Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI 170km słaby od dolnego momęntu obrotowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam nadzieje ,że w odpowiednim dziale.

Potrzebuje pomocy na temat mojej nowej perełki ,mianowicie mam już od około 2 tygodni Audi a4 b7 avant quattro z silnikiem 2.0 TDI 170km i z tego co zauważyłem jest on bardzo słaby przy niskich obrotach ,ciągnie dopiero od ok. 2400rpm czy da się to zmienić np .chip tuningiem? Dla porównania mam też Forda Mondeo mk3 z silnikiem 2.2 tdci 155km tyle ,że on ma prawie 400nm ,ale gnojek ciągnie już od 1700rpm. Audi jest lżejsza ,ma napęd na 4 kapcie i więcej mocy choć nm ma pewnie mniej ,ale czy udało by się chip tuningiem uzyskać podobny efekt? Jeśli tak to może wiecie ile to kosztuje lub znacie fachowców w małopolskim którzy robią takie cuda? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Edytowane przez Lygrys
Opublikowano

Jaki masz kod silnika?
W opisie masz BLB, a to 140KM.

170KM ma tylko BRD...

Opublikowano

Nie mogłem znaleźć kodu silnika ,a jakiś musiałem wybrać więc padło na BLB ,a czy on się zgadza to nie wiem. Za to wiem ,że mam silnik 2.0TDI PD 170km (125kw).

Opublikowano

Jeżeli masz BRD, to poczytaj forum. Jest dużo na ten temat.

Ale w skrócie, turbiny KKK z silników BRD "słyną" z tego, że wstają, wstają i wstają. Tuner może to troche poprawić, ale przy założeniu, że wszystko po drodze jest sprawne, a trochę tego jest...
Moment faktycznie masz mniejszy, w serii chyba 350. U mnie po samym chipie 196hp i 401nm
 

Opublikowano

Osiollekk dzięki za odpowiedź

Czyli chip da mu trochę kopa od niższych obrotów? A zmiana turbiny na inną  by coś dała ? 

Opublikowano
Godzinę temu, Lygrys napisał:

Osiollekk dzięki za odpowiedź

Czyli chip da mu trochę kopa od niższych obrotów? A zmiana turbiny na inną  by coś dała ? 

Pod Twoim tematem jest właśnie temat odnośnie wstawania Turba BRD wystarczy przeczytać i wszystko będzie jasne. Pisałem tam co poprawi dynamikę tego silnika. 

Opublikowano

Dzięki 

Opublikowano
W dniu 6.11.2017 o 14:52, Lygrys napisał:

Dzięki 

Napisz na co się zdecydowałeś i jakie efekty

Opublikowano
2 godziny temu, mateusztbg napisał:

Napisz na co się zdecydowałeś i jakie efekty

A więc tak na początek przekładka wnętrzności turbiny z CAHA do mojej BRD będzie to robił Użytkownik tego forum z tego tematu (jeśli znajdzie czas ,podobno robił to już i nawet jedna taka hybryda jeździ na forum) potem zobaczę efekty jeśli będą satysfakcjonujące to tak zostawię jeśli będzie mi mało to wtedy będę kierował się do V-Tech w Krakowie ,ale wszystko w swoim czasie na razie czekam na odpowiedź od kolegi. Po przeróbce na pewno pochwale się rezultatami i postawie duże piwo koledze ;)

Opublikowano

sam chip styknie 205km i 435Nm u mni wywaliło... śmiga ąz miło

Opublikowano
Godzinę temu, Brdm napisał:

sam chip styknie 205km i 435Nm u mni wywaliło... śmiga ąz miło

Przy ilu obrotach Ci wstaje turbo?

Opublikowano

Od jakis 1700obrotow. Przed chipem tez nie bylo czuc takiego "walniecia" podczas przyspieszania... 

Opublikowano
23 godziny temu, Brdm napisał:

sam chip styknie 205km i 435Nm u mni wywaliło... śmiga ąz miło

To jest podejrzanie dobry wynik :) 

dpf i egr są jeszcze? Jakiegoś DP może masz wstawionego? Wtryski po regeneracji? Turbo hybryda? 

15 godzin temu, Brdm napisał:

Od jakis 1700obrotow. Przed chipem tez nie bylo czuc takiego "walniecia" podczas przyspieszania... 

To też bardzo bardzo wcześnie... 

Wrzuciłbyś jakiś wykres :) 

Opublikowano (edytowane)

Dpfa brak a wtryski nowki sztuki z audi (akcja serwisowa) 

A chip robiony tu http://www.rperformance.pl/kontakt.php

Poprzednie auta grupy VW tez tam robilem i zawsze wracałem "innym" autem od nich. 

Edytowane przez Brdm
Opublikowano
2 godziny temu, Brdm napisał:

Dpfa brak a wtryski nowki sztuki z audi (akcja serwisowa) 

A chip robiony tu http://www.rperformance.pl/kontakt.php

Poprzednie auta grupy VW tez tam robilem i zawsze wracałem "innym" autem od nich. 

No to fajnie wyszlo :) zdrowy motor.

jak masz wykres z hamowni to podeslin prosze na pw. Chetnie spojrze jak to sie uklada

Opublikowano

A jeszcze mi się przypomniało że jak kiedyś szukałem że słabo jedzie (jeszcze przed chipem) to wpadłem na temat w którym opisywali że może to być przyczyną uszkodzonej pewnej części (nie wiem jak to nazwać-numeru też nie mam) ale wrzucam foto o którą część chodzi.

Zakupiłem tę część oczywiście w VW (cena nie jest wysoka), po rozebraniu starej części okazało się że membrana w środku jest popękana.

75486c514e9eb61eade301f91cb1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...