Damiyc Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Witam wszystkich! Pacjent to B7 2.0tdi kod silnika BRE. Odkąd kupiłem samochodu silnik dziwnie odpala mianowicie zaraz po odpaleniu chodzi nierówno jakby na jedyn cylinder nie palił ale tylko okolo dwie sekundy i zaraz wraca do normy. Nie ma znaczenia czy silnik ciepły czy zimny. Zero błędów na kompie. Pompowtryski w grupie 13 w normie najgorszy 0.80 reszta 0.30-0.40. Ma ktoś jak pomysł co można sprawdzić? Każde naprowadzenie na problem bedzie dla mnie pomocne
michcio1985 Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 0.8 ? Przy 0.4 juz bym szukal przyczynWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 To na zimnym czy rozgrzanym silniku?Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Damiyc Opublikowano 27 Października 2017 Autor Opublikowano 27 Października 2017 Nie ma różnicy na zimnym I na rozgrzanym to samo
Damiyc Opublikowano 27 Października 2017 Autor Opublikowano 27 Października 2017 Wartości z grupy 013 1 cylinder: 0,82mg/h 2 cylinder: 0,05mg/h 3 cylinder: 0,42mg/h 4 cylinder: 0,35mg/h Wartości z grupy 018 same 0 Wartości z grupy 023 1 cylinder: -60,0 2 cylinder: -23,0 3 cylinder: -42,0 4 cylinder: -14,0
michcio1985 Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Prawdopodobnie cos się dzieje z jednym pdWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 (edytowane) 2 godziny temu, Damiyc napisał: Wartości z grupy 013 1 cylinder: 0,82mg/h 2 cylinder: 0,05mg/h 3 cylinder: 0,42mg/h 4 cylinder: 0,35mg/h Wartości z grupy 018 same 0 Wartości z grupy 023 1 cylinder: -60,0 2 cylinder: -23,0 3 cylinder: -42,0 4 cylinder: -14,0 Tak w ciemno stawiam że problem jest na pierwszym PD ( chociaż przytoczone korekcje są nieprawdopodobne bo wszystkie są na plusie, a suma korekcji musi w przybliżeniu dawać 0 ). Jeżeli na pierwszym korekcja jest na plusie , to na początek bym na nim wymienił śruby mocujące pompkę , dokręcając ją zgodnie z instrukcją Edytowane 27 Października 2017 przez piotrsob1
Damiyc Opublikowano 27 Października 2017 Autor Opublikowano 27 Października 2017 Patrząc po tych wynikach to ewidentnie cos six dzieje z pierwszą pompką. Chyba ją wymienie na drugą :/
piotrsob1 Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 27 minut temu, Damiyc napisał: Patrząc po tych wynikach to ewidentnie cos six dzieje z pierwszą pompką. Chyba ją wymienie na drugą :/ Jest duża szansa że po wymianie samych śrub mocujących wszystko wróci do normy
spyty Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 W dniu 27.10.2017 o 20:48, Damiyc napisał: Patrząc po tych wynikach to ewidentnie cos six dzieje z pierwszą pompką. Chyba ją wymienie na drugą :/ witam czy poradziłeś sobie z problemem mam ten sam problem w a6 BRE
Damiyc Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2017 Wymieniłem jeden wtrysk ale dalej jest to samo moze troche lepiej juz sie przyzwyczaiłem
scania1213 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Opublikowano 14 Grudnia 2017 To nie wtryski na bank, mam to u siebie niestety ale tylko na zimnym silniku. Kolega po calkowitym remoncie w skodzie 1.9 ma to samo (robiona gora i dol) wiec zostaje sprawa czujnikow, synchro rozrzadu ew nieszczelnosc ukladu paliwowego lub vacum...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się