habul6 0 Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Witam wszystkich Pacjent : Audi A4 B6 1.9 TDI 130KM Mam problem z w/w autem, a mianowicie brak mocy ( auto robi się mułowate) i szarpanie silnika przy zmianie biegów, spadające obroty silnika na każdym biegu, oraz zgaśnięcie silnika na jałowym biegu. VAG wykazał błąd nr 17965 ( układ kontroli ciśnienia doładowania - dodatnia odchyłka ) Wymieniłem kilka miesięcy elektrozawór N75, wszystkie wężyki przy turbosprężarce, ale problem nie ustąpił. Miał ktoś może podobny problem? sam nie wiem za co się zabrać aby zlokalizować przyczynę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Logi 003+008+011 Prawdopodobnie przycina Ci się zmienna geometria... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habul6 0 Opublikowano 10 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 Geometria zrobiona i turbo w porządku. Problem jednak nie zniknął, objawy te same a błędów brak.. Mial ktoś podobny problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 10 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 Filtr paliwa kiedy wymieniany ? Posprawdzaj ciśnienie paliwa w czaszasie jazdy za pompką w zbiorniku i na tandempompie bo wygląda na to że pompki nie mają czego pompować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się