IKMA Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 (edytowane) Witam. Dzisiaj czyściłem EGR i po jakichś 20 km wyskoczył mi taki błąd: 19586 Zawór regulacji ciśnienia turbiny - przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Można go skasować ale po jakimś czasie powraca. Nie chce nic sugerować więc pytam co to może być? Auto zachowuje się normalnie bez spadku mocy ani jakichkolwiek negatywnych objawów:) Edytowane 3 Listopada 2017 przez IKMA
kamil-vag Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Trzeba sprawdzić/wykluczyć EGR lub zawór N18-EGR. Najprościej założyć na EGR wężyk z dużą strzykawką i próbować zasysać i zobaczyć czy membrana trzyma podciśnienie czy nie... Możesz sćiągnąć rurę dolotową i lusterkiem zobaczyć czy podnosi się wtedy grzybek... Zawór możesz sprawdzić wchodząc w Basic Settings i grupa 003 - będzie cyklicznie pracował, możesz przyłożyć palec do ściągniętego wężyka od EGR i będzie czuć jak zasysa cyklicznie... A i ten błąd nie dotyczy turbo tylko EGR: 19586/P3130/012592 - EGR System: Regulation Range Exceeded
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się