hehu Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 Problem dotyczy Audi 1.9 tdi AFN charakteryzuje się cięzkim odpalaniem już po godzinie natomiast jak już zapali i się za moment zgasi i ponownie chce się zapalić to odpala na dotyk. Ciśnienie sprężania wykonane 24-25 barów na cylindrach,świece żarowe sprawne (funkcjonują),czujnik temperatury płynu nowy (oryginał),zawór zwrotny założony przed pompą wtryskową,zapłon ustawiony przez vcds na 49 stopni (wcześniej był przestawiony na 001 stopnia),czujniki z rana pokazują przybliżone wartości,zwiększałem dawkę startową bez rezultatu. Powoli kończą mi się pomysły na dojście do rozwiązania podejrzewam ostatecznie pompę wtryskową lub sterownik. Jakieś ponad to rady?
lukaszooo Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 Wklej loga po rozgrzaniu silnik do 90C, interesuje mnie grupa 00BS i 01 statycznie. Widziałem już super ustawione AFNy które były kompletnie rozjechane.
Hezen Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 Lukaszooo, możesz rozwinąć o tym rozjechaniu pracy silnika, na co patrzysz w takim logu?Mój też czasami kuleje podczas odpalania i nie wiem co jest tego przyczyną :/Wysłane z OP3T
karaluch8 Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 9 godzin temu, Hezen napisał: Lukaszooo, możesz rozwinąć o tym rozjechaniu pracy silnika, na co patrzysz w takim logu? Mój też czasami kuleje podczas odpalania i nie wiem co jest tego przyczyną :/ Wysłane z OP3T Pewnie na kąt i dawkę. Mój nie dość że kuleje, to sadzi jak ja cie pier**le. Lokomotywa xdd jeździć aż coś pierdyknie
lukaszooo Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Miałem kilka przypadków że kąt był ustawiany patrząc na 00 statycznie a to troszke inne wskazania
hehu Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Opublikowano 29 Listopada 2017 Usterka usunięta winny był zawór na filtrze paliwa.
karaluch8 Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 13 godzin temu, hehu napisał: Usterka usunięta winny był zawór na filtrze paliwa. Ten taki plastikowy? Nowy kupiłeś ? Jaki koszt.
wiktorsam Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Chciałem własnie pisać o filtrze paliwa, u mnie też to się stało któregoś dnia, tylko u mnie postępowało bardzo szybko - najpierw z rana odrobinę ciężej odpalił odpalił, potem jeździł ok, po godzinie już coraz gorzej palił, aż w końcu gasł na każdych światłach a odpalanie zajmowało 30 sek. Otworzyłem maskę wymacałem filtr - był mokry od spodu, dokulałem się jakoś do motoryzacyjnego, kupiłem filtr, wymieniłem pod sklepem i problem znikł.
hehu Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2017 W dniu 30.11.2017 o 09:32, karaluch8 napisał: Ten taki plastikowy? Nowy kupiłeś ? Jaki koszt. 18zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się