Norbert538 Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Witam, szukam informacji na temat 2.7 tdi BPP, przejrzałem forum ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania, ktoś może na forum ma taka a4 porobiona? Wiem ze softem można do 240 dojść, natomiast jestem ciekaw jak bardzo rożni się osprzętem od 3.0 i co trzeba zmienić by dobić do około 300km, każda informacja na temat tego silnika będzie dla mnie ważna dzieki
Norbert538 Opublikowano 9 Listopada 2017 Autor Opublikowano 9 Listopada 2017 NIKT NIE MODYFIKOWAŁ 2.7???
golden87 Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 2.7 mam małą suszarke w porównaniu do 3.0. Dobra hybryda powinna mniej wiecej zalatwic sprawe, do tego fmic i dp i wydech i powinnienes osiagnac to co chcesz mniej wiecej.
Norbert538 Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Opublikowano 11 Listopada 2017 Miałem nadzieje ze turbiny sa podobne wtryski dadza rade tak?
golden87 Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 W dniu 11.11.2017 o 19:04, Norbert538 napisał: Miałem nadzieje ze turbiny sa podobne wtryski dadza rade tak? Zalezy do ilu, ale pierwszym "waskim gardłem" bedzie tutaj turob.
marcin4x4 Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 (edytowane) z ogólnych informacji: - GTB2260vzk z d*pą od ASB/BMK podchodzi P&P , z d*pą od CCWA / CAPA trzeba zmienić odpływ oleju i wywalić EGR. - Wtryski są słabsze ale nie słyszałem by "kapały", wtryski z 3.0 ASB/BMK lub nowszych CAPA / 4,2 TDI fizycznie są takie same i podchodzą p&p - DSMIC tak samo jak w 3.0 tdi - DPF / EGR to samo co 3.0 tdi serie nie udźwignie 240 ps (fanaberia), 300 kunia z 2,7.. jak zrobisz wszystko i wsadzisz nowe wtryski powinno wypluć. Depniesz przy 120km/h i będziesz szukał trakcji. Poszukaj ładnej GTB, zrób DP i dobry soft (z naciskiem na dobry). W ośce będzie ładnie latać. GTB17 pewno sprzedasz do jakiegoś 1,9/2.0 Edytowane 18 Listopada 2017 przez marcin4x4 1
Norbert538 Opublikowano 21 Listopada 2017 Autor Opublikowano 21 Listopada 2017 W dniu 18.11.2017 o 18:56, marcin4x4 napisał: z ogólnych informacji: - GTB2260vzk z d*pą od ASB/BMK podchodzi P&P , z d*pą od CCWA / CAPA trzeba zmienić odpływ oleju i wywalić EGR. - Wtryski są słabsze ale nie słyszałem by "kapały", wtryski z 3.0 ASB/BMK lub nowszych CAPA / 4,2 TDI fizycznie są takie same i podchodzą p&p - DSMIC tak samo jak w 3.0 tdi - DPF / EGR to samo co 3.0 tdi serie nie udźwignie 240 ps (fanaberia), 300 kunia z 2,7.. jak zrobisz wszystko i wsadzisz nowe wtryski powinno wypluć. Depniesz przy 120km/h i będziesz szukał trakcji. Poszukaj ładnej GTB, zrób DP i dobry soft (z naciskiem na dobry). W ośce będzie ładnie latać. GTB17 pewno sprzedasz do jakiegoś 1,9/2.0 Dzieki takiej odpowiedzi oczekiwałem własnie tak mysle ze 300koni do jednej oski bedzie za duzo, teraz jest kolo 200 co prawda jeszcze nie ma problemu z trakcja ale gdyby dorzucic ze 150nm i 100koni to na pewno by sie pojawił. A co myslisz gdyby zrobic hybryde z mojej? do tego dp i soft?
marcin4x4 Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 (edytowane) szkoda kasy na hybrydę z GTB17, za słaba jest. Na allegro masz 2260 niestety z nowszych aut, mają inne mocowanie wydechu ale robiąc profesjonalny DP możesz się dopasować. Edytowane 21 Listopada 2017 przez marcin4x4
golden87 Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 7 godzin temu, marcin4x4 napisał: szkoda kasy na hybrydę z GTB17, za słaba jest. Niestety, wiem cos o tym, mam hybryde na kutym kole z 2.7, wczesniej mialem w innym aucie oske i gtb2260vk.... ehhhhhh czuc roznice i to mocno, moze przy osce az tak nie bedzie, ale quattro sporo mocy "odczuciowo" zabiera.
Norbert538 Opublikowano 23 Listopada 2017 Autor Opublikowano 23 Listopada 2017 Okey, wiec plan jest taki jadę za tydzień na hamownie zobaczyć co jest tam wgrane, a następnie turbo z nowym dp i soft wpadnie Dzieki za odpowiedzi jak ktos by mial jakies doswiadczenia to chetnie poczytam wiecej na temat tego silnika
monsoon Opublikowano 19 Marca 2018 Opublikowano 19 Marca 2018 Norbert - jak wyniki? Marcin4x4 - jest sens z multitronikiem?
golden87 Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 14 godzin temu, monsoon napisał: Norbert - jak wyniki? Marcin4x4 - jest sens z multitronikiem? Jak checsz szybko robic swapa na manual to tak.... ;-) One potrafi przy serii sei ze_srac a co dopiero po chipie.... :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się