czester5232 Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Witam czy wtryskiwacze 059130277 AC będą pasowały do 3.0tdi stare miałem 059130277 AB. Czy szukać czegoś innego?
marcin4x4 Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 bierz wtryski z B8 lub 4,2 tdi pasują p&p, na stare szkoda kasy i tak zdechną.
czester5232 Opublikowano 5 Listopada 2017 Autor Opublikowano 5 Listopada 2017 To z jakim oznaczeniem szukać.
marcin4x4 Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 masz na forum szukaj, pisałem o tym kilkanaście razy.
czester5232 Opublikowano 6 Listopada 2017 Autor Opublikowano 6 Listopada 2017 Po wymianie wtryskiwaczy mam takie korekty wtrysków. 1cyl. 0.14mg/h 2cyl.. 0.05mg/h 3 cyl. 0.42mg/h 4 cyl. - 0.47mg/h 5cyl.. 0.52mg/h 6cyl.-0.71mg/h Wydaje mi się że za duże trochę.
marcin4x4 Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 1 reset ecu 2 kodowanie wtrysków 3 1000km, pierwsze odczyty będą po ~400-500km. 1,2 - ujdzie, reszta na śmietnik. Za długo leżały niezabezpieczone. szukasz czegoś na dłużej czy byle coś było ?
czester5232 Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Opublikowano 7 Listopada 2017 Szukam czegoś lepszego. Te miały być dobre.
marcin4x4 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 wtrysk który kupujesz nie może mieć korozji, musi być zabezpieczony przed wyschnięciem i nie powinien leżeć 4 lat gdzieś w kartonie. Kupujesz wtryski które nie miały problemów fabrycznych, maksymalnie nowe. Do naszych silników pasują wtryski nawet z 2014 roku, albo nowe ale tu też warto popatrzeć nad nowszymi np regenerowanymi, to jest trochę inna technologia jeżdżą lepiej.
adam_k Opublikowano 8 Listopada 2017 Opublikowano 8 Listopada 2017 W dniu 7.11.2017 o 11:50, marcin4x4 napisał: ale tu też warto popatrzeć nad nowszymi np regenerowanymi Marcin co miałeś na myśli z tymi regenerowanymi ? wszyscy piszą że naszych wtrysków obecnie nie da się zregenerować
marcin4x4 Opublikowano 8 Listopada 2017 Opublikowano 8 Listopada 2017 (edytowane) BMK / ASB / BNG miały słabe wtryski z wadliwą iglicą, której nie można regenerować ani wymienić bo nie ma części na wolnym rynku co poniekąd jest bzdurą bo chińczyk robi nawet całe wtryski. Wyszło 4 albo 5 rewizji i tylko ostania się do czego nadaje, rynku wierutnego praktycznie brak więc jesteś skazany na nowe. Silnik CAPA / CAP (i jakieś inne) czyli jednostka nowsza od wyżej wymielonych pracuje na szynie 1600 bar czyli takiej samej jak nasze stare rumple, te same wtryski są w 4,2 TDI. Wtryski nie miały żadnej rewizji i były produkowane prawie do połowy 2010 roku w systemie CRI3-16. Potem zostały zastąpione jeszcze mocniejszymi wtryskami w systemie BX-CRI3, bez rewizji produkowane do dzisiaj. Wtryski nie miały wad, są mocniejsze (zwłaszcza wersje BX). Oczywiście z przepracowania i złej eksploracji siadają jak wszystkie ale wiele elementów da się wymienić, niektórzy twierdzą że nawet część piezoelektryczną można regenerować a jest na stale zintegrowana z korpusem. Wtryski podchodzą p&p do 3.0 i 2,7. Wkładasz, resetujesz ECU, kodujesz i jedziesz... choć na upartego nawet kodować nie trzeba. Jak masz felerny wtrysk to żadne cyferki nie pomogą a sterownik jest na tyle bystry by sobie poradzić. za 2000-3000 można wyrwać komplet w rozsądnym stanie. Niestety wtryski produkowane po 2010 roku tylko nowe ale tu plus chodzą po 900 zł/ sztuka. Teoretycznie wtryski 1800 bar też podejdą ale niech się wypowie ktoś kto montował. BTW: wtryski nie leją tylko puszczają paliwo w niskich stanach, będziesz kiedyś w Boschu to Ci wytłumaczą o co biega. Edytowane 8 Listopada 2017 przez marcin4x4
Dawid Wątroba Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 BMK / ASB / BNG miały słabe wtryski z wadliwą iglicą, której nie można regenerować ani wymienić bo nie ma części na wolnym rynku co poniekąd jest bzdurą bo chińczyk robi nawet całe wtryski. Wyszło 4 albo 5 rewizji i tylko ostania się do czego nadaje, rynku wierutnego praktycznie brak więc jesteś skazany na nowe. Silnik CAPA / CAP (i jakieś inne) czyli jednostka nowsza od wyżej wymielonych pracuje na szynie 1600 bar czyli takiej samej jak nasze stare rumple, te same wtryski są w 4,2 TDI. Wtryski nie miały żadnej rewizji i były produkowane prawie do połowy 2010 roku w systemie CRI3-16. Potem zostały zastąpione jeszcze mocniejszymi wtryskami w systemie BX-CRI3, bez rewizji produkowane do dzisiaj. Wtryski nie miały wad, są mocniejsze (zwłaszcza wersje BX). Oczywiście z przepracowania i złej eksploracji siadają jak wszystkie ale wiele elementów da się wymienić, niektórzy twierdzą że nawet część piezoelektryczną można regenerować a jest na stale zintegrowana z korpusem. Wtryski podchodzą p&p do 3.0 i 2,7. Wkładasz, resetujesz ECU, kodujesz i jedziesz... choć na upartego nawet kodować nie trzeba. Jak masz felerny wtrysk to żadne cyferki nie pomogą a sterownik jest na tyle bystry by sobie poradzić. za 2000-3000 można wyrwać komplet w rozsądnym stanie. Niestety wtryski produkowane po 2010 roku tylko nowe ale tu plus chodzą po 900 zł/ sztuka. Teoretycznie wtryski 1800 bar też podejdą ale niech się wypowie ktoś kto montował. BTW: wtryski nie leją tylko puszczają paliwo w niskich stanach, będziesz kiedyś w Boschu to Ci wytłumaczą o co biega. W każdym b8 już chyba było ciśnienie 1800 nie ? Czekam na jakieś info na temat montażu tych wtryskow. Zamiast naszych 1600:)Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
marcin4x4 Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 (edytowane) 9 godzin temu, Dawid Wątroba napisał: W każdym b8 już chyba było ciśnienie 1800 nie ? Czekam na jakieś info na temat montażu tych wtryskow. Zamiast naszych 1600:) Nie, 1600 CAPA, 1800 CCWA, 2000 CCLA. Analogicznie silników było: średnio, dużo, bardzo mało. Za namową "Pawel88ST" od ponad miesiąca latam na używkach z CAPA / 4.2 i czuć że jest to "coś innego" a moje wtryski trzymały kondycję. http://www.bosch-automotive-catalog.com/pl/product-detail/-/product/0986435364?returnPage=http%3A%2F%2Fwww.bosch-automotive-catalog.com%2Fpl%2Fproduct-search%3Fp_p_id%3Depdssearchresult_WAR_aaecatportlet%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_count%3D1%26autoLoad%3D1 http://www.bosch-automotive-catalog.com/pl/product-detail/-/product/0445115058?returnPage=http%3A%2F%2Fwww.bosch-automotive-catalog.com%2Fpl%2Fproduct-search%3Fp_p_id%3Depdssearchresult_WAR_aaecatportlet%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_count%3D1%26autoLoad%3D1 Edytowane 9 Listopada 2017 przez marcin4x4
Dawid Wątroba Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Nie, 1600 CAPA, 1800 CCWA, 2000 CCLA. Analogicznie silników było: średnio, dużo, bardzo mało. Za namową "Pawel88ST" od ponad miesiąca latam na używkach z CAPA / 4.2 i czuć że jest to "coś innego" a moje wtryski trzymały kondycję.http://www.bosch-automotive-catalog.com/pl/product-detail/-/product/0986435364?returnPage=http%3A%2F%2Fwww.bosch-automotive-catalog.com%2Fpl%2Fproduct-search%3Fp_p_id%3Depdssearchresult_WAR_aaecatportlet%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_count%3D1%26autoLoad%3D1http://www.bosch-automotive-catalog.com/pl/product-detail/-/product/0445115058?returnPage=http%3A%2F%2Fwww.bosch-automotive-catalog.com%2Fpl%2Fproduct-search%3Fp_p_id%3Depdssearchresult_WAR_aaecatportlet%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_count%3D1%26autoLoad%3D1 Dzięki za info . Co masz na myśli mówiąc to coś ? masz serię czy po chipie ?Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
marcin4x4 Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Zmieniła się kultura na plus, jest ciszej, smuklej itd. GTB2260vzk stage 1 by perun + fmic 230 + orurowanie 56.
Dawid Wątroba Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Zmieniła się kultura na plus, jest ciszej, smuklej itd. GTB2260vzk stage 1 by perun + fmic 230 + orurowanie 56.Gtb pasuje bez żadnych przeróbek ? Nastawnik tam nie jest inny ?Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
marcin4x4 Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 (edytowane) 2,7 tdi ma tylko GTB1756 a w niej nastawnik jest taki sam. w 3.0 zależnie od modelu auta nawet w ASB miałeś GTB2260VZK i KKK BV50-0054 która sterowna jest "odwrotnie". Kilku osobom na forum załatwiłem hybrydę z KKK i byli bardzo zadowoleni, zwłaszcza mocną górą więc nie widzę ewentualnego sensu swpaowania wiązki i ecu. U siebie mam turbo, nastawnik, trójnik i spływ oleju z CCWA. Edytowane 10 Listopada 2017 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się