izol84 Opublikowano 2 Listopada 2017 Opublikowano 2 Listopada 2017 (edytowane) Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 30 Października 2021 przez izol84
michcio1985 Opublikowano 2 Listopada 2017 Opublikowano 2 Listopada 2017 Paliwo sie cofa do baku. Pompa vacum do sprawdzenia. Lub najprostsza metoda zaworek zwrotny na wezu zasilającym.Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 2 Listopada 2017 Opublikowano 2 Listopada 2017 Albo uszczelnienia na pompkach...
izol84 Opublikowano 2 Listopada 2017 Autor Opublikowano 2 Listopada 2017 Albo uszczelnienia na pompkach... Uszczelnienia??dzieje sie to tylko gdy auto stoi przodem pod wzniesienieWysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 2 Listopada 2017 Opublikowano 2 Listopada 2017 Życie uczy że niczego nie można wykluczać. Zacznij od najprostszego.Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 2 Listopada 2017 Opublikowano 2 Listopada 2017 Zaciśnij na próbę wąż powrotny paliwa do filtra, albo stań przodem do dołu, tak żeby bak był wyżej i wtedy zobacz czy jest lepiej...
Bilder Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 Miałem to samo Panie kolego. Zostawiałem auto nosem w dół paliło bez problemu;) Nosem w góre i lipa;/ U mnie po wymianie uszczelnień na PD wszystko przeszło, sprawdzałem wcześniej sprawność vacumpompy, zaworek na filtrze paliwa(zmieniałem uszczelki, nawet kupiłem filtr paliwa bez tego ustrojstwa taki z samymi rurkami aby wykluczyć zaciąganie powietrza w tym miejscu.) . Dodać mogę, że po zmianie uszczelnień na PD korekcje na pompkach się bardzo poprawiły.
izol84 Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Opublikowano 10 Listopada 2017 Miałem to samo Panie kolego. Zostawiałem auto nosem w dół paliło bez problemu;) Nosem w góre i lipa;/ U mnie po wymianie uszczelnień na PD wszystko przeszło, sprawdzałem wcześniej sprawność vacumpompy, zaworek na filtrze paliwa(zmieniałem uszczelki, nawet kupiłem filtr paliwa bez tego ustrojstwa taki z samymi rurkami aby wykluczyć zaciąganie powietrza w tym miejscu.) . Dodać mogę, że po zmianie uszczelnień na PD korekcje na pompkach się bardzo poprawiły.Dziękuję za pomoc.Jestem na robocie więc narazie auto stoi.bedzie chwila to dam na wymiane uszczelniaczy i sie zobaczyWysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się