Skocz do zawartości
IGNOROWANY

logi- hybryda k03s


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Auto po chip.

Może ktos  znać przyczyne niedoładowania ?

Poniżej logi.

Wczesniej wymieniłem

n75 , DV , wezyki podcisnienie ( sprawdzenie dolotu)

wcześniej mass flow zawsze mialem na poziomie 195g/s

 

115-118.JPG

02-33.JPG

003-020.JPG

Edytowane przez lukaz10
Opublikowano (edytowane)

może być też że turbo sie kończy i masz coś z paliwem nieszczelnośc  lub pompa pada, zapłon na górze zdjąc troche jak nie będzie cofac to będzie bardziej jadowity, ja na serii k03s miałem cos ok 190 gram 223km 333nm

Edytowane przez tomekp94
Opublikowano

Jest bardzo ubogo w średnim zakresie obrotów, jak z ciśnieniem paliwa? Jakie zmiany prócz tej hybrydy?

Opublikowano

Po czym stwierdzasz, że jest bardzo ubogo?

Opublikowano
3 godziny temu, szogun0 napisał:

Po czym stwierdzasz, że jest bardzo ubogo?

Grupa 33 i korekty prawie do +16

Opublikowano

Sonda szerokopasmowa.

A co za tym idzie, korekty wprowadza cały czas, dążąc do tego, co sobie tuner wymyślił.

A jak spojrzysz na napięcie, to wychodzi, że mocno, bardzo mocno podlane.

Opublikowano

Afr 12,2 schodzący w okolice 12-11.8 to jest bardzo podlane?

Opublikowano

na jakim afr w 1.8 t jest największa moc ? Mam u siebie lambda 0.80 przy pełnym obciążeniu do odcinki a myślałem żeby na 0.75 ustawić na górze, boosta mam 1.3 bar do 5500 ok

Opublikowano
16 godzin temu, Łukasz13 napisał:

Afr 12,2 schodzący w okolice 12-11.8 to jest bardzo podlane?

11,4

Opublikowano

W którym miejscu to 11,4? bo patrze i patrze i nie widzę.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 9.11.2017 o 21:45, przem8 napisał:

Jest bardzo ubogo w średnim zakresie obrotów, jak z ciśnieniem paliwa? Jakie zmiany prócz tej hybrydy?

Zmiany to

DP

wtryski 440

FMIC

kolektor wydechowy HI-flow

pompa seria. ( silnik BEX wiec podobno 4 barowa )

Jest ktos kumaty  w wielkopolsce, kto w razie czego moze mi to ogarnąć mechanicznie jesli cos bedzie do wymiany + program ?

Edytowane przez lukaz10

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...