Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0T by daglas garage, 307km/401nm, hydrografika, cai...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cięzki weekend za mną. Myślałem, że będzie łatwo niestety same problemy po drodze i utrudnienia ale co nieco udało się zrobić:

- wymiana termostatu i płynu chłodniczego,

- płukanka, wymiana oleju z filtrem,

- wymiana uszkodzonego panelu przycisków,

- uruchomienie tylnej wycieraczki,

- naprawa mat grzewczych w fotelu kierowcy.

 

Opublikowano

Zaje*ista furmanka. Fajnie pomodzona i dobra wersja ;) Marzy mi sie dziura w dachu :(

Jaka fele wrzucasz na lato? Nie zakladaj mniejszej niz 18 ;)

Powodzenia w dalszych modach.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, muunv napisał:

Zaje*ista furmanka. Fajnie pomodzona i dobra wersja ;) Marzy mi sie dziura w dachu :(

Jaka fele wrzucasz na lato? Nie zakladaj mniejszej niz 18 ;)

Powodzenia w dalszych modach.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

W planie wlasnie 18" bo jednak 19 na niskim profilu i ten gwint kw moze spowodowac ze plomby mi powypadaja - bardzo twardo.

Ty miales fajna fele dtm, mialem w planie kupic po zakupie auta ale widzialem, ze juz poszla :)

Edytowane przez daglas
Opublikowano

Dodam jak poprzednicy, zacna furka, zacne plany... co do felgi, nie moja bajka, ja lubuje sie w OEM i tyle :-) choć pewnie niektórzy by chętnie zamienili sie z Tobą :)

U mnie DTM na zimie :D

Opublikowano
Godzinę temu, golden87 napisał:

Dodam jak poprzednicy, zacna furka, zacne plany... co do felgi, nie moja bajka, ja lubuje sie w OEM i tyle :-) choć pewnie niektórzy by chętnie zamienili sie z Tobą :)

U mnie DTM na zimie :D

Ja mam na zime alu 16" audi ale ledwie sie zacisk miesci :D na lato napewno wjedzie cos fajnego no i cos z zaciskami bede musial zrobic 

Opublikowano
3 minuty temu, daglas napisał:

na lato napewno wjedzie cos fajnego no i cos z zaciskami bede musial zrobic

No trzeba bedzie, od razu idz w 345 albo i wyzej.  Bo przy 18-stce, musi miec co wypelniac ta felge :)

Opublikowano
No trzeba bedzie, od razu idz w 345 albo i wyzej.  Bo przy 18-stce, musi miec co wypelniac ta felge [emoji4]


Tu w serii jest 320?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano
1 minutę temu, muunv napisał:

 


Tu w serii jest 320?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ta, 2.0 tfsi ma 320

Opublikowano

Fajna fura , z tymi kołami na lato sobie dobrze przemysl czy nie iść zaraz w 19 ,ja zrobiłem ten błąd i kupiłem nowe opony 18 na lato które na drugi rok będe zmieniał na 19 .

Opublikowano
Fajna fura , z tymi kołami na lato sobie dobrze przemysl czy nie iść zaraz w 19 ,ja zrobiłem ten błąd i kupiłem nowe opony 18 na lato które na drugi rok będe zmieniał na 19 .


Popieram kolege ;) Mialem w to lato 18” i ciesze sie, ze nie kupilem nowych opon. Na przyszly sezon tylko 19”. Ale trzeba „dojrzec” do tego :D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

Witajcie,

Koledzy Adam i Karol mają rację.

Po czasie uznasz, że 18" czegoś brak i dopiero 19" jest w sam raz.

Ponadto między 18" a 19" nie ma istotnej różnicy w komforcie.

No chyba, że jeżdzisz po bezdrożach...

Pozdrawiam

 

Opublikowano
W dniu 12.11.2017 o 19:33, daglas napisał:

Cięzki weekend za mną. Myślałem, że będzie łatwo niestety same problemy po drodze i utrudnienia ale co nieco udało się zrobić:

- wymiana termostatu i płynu chłodniczego,

- płukanka, wymiana oleju z filtrem,

- wymiana uszkodzonego panelu przycisków,

- uruchomienie tylnej wycieraczki,

- naprawa mat grzewczych w fotelu kierowcy.

Kilka fotek dla upamiętnienia :)

23472481_1856995381007241_71746124392275

 

23376143_1856995444340568_85945874124672

 

23559530_1858650607508385_15471788603348

 

23380278_1858650634175049_85107994061222

 

23519101_1858650684175044_30574439505984

Wymieniałeś maty czy naprawiłeś. Mam też problem z siedzeniem kierowcy (tylko siedzisko) i czy dużo z tym roboty.

Całkiem ładny ten PKS gwint robi swoje. Bezawaryjności

Opublikowano (edytowane)
W dniu 13.11.2017 o 20:40, Rob@k napisał(a):

Wymieniałeś maty czy naprawiłeś. Mam też problem z siedzeniem kierowcy (tylko siedzisko) i czy dużo z tym roboty.

Całkiem ładny ten PKS gwint robi swoje. Bezawaryjności

Naprawialem, dzisiaj testowalem i d*pa ladnie grzeje ale plecy nie grzeja. Mozliwe, ze jak wsadzalem koncowki od miernika zeby mi nie wypadaly jak testowalem petle to je rozszerzylem. Co do zabawy oj jest sporo. Niestety nie mialem wszystkich rozmiarow tego gestszego torxa a nie chcialo mi sie latac do castoramy wiec fotel obsluzylem bez odkrecania oparcia od siedziska. Mi sie zeszlo chyba z 7h na spokojnie. Ogolnie jak rozbierzesz fotel to bedziesz widzial przepalenia maty ale ja pomimo iz polutowalem to na oparciu nie mialem pelnego przejscia no i na macanego z podlaczonym miernikiem ( brzeczyk) uginajac lekko drucik maty sprawdzalem go i w jednym miejscu drut byl przegrzany przez co byl slaby przeplyw. Pewnie jakbym z tym to zlozyl to zaraz by sie upalilo wiec warto zrobic przeglad calosci. Moge dac Ci kilka porad jak chcesz sie za to zabrac. 

 

Troche wolnej chwili więc jedziemy dalej z tematem ...

Brak mi jeszcze adaptera pod czujnik ciśnienia ale na dniach dojedzie

 

Uprzedzając pytania dlaczego biały zegar ?

Taki gust, ciemny depo mi się nie specjalnie podoba :)

Dlaczego akurat depo ?

Chce mieć ciśnienie i temp oleju pod ręką a nie chce mieć nastawiane milion zegarów dlatego jeden który dodatkowo przy okazji wskaże doładowanie. Co do jakości wyrobów depo nie wypowiem się bo nie miałem natomiast miałem kilka lat temu autogauge w civicu type R. Wskazania była bardzo realne więc zakładam, że i prawidłowe - temp na torze dochodziła do 130 stopni natomiast w trybie miejskim w pełnym rozgrzaniu z tego co pamiętam miedzy 90-100 stopni.

Edytowane przez daglas
Opublikowano

A nie lepiej było pomyśleć o vFiz i mieć wszystko na liczniku?

Opublikowano
3 godziny temu, golden87 napisał:

A nie lepiej było pomyśleć o vFiz i mieć wszystko na liczniku?

Szczerze powiem, ze nawet sie tym nie interesowalem. Z drugiej strony przy tym super "bezawaryjnym" silniku co dwa czujniki to nie jeden :)

Opublikowano
7 minut temu, daglas napisał:

Szczerze powiem, ze nawet sie tym nie interesowalem. Z drugiej strony przy tym super "bezawaryjnym" silniku co dwa czujniki to nie jeden :)

Wszystko kwestia gustu, ja posiadam zamontowane 2 zegary zamontowane przez poprzedniego właściciela i chętnie bym je zmienił na vFiz (poszukaj w google/youtube o vFiz), Jesli lubisz dodatkowe zegary i rezanie miejsca na nie to spoko :-)

Ja tam jestem zdania ze Audi ma na tyle ładny design środka ze nie warto go niczym psuć ;-)
Dodatkowo w vFizie masz EGT i inne parametry silnika :)

Opublikowano

Maciek wszystko kwestia gustu, tak jak napisałem mi osobiście dodatkowe zegary nie przeszkadzają pod warunkiem, że nie ograniczają widoczności i powtórze co dwa czujniki to nie jeden :)

Zegar już siedzi ...

 

Narazie tylko doładowanie podpięte, na dniach będzie adapter to podepne też ciśnienie

 

Mi osobiście to doładowanie jest najmniej potrzebne, ale jeden z nielicznych zegarów gdzie jest ciśnienie i temp oleju w jednym. Ten patent też widziałem ale jakoś do mnie nie przemawia. Myślałem jeszcze o wyświetlaczu w popielniczce tak jak zrobił jeden gość na portalu elektroda ale nic niema bez większego rzeźbienia

Opublikowano

Witaj,

Dlatego podrzuciłem ten link.

Najlepiej by było połączyć funkcjonalność dodatkowego urządzenia z jak najmniejszą ingerencją w instalacje auta,

Pozdrawiam

Opublikowano

Ingerencja w sumie jest taka ze zasilenie jest wpiete pod bezpieczniki i tyle :)

O dziwo okazalo sie, ze auto pompuje 1 bar wiec mozliwe ze poprzedni wlasciciel robil program. Auto bedzie trzeba shamowac zeby sie dowiedziec co w trawie piszczy :)

Opublikowano

autko bardzo fajne środek i na zewnątrz. a co do felg ja sam ma 18 ale trochę wydają małe w tych błotnikach. też się zastanawiam nad 19

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...