mariuszbielsko Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 hej wszystkim mam do was takie pytanie bardziej do tych co wymieniali rozrządy w 3.0 asb , na dniach oddaje samochód do warsztatu mam zamiar wymienić rozrząd , koła rozrządu moje pytanie co byście proponowali oryginał czy febiego, co do koł tylko orginał ze wzgledu na to ze zamienniki niby nie występują , cena nie ma zanaczenia bardziej chodzi mi o jakosc sami wiecie ze nie zawsze orginał jest lepszy od zamiennika pozdra
mariuszbielsko Opublikowano 14 Listopada 2017 Autor Opublikowano 14 Listopada 2017 jak twierdzisz ze febi to orginal to dlamnie to zagadka ? w sklepie pierwszym lepszym autoryzowanym z czesciami audi itp , bez znizki gosc mi zaproponował orginał za 3700 + 1900 za koła rozrzadu , oczywisice napomniał równiez o rozrzadzie firmy febi za 2700 oraz zestw koł za 1900 wiec jak to odebrac jak febi to orginał?
bosniak_sg Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 Normalnie, oryginał ma zeszlifowana nazwę febi i wsadzony jest do opakowania VW/Audi.
mariuszbielsko Opublikowano 14 Listopada 2017 Autor Opublikowano 14 Listopada 2017 I to jest Ta różnica co tyle kosztuje? Co według ciebie kupić
bosniak_sg Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 Kup febi zeszlifuj nazwę i bedziesz miał orginał. Co myslisz że audi produkuje łańcuchy i ślizgi? Zawieszenie Lemforder, skrzynie ZF, komponenty silnika febi, elektronike silnika bosch i pierburg, audio bose, albo harman, nie chce mi sie juz wymieniać.
mariuszbielsko Opublikowano 14 Listopada 2017 Autor Opublikowano 14 Listopada 2017 Dzięki za fotki oraz odp, teraz mam pewność że nie warto wyj.... 5700 za komplet ze względu na znaczek, w takim wypadku jestem 2k do przodu pozd
marcin4x4 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 (edytowane) febi/swag/ori to jeden gniot ale miej na uwadze że to z oryginalną częścią z auta nie ma nic wspólnego. Uważaj bo niektóre zamienniki są droższe od ASO, pamiętaj tez o pierdołach typu uszczelniacz, simmeringi itd. Mnie cały komplet 3 lata temu kosztował 2900 zł, potwierdzam ze ktoś temperował paznokcie drapiąc znaczki. Edytowane 15 Listopada 2017 przez marcin4x4
bosniak_sg Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Ja bym powiedział że nie tyle z oryginalną częścią nie ma nic wspólnego, ci z częściowym która idzie na pierwszy montaż. Mnie 3 lata temu też to wyszło około tej kwoty same części no i plus wymiana.
mariuszbielsko Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Opublikowano 15 Listopada 2017 napewno bede wymieniacz usczelniacze , zimeringi wymienialiscie u siebie w samochodach rozrzad z kołami czy same rozrzady
Adam.S Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 (edytowane) Ja wymieniałem nie tak dawno ale bez kół. I wyglądało to tak. Edytowane 16 Listopada 2017 przez Adam.S
marcin4x4 Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 W dniu 14.11.2017 o 21:28, mariuszbielsko napisał: , bez znizki gosc mi zaproponował orginał za 3700 + 1900 za koła rozrzadu , oczywisice napomniał równiez o rozrzadzie firmy febi za 2700 oraz zestw koł za 1900
Adam.S Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 A jaki masz przebieg że ty koła chcesz wymieniać ?
Adam.S Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 6 godzin temu, marcin4x4 napisał: To do mnie ?
Ziewal Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 kto go tam wie ja pytałem się o koszt z wymianą po za tym jak to musiało hałasować po odpaleniu ?
mariuszbielsko Opublikowano 23 Listopada 2017 Autor Opublikowano 23 Listopada 2017 ja mam niecałe 290 tys km jak robic to komplet, tak mi sie wydaje , stare kołą zawsze mozna opylic jak beda w dobrym stanie za połowe ceny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się