Jump to content
IGNORED

Ciężko odpala po postoju.


hehu

Recommended Posts

Problem dotyczy Audi 1.9 tdi AFN charakteryzuje się cięzkim odpalaniem już po godzinie natomiast jak już zapali i się za moment zgasi i ponownie chce się zapalić to odpala na dotyk. Ciśnienie sprężania wykonane 24-25 barów na cylindrach,świece żarowe sprawne (funkcjonują),czujnik temperatury płynu nowy (oryginał),zawór zwrotny założony przed pompą wtryskową,zapłon ustawiony przez vcds na 49 stopni (wcześniej był przestawiony na 001 stopnia),czujniki z rana pokazują przybliżone wartości,zwiększałem dawkę startową bez rezultatu. Powoli kończą mi się pomysły na dojście do rozwiązania podejrzewam ostatecznie pompę wtryskową lub sterownik. Jakieś ponad to rady?

Link to comment
Share on other sites

Wklej loga po rozgrzaniu silnik do 90C, interesuje mnie grupa 00BS i 01 statycznie. Widziałem już super ustawione AFNy które były kompletnie rozjechane.

Link to comment
Share on other sites

Lukaszooo, możesz rozwinąć o tym rozjechaniu pracy silnika, na co patrzysz w takim logu?
Mój też czasami kuleje podczas odpalania i nie wiem co jest tego przyczyną :/

Wysłane z OP3T

Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, Hezen napisał:

Lukaszooo, możesz rozwinąć o tym rozjechaniu pracy silnika, na co patrzysz w takim logu?
Mój też czasami kuleje podczas odpalania i nie wiem co jest tego przyczyną :/

Wysłane z OP3T
 

Pewnie na kąt i dawkę.
Mój nie dość że kuleje, to sadzi jak ja cie pier**le. Lokomotywa xdd jeździć aż coś pierdyknie

Link to comment
Share on other sites

Miałem kilka przypadków że kąt był ustawiany patrząc na 00 statycznie a to troszke inne wskazania :)

Link to comment
Share on other sites

13 godzin temu, hehu napisał:

Usterka usunięta winny był zawór na filtrze paliwa.

Ten taki plastikowy? Nowy kupiłeś ? Jaki koszt.

Link to comment
Share on other sites

Chciałem własnie pisać o filtrze paliwa, u mnie też to się stało któregoś dnia, tylko u mnie postępowało bardzo szybko -  najpierw z rana odrobinę ciężej odpalił odpalił, potem jeździł ok, po godzinie już coraz gorzej palił, aż w końcu gasł na każdych światłach a odpalanie zajmowało 30 sek.  Otworzyłem maskę wymacałem filtr - był mokry od spodu, dokulałem się jakoś do motoryzacyjnego, kupiłem filtr, wymieniłem pod sklepem i problem znikł.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...