piotrsob1 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 30 minut temu, Salin92 napisał: Jak 2 razy podpompuje w trakcie jazdy to już hamulców nie ma :/ To wygląda na problemy z podciśnieniem do wspomagania , przejrzyj układ , podepnij wakuometr i obserwuj podciśnienie w czasie jazdy
Salin92 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2017 Mechanik podłączył vacuometr i powiedział że jest walnie vacum bo puszcza ciśnienie za króćcem i od tego teraz nie ma buta i pedal hamulca jest twardy... Może tak być? Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
Daniel85 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 7 minut temu, Salin92 napisał: Mechanik podłączył vacuometr i powiedział że jest walnie vacum bo puszcza ciśnienie za króćcem i od tego teraz nie ma buta i pedal hamulca jest twardy... Może tak być? Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Ja kolego jak miałem luzny króciec na vacum to ewidentnie czułem ze hamulce słabiej mi działały i właśnie podciśnienie uciekało przez nieszczelność na tym wadliwym króćcu. Po delikatnym zaklepaniu i sklejeniu tego króćca hamulce wróciły do dobrego działania.
Salin92 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2017 Ja kolego jak miałem luzny króciec na vacum to ewidentnie czułem ze hamulce słabiej mi działały i właśnie podciśnienie uciekało przez nieszczelność na tym wadliwym króćcu. Po delikatnym zaklepaniu i sklejeniu tego króćca hamulce wróciły do dobrego działania.U mnie widać na pompę że ta rurka się rusza a mechanik mówił że ma się nie ruszaćWysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
Daniel85 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 1 minutę temu, Salin92 napisał: U mnie widać na pompę że ta rurka się rusza a mechanik mówił że ma się nie ruszać Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka U mnie i pewnie jak i u reszty którzy mieli problemy z króćcem na vacum ruszała się rurka bo króciec luzny jest i tyle.Trzeba go delikatnie zaklepać i skleić klejem dwuskładnikowym do metalu.Ja do zaklepania uzyłem nasadki nie pamiętam jaki numer czy 19 czy inna jak bys to robił to fajnie dopasować ktoras z nasadek i delikatnie młotkiem uderzyć w nasadke ja po takim zabiegu już króciec miałem sztywny nie do ruszenia.Ale dodatkowo oblałem go klejem żeby mieć pewność ze będzie trzymać.Jak na razie wszystko trzyma gicio.
Salin92 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2017 Chodzi o to tak?Mechanik mówił że zaklepie to właśnie i zaklei klejem i mówiłem zeby jeszcze poksylina Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
Daniel85 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Dokładnie o to chodzi zaklepać i skleić może być poksylina może być cos co będzie do metalu
Salin92 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2017 No to spoko tak właśnie mówił że zrobi Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
Salin92 Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Opublikowano 20 Lutego 2018 Co do buczenia klimy to okazało się że po wyjęciu filtra kabinowego w środku były 3 suche listki i to one wywoływaly buczenie.... Listki wyjąłem i wszystko gra Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się