Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nierówna praca silnika chwile po odpaleniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich! Pacjent to B7 2.0tdi kod silnika BRE. Odkąd kupiłem samochodu silnik dziwnie odpala mianowicie zaraz po odpaleniu chodzi nierówno jakby na jedyn cylinder nie palił ale tylko okolo dwie sekundy i zaraz wraca do normy. Nie ma znaczenia czy silnik ciepły czy zimny. Zero błędów na kompie. Pompowtryski w grupie 13 w normie najgorszy 0.80 reszta 0.30-0.40. Ma ktoś jak pomysł co można sprawdzić? Każde naprowadzenie na problem bedzie dla mnie pomocne :)

Opublikowano

0.8 ? Przy 0.4 juz bym szukal przyczyn

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

To na zimnym czy rozgrzanym silniku?

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie ma różnicy na zimnym I na rozgrzanym to samo 

Opublikowano

Wartości z grupy 013

1 cylinder: 0,82mg/h

2 cylinder: 0,05mg/h

3 cylinder: 0,42mg/h

4 cylinder: 0,35mg/h

Wartości z grupy 018

same 0

Wartości z grupy 023

1 cylinder: -60,0

2 cylinder: -23,0

3 cylinder: -42,0

4 cylinder: -14,0

Opublikowano

Prawdopodobnie cos się dzieje z jednym pd

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Damiyc napisał:

Wartości z grupy 013

1 cylinder: 0,82mg/h

2 cylinder: 0,05mg/h

3 cylinder: 0,42mg/h

4 cylinder: 0,35mg/h

Wartości z grupy 018

same 0

Wartości z grupy 023

1 cylinder: -60,0

2 cylinder: -23,0

3 cylinder: -42,0

4 cylinder: -14,0

Tak w ciemno stawiam że problem jest na pierwszym PD ( chociaż przytoczone korekcje są nieprawdopodobne bo wszystkie są na plusie, a suma korekcji musi w przybliżeniu dawać 0 ). Jeżeli na pierwszym korekcja jest na plusie , to na początek bym na nim wymienił śruby mocujące pompkę , dokręcając ją zgodnie z instrukcją :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Patrząc po tych wynikach to ewidentnie cos six dzieje z pierwszą pompką. Chyba ją wymienie  na drugą :/

Opublikowano
27 minut temu, Damiyc napisał:

Patrząc po tych wynikach to ewidentnie cos six dzieje z pierwszą pompką. Chyba ją wymienie  na drugą :/

Jest duża szansa że po wymianie samych śrub mocujących wszystko wróci do normy :decayed:

Opublikowano
W dniu 27.10.2017 o 20:48, Damiyc napisał:

Patrząc po tych wynikach to ewidentnie cos six dzieje z pierwszą pompką. Chyba ją wymienie  na drugą :/

witam czy poradziłeś sobie z problemem mam ten sam problem w a6 BRE 

Opublikowano

Wymieniłem jeden wtrysk ale dalej jest to samo moze troche lepiej juz sie przyzwyczaiłem :)

Opublikowano

To nie wtryski na bank, mam to u siebie niestety ale tylko na zimnym silniku. Kolega po calkowitym remoncie w skodzie 1.9 ma to samo (robiona gora i dol) wiec zostaje sprawa czujnikow, synchro rozrzadu ew nieszczelnosc ukladu paliwowego lub vacum...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...