Adri Posted November 16, 2017 Posted November 16, 2017 (edited) Witam Wszystkich. Poszukuje sprawdzonego i bezpiecznego wsadu wsadu do AWX między 150 a 170KM Audi a4 b6 Tak zwanego gotowca Jakby Któryś z Kolegów poratował takowym był bym bardzo wdzięczny Edited November 16, 2017 by Adri dodaje skrina z numerem ecu gdyby był potrzebny
Makale Posted November 16, 2017 Posted November 16, 2017 I na Ci on ? Softa się robi pod konkretny silnik, pod konkretny stan turbiny, pod konkretny stan pompek itd. Szkoda silnika żeby wrzucać coś gdzie nie będziesz miał pewności jak to będzie śmigać w Twoim silniku.
golden87 Posted November 16, 2017 Posted November 16, 2017 3 godziny temu, Makale napisał: I na Ci on ? Softa się robi pod konkretny silnik, pod konkretny stan turbiny, pod konkretny stan pompek itd. Szkoda silnika żeby wrzucać coś gdzie nie będziesz miał pewności jak to będzie śmigać w Twoim silniku. Jezeli gotowiec jest zrobiony bezpiecznie (tzn nie wysilony na maxa) i tylko na stockowy motor bez zadnych modow, to nie bedzie tragedii... (W końcu stockowe silniki maja rozne przebiegi i lataja na tym samym stockowym sofcie) Choć wątpie zeby ktoś udostepnił za free Ci taki sofcik...
Adri Posted November 16, 2017 Author Posted November 16, 2017 3 godziny temu, Makale napisał: I na Ci on ? Softa się robi pod konkretny silnik, pod konkretny stan turbiny, pod konkretny stan pompek itd. Szkoda silnika żeby wrzucać coś gdzie nie będziesz miał pewności jak to będzie śmigać w Twoim silniku. nie prosze o rady tylko o softa. Każdy może mieć swoje zdanie. silnik to silnik i ma spory zapas
Tracer39 Posted November 16, 2017 Posted November 16, 2017 (edited) .. Edited September 18, 2018 by Tracer39
golden87 Posted November 16, 2017 Posted November 16, 2017 1 minutę temu, Tracer39 napisał: Mapa zrobiona przez chłopaków z forum digital-kaos, zrobiłem na tej mapie już 10kkm i wszystko w jak najlepszym porządku. https://drive.google.com/file/d/1A9rQ1M9gKVp6B7aBnFVjKM00bpiJ7et1/view?usp=sharing Pod jakie pompki?
golden87 Posted November 16, 2017 Posted November 16, 2017 1 minutę temu, Tracer39 napisał: Pod seryjne z Awx. ok rozumiem, ale w AVF-ie np. były 2 rodzaje pompek BA i AL , czy w AWX były tylko jedne? Dzięki z góry.
Tracer39 Posted November 16, 2017 Posted November 16, 2017 (edited) Raczej też było kilka, z tego katalogu wynika że były 3 rodzaje ale tego nie jestem pewny. Oznaczeń moich pompek nie pamiętam. http://www.regeneracja-pompowtryskiwaczy.pl/katalog/volkswagen/ Edited November 16, 2017 by Tracer39
Makale Posted November 16, 2017 Posted November 16, 2017 A potem płacz, że PD padają, turbo pada albo Bóg wie co jeszcze...
Adri Posted November 16, 2017 Author Posted November 16, 2017 2 godziny temu, golden87 napisał: Jezeli gotowiec jest zrobiony bezpiecznie (tzn nie wysilony na maxa) i tylko na stockowy motor bez zadnych modow, to nie bedzie tragedii... (W końcu stockowe silniki maja rozne przebiegi i lataja na tym samym stockowym sofcie) Choć wątpie zeby ktoś udostepnił za free Ci taki sofcik... przypu
Adri Posted November 16, 2017 Author Posted November 16, 2017 No i stało sie panowie!! po próbie wgrania wsadu auto nie odpala, jakby zapłod odcięty! i wiatrak sie włącza po przekręceniu kluczyka. Co robić poradźcie? Programem galetto sie nie moge sie teraz połączyć
golden87 Posted November 16, 2017 Posted November 16, 2017 2 minuty temu, Adri napisał: No i stało sie panowie!! po próbie wgrania wsadu auto nie odpala, jakby zapłod odcięty! i wiatrak sie włącza po przekręceniu kluczyka. Co robić poradźcie? Programem galetto sie nie moge sie teraz połączyć A oryginalny wsad chociaz zgrales przed wgraniem tego?
spanky Posted November 16, 2017 Posted November 16, 2017 No i stało sie panowie!! po próbie wgrania wsadu auto nie odpala, jakby zapłod odcięty! i wiatrak sie włącza po przekręceniu kluczyka. Co robić poradźcie? Programem galetto sie nie moge sie teraz połączyć Uwaliles sterownik [emoji41] Skad jestes ?
Adri Posted November 16, 2017 Author Posted November 16, 2017 16 minut temu, spanky napisał: Uwaliles sterownik Skad jestes ? z krakowa
kamil-vag Posted November 16, 2017 Posted November 16, 2017 Miałem tego galetto z allegro jak zobaczyłem, że wykrzacza mi się przy próbie, czy podczas samego zgrywania wsadu to od razu w kosz... kupiłem wtedy MPPS v16 na alli - soft bez loadera i wszystko działa bez problemu ale przed jakąkolwiek modyfikacją zrobiłem sobie kopię sterownika - zgrałem najpierw flash MPPS-em i eeprom vag k+can commanderem - tak na wszelki wypadek. I dopiero wtedy bawiłem się we wgrywanie softa...
spanky Posted November 16, 2017 Posted November 16, 2017 z krakowaTo wyrywaj sterownik z auta i szukaj tunera z Krakowa , co Ci go postawi .Tym kabelkiem za 80 pln nic nie zdzialasz ..... I przy okazji bym sprawdzil na Twoim miejscu ten soft co chciales wgrac .Tak sie konczy zabawa w chiptuning .
kamil-vag Posted November 16, 2017 Posted November 16, 2017 1 minutę temu, spanky napisał: Tak sie konczy zabawa w chiptuning . Maciej, ale bynajmniej macie co robić
golden87 Posted November 16, 2017 Posted November 16, 2017 14 minut temu, kamil-vag napisał: Miałem tego galetto z allegro jak zobaczyłem, że wykrzacza mi się przy próbie, czy podczas samego zgrywania wsadu to od razu w kosz... kupiłem wtedy MPPS v16 na alli - soft bez loadera i wszystko działa bez problemu ale przed jakąkolwiek modyfikacją zrobiłem sobie kopię sterownika - zgrałem najpierw flash MPPS-em i eeprom vag k+can commanderem - tak na wszelki wypadek. I dopiero wtedy bawiłem się we wgrywanie softa... Dokładnie, EDC15 to już nie jest aż taka wiedza tajemna, ale trzeba znac podstawy informatyki/elektroniki/mechaniki. Jezeli jest sie ogarnietym, ma sie troche zapału do czytania i szukania info mozna nawet na podstawie wiedzy ogolnej dostepnej wiedzy samemu mapy skorygować... Ale jak się jedzie po bandzie, ma najtanszy sprzet z Allegro, i wgrywa pierwszy lepszy znaleziony soft było do przewidzenia żę tak to sie moze skonczyć, typowo bez backupu i jakiejs pomocnej dloni w okolicy z lepszym sprzetem...
misiek95 Posted November 16, 2017 Posted November 16, 2017 mppsem za 30zł już chyba z 20 aut obsłużyłem bezproblemowo w b6 polecam wyjąć bezpiecznik od zegarów i odpiąć wiatraki, bo powodują spory spadek napięcia.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now