Jump to content
IGNORED

[B7 BRB] Proszę o analizę logów - Wtryski / Turbo


Ditomee

Recommended Posts

Witam audi 1.9tdi brb 270000 bez dpf logi  synchro na  1,5 bo najmniej buja silnikiem 

013 018 023 statyczne

https://log.malonetuning.com/c...RiHCrR4pc2PDjAXCiV8vbxYBAAA%3D

 

007 010 003 

https://log.malonetuning.com/c...N%2Fc8Oyw74NwqfDhinDvAABAAA%3D

 

008 011 003

https://log.malonetuning.com/c...wqQ7Y8K%2BwqBzMcOsTAEAAA%3D%3D

013 003 023

https://log.malonetuning.com/c...bDs8OFw7sPcnzDjyfDqgAAAA%3D%3D

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Bipy na minusie, kiedy zmieniałeś filtr paliwa? Dodatkowo korekcje pompek nie są idealne, ale może poprawią się jak bipy się unormują i prawdopodobnie przycina Ci się geometria turbiny bo trochę przeładowuje. Auto po chipie, ale to pewnie wiesz.

Link to comment
Share on other sites

Tak auto po chipie może słaby ten chip dlatego turbo przeładowuje ?? bipy na minusie właśnie wiem częściej całą pape paliwowa bo był z czarną z ropy wymieniłem tandem i dalej to samo wydaje mi się że może ponpka 3 nie za bardzo . co mam zrobić z tym

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

dodatkowo. ie równa praca na jalowym

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

W tym silniku bipy są zawsze na minusie. Skoro trzęsie na jałowym to po co robiłes chipa ??

Edited by lukaszooo
Link to comment
Share on other sites

11 minut temu, lukaszooo napisał:

W tym silniku bipy są zawsze na minusie. Skoro trzęsie na jałowym to po co robiłes chipa ??

Korekcja na trzecim w górnej granicy normy, jak auto jeździ normalnie to bym się na zapas nie przejmował .

Co do BIP-ów to takie wartości w silnikach 1,9 i 2,0 tdi od 2005r. wzwyż  są normalne i nie ma co szukać dziury w całym :)

A co do delikatnego telepania to te motory tak mają, problem się robi jak fotel zaczyna dupsko masować a obraz w lusterkach zaczyna się rozmazywać od wibracji :P

Wtedy dopiero uzasadnione jest drapanie się po głowie i zastanawianie się co się stało :wink::hi:

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Tu akurat to te korekcje są całkiem poprawne :P

Lepiej byś się zajął tematem turbo... bo Ci przeładowuje... w końcu Ci złapie awaryjny... 

Link to comment
Share on other sites

Czyli co mam zrobić z tym turbo nowy dobry Soft? Czy czyszczenie lub cis z podciśnieniem?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Czy to przeładowanie to może być z powodu słabego softu??

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...