Gac3k Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Opublikowano 19 Lutego 2018 2 godziny temu, kamil-vag napisał: Postudiuj Schemat połączeń regulacji ciśnienia doładowania.pdf Schemat połączeń układu recyrkulacji spalin.pdf Podziękował po stokroć. Wiedziałem, że coś jest na rzeczy. U siebie mam podciśnienie podłączone jakby szeregowo tzn przewód idzie do N75, przy N75 jest trójnik i idzie sobie po prawej głowicy w stronę vp44 i później do N18 i klapy gaszącej. Powinno być równolegle z trójnika przy pompie. Bezwładność układu wtedy jest mniejsza ale czy to będzie miało jakikolwiek wpływ na turbo dziurę? Sprawdzę to i dam znać.
Gac3k Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Opublikowano 19 Lutego 2018 9 godzin temu, Karol1997 napisał: Hmmmmmmm a to dziwne. . Masz podciśnienie na tym nieodłączonym króćcu ?
Karol1997 Opublikowano 19 Lutego 2018 Opublikowano 19 Lutego 2018 9 godzin temu, Gac3k napisał: Hmmmmmmm a to dziwne. . Masz podciśnienie na tym nieodłączonym króćcu ? Tak jest podciśnienie
Gac3k Opublikowano 22 Lutego 2018 Autor Opublikowano 22 Lutego 2018 W dniu 19.02.2018 o 11:17, Karol1997 napisał: Tak jest podciśnienie Coś jest nie tak. Mam małe doświadczenie odnośnie podciśnień i pompy vacu ale układ powinien być szczelny z tego co wiem. 2018.02.22 Dotarł zaworek podciśnienia za 44+KW, tylko jak tutaj zamontować podciśnienia jak wracam gdy jest ciemno a garaż warczy że ściągnie mi dokładkę Cupry przy próbie zjazdu mmmm
Gac3k Opublikowano 22 Lutego 2018 Autor Opublikowano 22 Lutego 2018 (edytowane) W dniu 9.02.2018 o 17:47, Dawido20 napisał: Popieram przedmówce A co do autka to jak dla mnie baja W dniu 9.02.2018 o 14:57, RobsonSNC napisał: Dobrze,dobrze! Ale postaw dla niej jakis garaz,bo zal patrzec,jak taka maszyna pod chmurka marznie. Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Garaż na mojej działce gdzie się buduję już jest dogadywany. Coś w ten deseń 4x8m + oczywiście kanał 3.5m co by można sobie silnika od dołu posłuchać. Edytowane 22 Lutego 2018 przez Gac3k
Gac3k Opublikowano 13 Marca 2018 Autor Opublikowano 13 Marca 2018 (edytowane) 2018.03.11 Detailing lakieru Zestaw startowy Pacjent ADBL Tar and Glue remover + w niektórych miejscach K2 Tar Remover Deironizacja - Tuga Aluftel Później pędzelkowanie detali ADBL APC 1:10 i aktywna piana (brak fotek). Po wymyciu i opłukaniu. Na koniec dnia suszenie. Fluffy dryer i jakieś tam mikrofibry. Następnego dnia poszedł po całym aucie cleaner Good Stuff Rhino Horn Po cleanerze porobiłem zaprawki zakupionym wcześniej lakierem. No i zacząłem szmalcowanie. Megs Cold Class Carnauba Plus (wosk naturalny). Efekt końcowy poniżej czyli po dotarciu, gdzie w odbiciu widać jak auto mojej żony jest upierdzielone. Kropelkowanie 1 dzień po woskowaniu. Kropelkowanie 2 dzień po woskowaniu (po deszczu) Konstruktywna krytyka mile widziana. Nauczyłem się już trochę na moim autku. Następne będzie żony + polerka DA jednostopniowa. Pozdrawiam. Edytowane 13 Marca 2018 przez Gac3k
luki19862121 Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 Jak psie jajka[emoji2][emoji2]Zdążyłeś przed deszczem bo we Wrocławiu już pada [emoji39]Wysłane z Huawei mate 10 pro
RobsonSNC Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 Przeciez to bylo wiadome,ze jak sie czlowiek zabiera za taka robote,to zaraz po skonczeniu bedzie padac![emoji2][emoji14][emoji23]Kawal porzadnej roboty odstawiles,Szymon![emoji6][emoji108]Wysłane z Galaxy S8+
Gac3k Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Opublikowano 16 Marca 2018 (edytowane) W dniu 13.03.2018 o 14:27, kamil-vag napisał: Good Job Dzięki W dniu 13.03.2018 o 14:48, luki19862121 napisał: Jak psie jajka Zdążyłeś przed deszczem bo we Wrocławiu już pada Wysłane z Huawei mate 10 pro Hahaha no świecil się fest. W dniu 13.03.2018 o 19:28, RobsonSNC napisał: Przeciez to bylo wiadome,ze jak sie czlowiek zabiera za taka robote,to zaraz po skonczeniu bedzie padac! Kawal porzadnej roboty odstawiles,Szymon! Wysłane z Galaxy S8+ Tak było. Ale zdążyłem 2 dni pojeździć bo pracę w niedzielę skonczylem. W dniu 14.03.2018 o 21:31, adifek napisał: Napatrzeć się nie mogę Mówiłem że będę dbał jak o własną córkę haha. 2018.03.15 Wpadły nowe Ori zaslepko-uchwyty przetwornic oraz oringi do regulacji świateł żeby reflektory nie parowały bo zaczęły po 5 myciu detailingowym z rzędu. Edytowane 16 Marca 2018 przez Gac3k
Gac3k Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2018 @2018.04.21 Mała aktualizacja: Ogarnięte podciśnienia. Wszystkie wężyki nowe. Od teraz gruszka od turbo ma swój zawór zwrotny, egr oraz klapa gasząca swój. W międzyczasie zakup smarowidła do baku. Leję czasem 150ml czasem 250ml na bak. Zaczął się sezon to i wpadło lato 18" DTM. Zacząłem od mycia aktywną pianą TENZI TRUCK nadkoli. Czyszczenie z rdzy śrub i piast, psiknięcie smarem miedzianym oraz farbą śrub. Przygotowanie felg: aktywna piana tenzi truck, adbl tar and glue remover, tuga aluftel jako deironizer, IPA. Wosk na koniec: FK1000p Hi Temp. Jako czernidło Meguiars Endurance tyre gel. Wrzutka felg. Tak wiem koza z tyłu - a to tylko dlatego że na lewarku podniesiona. Na koniec przejażdżka i dokręcenie niezawodnym Stanleyem 130Nm. Ciekawostka w Oławie pojawiło się Gallardo <3 Byłem też u kogoś w odwiedziny ale nie trafiłem z czasem Tutaj większa akcja się zaczęła a mianowicie ogarnięcie anteny dachowej czytaj rekinka oraz tunelu bez uchwytu na telefon. Pacjent Przygotowanie tunelu: ADBL APC 1:10, Poorboys Natural look dressing Jako bonus przy demontażu: odgrzybianie klimatyzacji preparatem-pianką Moje Auto I jest siedzi W kolejce czekała nawigacja i antena navi. Usunięcie starej uszczelki którą dałem aby woda się nie lała na podsufitkę: Nowa uszczelka oczywiście z ASO I jest siedzi! Do tego wpadła nowiusieńka mapa 2018 od kolegi junior555 ! Piona dla niego! Ale nawigacja po włożeniu wyrzucała błąd "ZLE WLOZONA" . Dodatkowo w navi siedziała mapka z 2011r także grubo nieatkualna. A więc szybkie rwanie navi i czyszczenie izopropanolem laserka. I wszystko hula jak ta lala. Pozdrawiam Gac3k
afroo. Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 6 minut temu, Gac3k napisał: Jako bonus przy demontażu: odgrzybianie klimatyzacji preparatem-pianką Moje Auto Ten otwór, przez który aplikujesz piankę jest tam fabrycznie, czy trzeba 'dopracować'? Nigdy się temu nie przyglądałem, a czeka mnie podobna operacja.
Gac3k Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2018 1 minutę temu, afroo. napisał: Ten otwór, przez który aplikujesz piankę jest tam fabrycznie, czy trzeba 'dopracować'? Nigdy się temu nie przyglądałem, a czeka mnie podobna operacja. 3.0 mm wiertło do metalu i pasuje jak ta lala. Do tego dobierasz jakąś ocynkowaną śrubkę jako zaślepkę. Piękna sprawa. Psikasz dużo np 15 sekund, włączasz nawiew i psikasz aby było dużo piany w kanale. Piankę wentylator przepycha na parownik. Pianka przechodzi przez parownik i do kanału skroplin. Pod autem pięknie syf się zbiera. Do tego od drugiej strony na koniec dałem izopropanol opryskiwaczem ciśnieniowym. Zeszło z 200ml. 1
Frond Side Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 To trochę podziałałeś, coraz lepiej się prezentuje
qruku Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Fajnie działasz przy autku powodzenia w dalszych pracach
kamil-vag Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Następnym razem jak masz zdjęte koła to sobie poodkręcaj plastikowe nadkola i wtedy od strony kabiny wyczyść ścianę, bo tam naprawdę sporo syfu się zbiera to samo pod listwami drzwiowymi Te pianki do klimy nie zdają egzaminu, trza było od razu lać ten izopropanol, jedyny słuszny i sprawdzony zabójca bakterii i grzybów, do tego przed dojazdem do domu włączać na econ, żeby zdążyło trochę osuszyć zawsze Autko coraz bardziej zadbane, funkcjonalne i stylowe 1
Gac3k Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2018 14 godzin temu, Frond Side napisał: To trochę podziałałeś, coraz lepiej się prezentuje Dziękuję 11 godzin temu, qruku napisał: Fajnie działasz przy autku powodzenia w dalszych pracach Przyda się 10 godzin temu, kamil-vag napisał: Następnym razem jak masz zdjęte koła to sobie poodkręcaj plastikowe nadkola i wtedy od strony kabiny wyczyść ścianę, bo tam naprawdę sporo syfu się zbiera to samo pod listwami drzwiowymi Te pianki do klimy nie zdają egzaminu, trza było od razu lać ten izopropanol, jedyny słuszny i sprawdzony zabójca bakterii i grzybów, do tego przed dojazdem do domu włączać na econ, żeby zdążyło trochę osuszyć zawsze Autko coraz bardziej zadbane, funkcjonalne i stylowe Co do nadkoli to siedzę trochę na forum kosmetykaaut... i czytałem o tych nadkolach ale brakło czasu niestety. Następnym razem pewnie zarezerwuję sobie godzinkę więcej czasu. Co do klimy - Oj tam oj tam pianka to było ostrzeżenie dla grzybów - że coś się dzieje. Zaczęły uciekać w stronę wylotów powietrza a tu BAM! izopropanol pod ciśnieniem od drugiej strony . A jeśli chodzi o ECON przed dojechaniem do domu to tak jak piszesz jest to najlepsza opcja! Osuszacz robi się suchy, grzyby nie rosną a my nie mamy strzała temperaturowego przy wysiadaniu co ma wpływ na nasze zdrowie.
Pawisco Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 W dniu 21.04.2018 o 21:37, Gac3k napisał: 3.0 mm wiertło do metalu i pasuje jak ta lala. Do tego dobierasz jakąś ocynkowaną śrubkę jako zaślepkę. Piękna sprawa. Psikasz dużo np 15 sekund, włączasz nawiew i psikasz aby było dużo piany w kanale. Piankę wentylator przepycha na parownik. Pianka przechodzi przez parownik i do kanału skroplin. Pod autem pięknie syf się zbiera. Do tego od drugiej strony na koniec dałem izopropanol opryskiwaczem ciśnieniowym. Zeszło z 200ml. Dajesz nawiew na kratki? Od drugiej strony IPA czyli gdzie? Ja w zeszłym roku od razu zalałem IPA za pomocą ropownicy przez otwór na rurkę do klimatyzowanego schowka i było ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się