 2tys i spadają auto gaśnie.
  2. chyba znalazłem bliżniaczy temat i problem do mojego ktory opisałem wczoraj . szkoda ze pogoda nie dopisuje ;/;/ czyli bagaznik i boczek prawy do rozbiorki ?
  3. Hej, Dzis bede probował to ogarnac bo mam chyba duzo problem . ( temat opisany na moim profilu** )
  4. Hej, Dzis bede probował to ogarnac bo mam chyba duzo problem . ( temat opisany na moim profilu** )
  5. Dzień dobry . Dziś Doszedł kolejny problem, przy włączeniu silnika obroty wskakują na 2tysiace i spadają - auto gaśnie
  6. Dobry wieczór ! Jeśli ten temat był już wałkowany proszę ten post przenieść w odpowiednie miejsce . Mój problem jest następujący : Dziś po zakończonej pracy jak codzien idę do samochodu otwieram go z kluczyka( scyzoryk ) i ku mojemu zdziwieniu światła zamiast mrugnąć 2 razy to zaczęły świecić na stałe . Doszedłem do tego ze problem jest z drzwiami pasażera ( prawy przód ), kiedy są zamknięte -auto świeci z każdej strony ( same kierunki ) jak otworze drzwi wszystko gaśnie i jest ok - zamknę zapalają się . Rozebrałem wiec prawe drzwi z tapicerki , rozpiąłem wszystkie kostki , przeczyściłem - złożyłem . Problem pojawił się ponownie , zdjąłem klemy z aku na 5min myślałem ze to jakiś błąd i ze skasuje to ustrojstwo , ale nie pomogło . Przez chwile myślałem ze pomogło kodowanie kluczyka ( tak jak się to robi po wymianie baterii ) i przez 20 min było ok testowane z kluczyka otwieranie i zamykanie. Mrugało tak jak powinno , zamki pracowały poprawnie z każdej strony ( obszedłem autko chyba z 30 x ) wiec wybrałem się w mała trasę testową . Uznałem ze chyba to było coś z kodowaniem klucza i pora wracać na chate wiec wjazd na parking bo trzeba zaparkować, wychodzę z auta chciałem zamknąć go z kluczyka wiec kliknelem na kłódke zamknietą i ..... powtórka z rozrywki . CZy ktos mial podobny problem ? mysle ze siada mi juz zamek ?? ( szukalem na necie demontazu ale brak info ) moge sie mylic :( Mam nóż na gardle bo idzie śnieg i mrozy wiec bedzie nie fajnie jak tego nie ogarne , ktoś coś ? z Góry dziekuje za zainteresowanie . i czekam na jakies pomocne info . Pozdrawiam Diego .
  7. hej, Jeśli to prawy przód i są trzaski podczas zmiany biegów z niższych na wyższe to w moim przypadku była to poduszka silnika . Po wymianie cisza i spokój . pozdrawiam D.
  8. hej Wymieniłes te spreżynki ??? Jak teraz wizualnie?ładnie auto siadło na nowych sprezynach ? mozesz foto wrzucic? pozdrawiam .
  9. Witam, Od 2 dni borykam sie z dziwnym "buczeniem" po dodaniu gazu , czy to na zimnym czy na rozgrzanym silniku . A stało sie to po redukcji biegów z 4 na 3 gdyz chcialem wyprzedzic niedzielniaka ** i docisnelem autko na 3 biegu po czym był taki dziwny trzask/syk niewiem ciezko okreslic- i od tamtej pory towarzyszy mi ten dzwiek ktory jest slyszalny na filmiku ktory dołaczam do opisu problemu. Wczoraj bylem u Turbiniarza ktory stwierdził ze to nawet nie jest dzwiek uszkodzoneego turbo , to tak jakby lewe powietrze bralo . Czy ktos sie spotkał z podobnym problemem ? Jesli nie trafiłem w dobry "dział" z gory przepraszam . 1.mp4
  10. witam, patrze po tych wyswietlaczach ale nigdzie nie jest podzielona na 1/2 fis i caly FIS , ja kto rozpoznac mam perełke po lifcie 2000r , pod wplywem temp rozmazuje sie wyswietlacz . dzieki za odp . pzdr.
  11. witam, tez mnie chyba czeka wymiana łacznika lub łaczników bo odkad mam swoją perłe to nie bylo nic wymieniane z tych rzeczy i niewiem czy poprzednik ingerował cos w tym temacie . Rozumiem ze aby sprawdzic sprawnosc łączniów -przód- nalezy rozbujac auto na boki i przysluchac sie z ktorej strony "puka"" ? Czy jest jakis inny sposob sprawdzenia łączników? i czy to akurat łączniki sie odezwą ;/ czy cos innego ...a ja bede myslał ze to łączniki. Na chwile obecna chyba wydaje mi sie ze to ktorys łącznik poniewaz jak wjade na parking wyłożony kostka bruk. to sa stuki przy małej predkosci jak przyspiesze to stuki zanikają.tylko ktora strona niewiem . pozdrawiam i dzieki za odp .
  12. 80 dych z przesyłką .
  13. Sterownik ABS wyszukany na necie , dobrany po tych samych sn pod nr.pompy 111AM - działa . Nie wymaga to specjalnego kodowania tudzież adaptacji. Temat do zamkniecia. Dziekuje TYm co odpowiedzieli na moje zapytanie . Pozdrawiam .
  14. Niewiem czy z forum ktoś naprawia ale jak wpiszesz w sieci naprawa ABS to głównie wyskoczy taki adres : http://eltronic24.pl. Oni się tym zajmują, podobno opinie są pochlebne, zastanawiam się czy im właśnie tego nie zlecić ale póki co jeszcze czekam na jakiś konkretny odzew bo z tego co mi się wydaje są do przelutowania 2 piny które się szczególnie wyróżniają. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...