Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pośba o zmodyfikowany wsad AWX


Adri

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich.

Poszukuje sprawdzonego i bezpiecznego wsadu wsadu do AWX między 150 a 170KM Audi a4 b6 

Tak zwanego gotowca :)

Jakby Któryś z Kolegów poratował takowym był bym bardzo wdzięczny

 

Zrzut ekranu (58).png

Edytowane przez Adri
dodaje skrina z numerem ecu gdyby był potrzebny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I na Ci on ? Softa się robi pod konkretny silnik, pod konkretny stan turbiny, pod konkretny stan pompek itd. Szkoda silnika żeby wrzucać coś gdzie nie będziesz miał pewności jak to będzie śmigać w Twoim silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Makale napisał:

I na Ci on ? Softa się robi pod konkretny silnik, pod konkretny stan turbiny, pod konkretny stan pompek itd. Szkoda silnika żeby wrzucać coś gdzie nie będziesz miał pewności jak to będzie śmigać w Twoim silniku.

Jezeli gotowiec jest zrobiony bezpiecznie (tzn nie wysilony na maxa) i tylko na stockowy motor bez zadnych modow, to nie bedzie tragedii...
(W końcu stockowe silniki maja rozne przebiegi i lataja na tym samym stockowym sofcie)
Choć wątpie zeby ktoś udostepnił za free Ci taki sofcik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Makale napisał:

I na Ci on ? Softa się robi pod konkretny silnik, pod konkretny stan turbiny, pod konkretny stan pompek itd. Szkoda silnika żeby wrzucać coś gdzie nie będziesz miał pewności jak to będzie śmigać w Twoim silniku.

nie prosze o rady tylko o softa. Każdy może mieć swoje zdanie. silnik to silnik i ma spory zapas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Tracer39 napisał:

Mapa zrobiona przez chłopaków z forum digital-kaos, zrobiłem na tej mapie już 10kkm i wszystko w jak najlepszym porządku.

https://drive.google.com/file/d/1A9rQ1M9gKVp6B7aBnFVjKM00bpiJ7et1/view?usp=sharing


Pod jakie pompki?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Tracer39 napisał:

Pod seryjne z Awx.

ok rozumiem, ale w AVF-ie np. były 2 rodzaje pompek BA i AL , czy w AWX były tylko jedne? :) Dzięki z góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej też było kilka, z tego katalogu wynika że były 3 rodzaje ale tego nie jestem pewny. Oznaczeń moich pompek nie pamiętam.

http://www.regeneracja-pompowtryskiwaczy.pl/katalog/volkswagen/

Edytowane przez Tracer39
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, golden87 napisał:

Jezeli gotowiec jest zrobiony bezpiecznie (tzn nie wysilony na maxa) i tylko na stockowy motor bez zadnych modow, to nie bedzie tragedii...
(W końcu stockowe silniki maja rozne przebiegi i lataja na tym samym stockowym sofcie)
Choć wątpie zeby ktoś udostepnił za free Ci taki sofcik...

przypu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i stało sie panowie!!

po próbie wgrania wsadu auto nie odpala, jakby zapłod odcięty! i wiatrak sie włącza po przekręceniu kluczyka.

Co robić poradźcie?

Programem galetto sie nie  moge sie teraz połączyć

Zrzut ekranu (62).png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Adri napisał:

No i stało sie panowie!!

po próbie wgrania wsadu auto nie odpala, jakby zapłod odcięty! i wiatrak sie włącza po przekręceniu kluczyka.

Co robić poradźcie?

Programem galetto sie nie  moge sie teraz połączyć

Zrzut ekranu (62).png

A oryginalny wsad chociaz zgrales przed wgraniem tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i stało sie panowie!!

po próbie wgrania wsadu auto nie odpala, jakby zapłod odcięty! i wiatrak sie włącza po przekręceniu kluczyka.

Co robić poradźcie?

Programem galetto sie nie  moge sie teraz połączyć

5a0daa59ced22_Zrzutekranu(62).thumb.png.444be76b663c8dc329ed45c1ef103f6f.png

 

Uwaliles sterownik [emoji41]

 

Skad jestes ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, spanky napisał:

 

Uwaliles sterownik emoji41.png

 

Skad jestes ?

z krakowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tego galetto z allegro :P jak zobaczyłem, że wykrzacza mi się przy próbie, czy podczas samego zgrywania wsadu to od razu w kosz... kupiłem wtedy MPPS v16 na alli - soft bez loadera i wszystko działa bez problemu ;) ale przed jakąkolwiek modyfikacją zrobiłem sobie kopię sterownika - zgrałem najpierw flash MPPS-em i eeprom vag k+can commanderem - tak na wszelki wypadek.  I dopiero wtedy bawiłem się we wgrywanie softa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z krakowa



To wyrywaj sterownik z auta i szukaj tunera z Krakowa , co Ci go postawi .

Tym kabelkiem za 80 pln nic nie zdzialasz .....

I przy okazji bym sprawdzil na Twoim miejscu ten soft co chciales wgrac .

Tak sie konczy zabawa w chiptuning .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, spanky napisał:

Tak sie konczy zabawa w chiptuning .

Maciej, ale bynajmniej macie co robić :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, kamil-vag napisał:

Miałem tego galetto z allegro :P jak zobaczyłem, że wykrzacza mi się przy próbie, czy podczas samego zgrywania wsadu to od razu w kosz... kupiłem wtedy MPPS v16 na alli - soft bez loadera i wszystko działa bez problemu ;) ale przed jakąkolwiek modyfikacją zrobiłem sobie kopię sterownika - zgrałem najpierw flash MPPS-em i eeprom vag k+can commanderem - tak na wszelki wypadek.  I dopiero wtedy bawiłem się we wgrywanie softa...

Dokładnie, EDC15 to już nie jest aż taka wiedza tajemna, ale trzeba znac podstawy informatyki/elektroniki/mechaniki.
Jezeli jest sie ogarnietym, ma sie troche zapału do czytania i szukania info mozna nawet na podstawie wiedzy ogolnej dostepnej wiedzy samemu mapy skorygować...

Ale jak się jedzie po bandzie, ma najtanszy sprzet z Allegro, i wgrywa pierwszy lepszy znaleziony soft było do przewidzenia żę tak to sie moze skonczyć, typowo bez backupu i jakiejs pomocnej dloni w okolicy z lepszym sprzetem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mppsem za 30zł już chyba z 20 aut obsłużyłem bezproblemowo;)  w b6 polecam wyjąć bezpiecznik od zegarów i odpiąć wiatraki, bo powodują spory spadek napięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...