burdzi Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Witam, chce u siebie zrobić remont silnika, chodzi mi o glowice, pierścienie i tloki. Jaki byłby przybliżony koszt zrobienia tego ? Pytam ponieważ jest gościu który zrobi mi remont silnika góry i dołu za 2 tyś, Lepiej robić te 3 rzeczy i za ile czy za te 2 kola robić generalke ???
Fido Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Ufasz temu mechanikowi ??? Na pewno musisz robić piecyk ? Mnie dwóch takich cwaniaków też chciało orżnąć na remont główny silnika. Ich diagnoza ? Góra do roboty plus tłoki i pierścienie. Jak zdiagnozowali ? Podczas pracy silnika odkręcił korek wlewu oleju. Debile.
sadowiak Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Niech się wypowiedzą silnikowcy ale... Na pierwszy rzut oka odkręcenie korka może sporo powiedzieć, np. że jest duży luz pomiędzy tuleją a pierścieniem albo pierścienie są pęknięte bo silnik bardzo długo nie był odpalany, delikatnie przyłapała na nich rdza, „przykleiły się” i po uruchomieniu pękły i kompresja idzie bokiem do skrzyni korbowej i ucieka korkiem. Albo poprostu jest zatkana odma. I znów odpowietrzenie dołu wali korkiem. To takie negatywne scenariusze, ale też może być delikatna próba nadszarpnięcie protfela ?
Kalisma Posted November 14, 2017 Posted November 14, 2017 Pytanie dlaczego chcesz to zrobić i czy warto. Za te 2 tysiące on chce CI zrobić kapitałkę? Jeśli tak to rób i się nie oglądaj. Zanim facet się rozmyśli. My ostatnio robiliśmy w Fordzie Fokusie kapitalny remont silnika i same części i robota głowicy(600zł) wyszło 1700zł. Raczej wątpię, by Audi miało tańsze części...
burdzi Posted November 15, 2017 Author Posted November 15, 2017 Mam 2.0 ALT i silnik jak to ALT bierze olej, ja u mnie to dosyć dużo pije. Co byście zrobili na moim miejscu poza głowicą i pierścieniami ??? Ruszać tłoki też?? Może coś jeszcze ???
Wandej Posted November 15, 2017 Posted November 15, 2017 1 godzinę temu, burdzi napisał: Mam 2.0 ALT i silnik jak to ALT bierze olej, ja u mnie to dosyć dużo pije. Co byście zrobili na moim miejscu poza głowicą i pierścieniami ??? Ruszać tłoki też?? Może coś jeszcze ??? Sprzedaj auto. To ekonomicznie najlepsze rozwiązanie. Nikt jeszcze nie zrobił remontu tak żeby motor przestał brać olej. Jak pobór jest do przyjęcia to jeździj
C. Posted November 15, 2017 Posted November 15, 2017 W ALT nie wyeliminujesz spalania oleju. Po remoncie też będzie brał bo taką charakterystykę ma ten silnik.
burdzi Posted November 15, 2017 Author Posted November 15, 2017 A wiecie może ile oleju brał by silnik po generalnym remoncie ?
mirek31071977 Posted November 15, 2017 Posted November 15, 2017 Wpakować w wiekowe jakby nie było ALT nawet okazyjnie 2 kafle,a i tak dalej będzie pił,to bez sensu.Za tą kasę oleju masz zapas,że hej.A tak poważnie,to nie wiemy ile ci pije i ile to dużo dla ciebie?Ale jak już,to posłuchaj Wandeja i opyl go.
burdzi Posted November 16, 2017 Author Posted November 16, 2017 Bierze mi około 1,5 L na 1000 Sprzedaż narazie nie wchodzi w grę, gdy zrobię głowicę i pierścienie to jest szansa na mniejsze spalanie oleju ??
Wandej Posted November 16, 2017 Posted November 16, 2017 6 godzin temu, burdzi napisał: Bierze mi około 1,5 L na 1000 Sprzedaż narazie nie wchodzi w grę, gdy zrobię głowicę i pierścienie to jest szansa na mniejsze spalanie oleju ?? Nie
.Pablo. Posted November 18, 2017 Posted November 18, 2017 . P1.5 Na tysiąc to mega dużo. Są ludzie co zmieniają pierścienie na szersze, poszerzają rowki tłokow i silnik hula. Po remoncie myślę że spalanie oleju znacząco spadnie. Choć cena 2 tys za generalny remont to trochę mało.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now