Jump to content
IGNORED

Jakie sprzęgło do 1.9 tdi 130km po chipe.


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam, jestem nowy na forum jeżeli temat był już przewijany to sorry. Otóż mam audi A4 b6 1.9 tdi silnik 130 km. W aucie jest wstawiona mapa bądź chip nie wiem dokładnie aauto ma około 160 km, sęk w tym że moje sprzęgło nadaje się już do wymiany i jakie byście mi polecili? Może jakieś mocniejsze z innego modelu ? Żeby wytrzymało dłuższy czas, za wszystkie odpowiedzi dziękuję

Edited by Bartosz2405
Posted

Jakie masz oznaczenie silnika AWX, AVF?

Jeśli masz AVF i nie planujesz dalszych modów do poprostu kup od AVF lub od mocniejszego brata BRD to zostanie ci zapasu na przyszłe mody. BRD komplet to pasuje P&P do AVF. U mnie w AVF mam właśnie komplet z BRD i przy 200KM  i 420 Nm trzyma jak wściekły.

Posted

Niestety ale kod silnika to AWX jesteś mi w stanie polecić jakieś inne rozwiązanie do tego silnika?

Posted

Jak będzie nowe od AWX to też wytrzyma bez problemu chyba ze jest nieudolnie zrobiony soft że jest nagłe uderzenie momentu ale to wówczas i dwumasa ci się szybko rozwali

Posted

Rozumiem, a jakiej firmy byś mi polecił? Mam jeszcze jedno pytanie dwumase muszę też wymienić ? Z tego co wiem była wymieniana 30tyś temu.

Posted (edited)

Poprzedni właściciel napisał mi że wymieniał sprzęgło z dwumasa 30 tyś firmy sachs. 30 tyś to trochę mało więc jest pewnie tak jak piszesz ma za duży moment obrotowy, wspomniał też że niby pasuje od 2.5 tdi

Edited by Bartosz2405
Posted

W awx jest sprzęgło średnicy 228 a avf oraz 2.5 tdi 240 więc p&p nie będzie ale to musiały by się wypowiedzieć osoby które przerabiały temat. Co do dwumasu to wszystko zależy w jakiej kondycji jest czyli do sprawdzenia po zdemontowaniu sprzęgła. To że było wymieniane 30tyś temu nic nie znaczy. Ja kupowałem nowy zestaw luk z kołem i dwumasa wytrzymałe 20 tyś i się rozsypała w strzępy.

Jak już będziesz kupował to proponuje brać wszystko z sachsa chociąż po otwarciu pudełka z dwumasą i tak będzie pewnie luk ale przynajmniej po kontroli jakości w sachsie.

Posted

Awx to 5 skrzynia i 228 sprzęgło tarcze można dać do obicia kewlarem i spokojnie powinno sobie z samym programem radzić. 

Posted

Jak masz czas by unieruchomić auto to wyślij docisk i tarczę tu: http://www.makland.com.pl/

Za 250 zł + wysyłka obiją Ci tarczę prawdziwym kevlarem i lizną docisk jeśli będzie taka potrzeba. Przeniesie to dużo wiekszy niuton niż ten wygenerowany przez chip.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Posted
22 godziny temu, hugo911 napisał:

W awx jest sprzęgło średnicy 228 a avf oraz 2.5 tdi 240 więc p&p nie będzie ale to musiały by się wypowiedzieć osoby które przerabiały temat. Co do dwumasu to wszystko zależy w jakiej kondycji jest czyli do sprawdzenia po zdemontowaniu sprzęgła. To że było wymieniane 30tyś temu nic nie znaczy. Ja kupowałem nowy zestaw luk z kołem i dwumasa wytrzymałe 20 tyś i się rozsypała w strzępy.

Jak już będziesz kupował to proponuje brać wszystko z sachsa chociąż po otwarciu pudełka z dwumasą i tak będzie pewnie luk ale przynajmniej po kontroli jakości w sachsie.

2m jest taki sam? na pewno między sprzęgłami R4 a V6 nie ma żadnych różnic?

Posted

Dziękuję chłopaki za pomoc, rozbiore auto kupie nowy zestaw i dam do okłocia kevlarem dodatkowo wzomocnie docisk czytałem że jest taka możliwość mam nadzieję że wytrzyma więcej niż poprzednie.

Posted
17 godzin temu, Bartosz2405 napisał:

Dziękuję chłopaki za pomoc, rozbiore auto kupie nowy zestaw i dam do okłocia kevlarem dodatkowo wzomocnie docisk czytałem że jest taka możliwość mam nadzieję że wytrzyma więcej niż poprzednie.

Bez sensu, po co nowe obijac nowa okladziana? Ja bym raczej wlasnie te stare uzyl do nabicia kevlaru. A jak masz troche luznej kasy to lepiej docisku Sachs Performance na 228 poszukaj i temat sprzegla zapomnisz...

 

W dniu 7.11.2017 o 20:32, C4NC3R napisał:

2m jest taki sam? na pewno między sprzęgłami R4 a V6 nie ma żadnych różnic?

Na forum passata jest o tym temat, jakos pasuje ale nie p&p cos tam przyrzezbic chyba trzeba

Posted

Rozumiem że stare będzie się nadawać do regeneracji tym kevlarem tak ?

Posted
W dniu 9.11.2017 o 12:30, golden87 napisał:

Bez sensu, po co nowe obijac nowa okladziana? Ja bym raczej wlasnie te stare uzyl do nabicia kevlaru. A jak masz troche luznej kasy to lepiej docisku Sachs Performance na 228 poszukaj i temat sprzegla zapomnisz...

 

Na forum passata jest o tym temat, jakos pasuje ale nie p&p cos tam przyrzezbic chyba trzeba

?

Posted
Rozumiem że stare będzie się nadawać do regeneracji tym kevlarem tak ?
Tak, stare się będzie idealnie nadawać. Rzeźba jest ze sprzeglem z 2.5 tdi do 1.9

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Posted
20 godzin temu, golden87 napisał:

Tak, stare się będzie idealnie nadawać. Rzeźba jest ze sprzeglem z 2.5 tdi do 1.9

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
 

Okej dziękuję za pomoc ;)

Posted

Panowie a do 2.0TDI 8V BPW (ośka manual) dobiorę coś mocniejszego P&P?

Posted
Panowie a do 2.0TDI 8V BPW (ośka manual) dobiorę coś mocniejszego P&P?
Do jakich mocy? Standard czy jakieś mody?

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Posted
47 minut temu, golden87 napisał:

Do jakich mocy? Standard czy jakieś mody?

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
 

Lekki program na 165KM

Posted
Lekki program na 165KM
No to od brd 170 i będzie plug and play. Chyba że planujesz jakieś większe mody.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...