muunv Opublikowano 19 Lutego 2018 Opublikowano 19 Lutego 2018 Zaciski wyszly bardzo fajne, dobry kolor Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
daglas Opublikowano 21 Marca 2018 Autor Opublikowano 21 Marca 2018 Cisza w temacie aczkolwiek pare rzeczy przy aucie się robiło... w ciepły weekend udało się zrobić małe pucowanko wraz z glinką i woskowaniem Wpadły też graty od dzika, świece, olej z filtrem i płukanka Przy okazji wymiany oleju zauważyłem, że koło dvki jest mokro więc całość wyjąłem, przeczyściłem i uszczelniłem wpadł też delete kit odmy oponki na sezon No i dodatkowo auto wylądowało na warsztacie w celu wymiany łożyska oporowego bo mocno szumiało, sprzęgło i dwumasa ok więc zostały nie ruszane. Poza tym spadła też miska oleju w celu kontroli smoka aczkolwiek wszystko okazało się czyste więc zbędna czynność w moim wypadku ale chociaż głowa spokojna Plany na najbliższy czas to czyszczenie nagaru i wypad w końcu na hamownie żeby zobaczyć co za soft tam siedzi
qruku Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 Stosowny serwis też pomykam na tym oleju i jestem bardziej zadowolony niż z wcześniejszego LM SHT. Dobrze że sprzęgło i dwumas oki bo to nienajtańsze graty do tego silnika
daglas Opublikowano 21 Marca 2018 Autor Opublikowano 21 Marca 2018 6 minut temu, qruku napisał: Stosowny serwis też pomykam na tym oleju i jestem bardziej zadowolony niż z wcześniejszego LM SHT. Dobrze że sprzęgło i dwumas oki bo to nienajtańsze graty do tego silnika o ile sprzegło można zrobić jak kolega Holmatro i kevlarem obić nie drogo o tyle dwumas to cięższy wydatek :/
daglas Opublikowano 31 Marca 2018 Autor Opublikowano 31 Marca 2018 Nie moglem sie powstrzymac okazalo, sie ze dwie fele krzywe sle juz naprostowalem
daglas Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2018 wpadła druga pompa paliwa bo niestety moja niedomagała. Dodatkowo wyczyściłem nagar w dolocie Czy zabieg mocno opłacalny okaże się po zrobieniu logów Czas operacyjny: 7h na spokojnie
qruku Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Good job myślę że logi zrekompensują włożoną pracę i czas
black4 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Bravo Michał! Kupa roboty z tym nagarem... Ale tego "błota" było! Sam robiłeś? BTW. Czym to czyściłeś? Dzięki za info! Pozdrawiam
daglas Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2018 46 minut temu, black4 napisał: Bravo Michał! Kupa roboty z tym nagarem... Ale tego "błota" było! Sam robiłeś? BTW. Czym to czyściłeś? Dzięki za info! Pozdrawiam Sam robilem. Najdluzej sie schodzi z demontazem kolektora. Samo czyszczenie to z godzinka. Co do preparatow to rozpuszczalnik nitro + odtluszczacz do hamulcy. Zestaw super sie sprawdzil, latwo wszystko zeszlo. Do tego jeden druciak uzywalem tylko.
black4 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Robota perfect! Dzięki za info! Wpadaj na spot we wtorek Pozdrawiam
zabiello Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 W dniu 21.03.2018 o 22:40, qruku napisał: też pomykam na tym oleju i jestem bardziej zadowolony niż z wcześniejszego LM SHT. Czemu masz taką opinię?
qruku Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 23 godziny temu, zabiello napisał: Czemu masz taką opinię? Oczywiście to tylko moja subiektywna opinia gdyż odniosłem wrażenie że mi trochę mniej Motula łyka silnik.
zabiello Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 9 godzin temu, qruku napisał: Oczywiście to tylko moja subiektywna opinia gdyż odniosłem wrażenie że mi trochę mniej Motula łyka silnik. A jakąś różnicę w pracy silnika na plus zauważyłeś?
qruku Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 13 godzin temu, zabiello napisał: A jakąś różnicę w pracy silnika na plus zauważyłeś? Nie, wg mnie pracował tak samo na LM i Motulu
HOLMATRO Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Siema, która pompę paliwa wymieniałeś?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
daglas Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2018 23 godziny temu, HOLMATRO napisał: Siema, która pompę paliwa wymieniałeś? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W baku
daglas Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2018 (edytowane) Doleciala dzis uzywana trąbka. W majowke pewnie uda sie zamontowac. Orientuje sie ktos kto juz zakladal dp czy uszczelki zwykle wymagaja wymiany czy przy demontazu sa cale ? Glownie interesuje mnie ta przy turbo Edytowane 25 Kwietnia 2018 przez daglas
black4 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Witaj, To 2.75" ? Uszczelkę przy flanszy chyba dotychczasową mam założoną, Pozdrawiam!
daglas Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2018 (edytowane) 6 godzin temu, black4 napisał: Witaj, To 2.75" ? Uszczelkę przy flanszy chyba dotychczasową mam założoną, Pozdrawiam! 71mm wewnatrz jak na szybko zerknalm Edytowane 25 Kwietnia 2018 przez daglas
black4 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Witaj, Zależy od sposobu pomiaru... to będzie raczej 2.75" Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się