Suple Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Witam, od dzisiaj napotkal mnie pewien problem. Przez ostatni tydzien samochod stal nie odpalany, wczoraj odpalilem i przejechalem ok 100 km bez gaszenia i wszystki bylo ok temp 90 stopni. Dzis przekrecam zaplon od razu zalaczyl sie wentylator klimatyzacji i po odpaleniu dziala caly czas chyba na najwyzszym biegu bo jest bardzo glosno, przejechalem ok 30 km i temperatura plynu chlodniczego nie podniosla sie, gumowe rurki dolotowe plynu sa lekko cieple a nawet mozna powiedziec ze zimne. Po wylaczeniu klimatronica went od klimy tez sie kreci. Co jest tego przyczyną? Dlaczego temp nie wzrasta nie grzeje sie plyn ? Otworzylem zbiorniczek wody po przejechaniu ok 25 km wsadzilem palec i woda byla zimna ? HELP! Moze walnieta pompa wody? czy co?
Fido Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 1.Termostat 2.Vag i sprawdź błędy, to podpowie więcej. 3.Uszkodzona pompa to zagotowany piec więc odpada.
Lukasz_N Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Jeśli wentylator się kręci a płyn jest zimny to może być walniety czujnik temperatury. Porównaj na VAG'u wskazania G2 i G62.
Suple Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Sa jakies zalety lub moze to cos uszkodzic jezdzac tak przez nastepny tydzien?? Najlepsze jest to ze went od chlodnicy lekko co sie kreci mozna go palcem zatrzymac a od klimy nawala ciagle. Moze wiskoza tez walnela? Edytowane 10 Grudnia 2017 przez Suple
Lukasz_N Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Jeśli wisko na zimny silniku możesz palcem zatrzymać to znaczy że wszystko z nim ok. Co do uszkodzonego czujnika temperatury to może skutkować problemami z odpalaniem na zimnym silniku.
Suple Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2017 Przejechałem dziś z 50 km tak ostrzej temperatura na zegarach nie podniosła się a gumowe przewody od płynu są dosyć ciepłe temp. Stoi ciągle na 50*C
Suple Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Podpiąłem pod vag i wszystko wiadomo. Zwarcie na czujniku płynu chłodniczego tylko jeszcze nie wiem czy to czujnik ma zwarcie czy gdzieś na przewodach. Będę coś wiedział to napiszę Edytowane 10 Grudnia 2017 przez Suple
sitar Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 W środku autka grzeje ostro czy nie za specjalnie?wychodzi na to że termostat
Suple Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2017 2 godziny temu, sitar napisał: W środku autka grzeje ostro czy nie za specjalnie?wychodzi na to że termostat Wydaje mi się, że normalnie to jest 2 strefowy climatronic ustawiam 22*C i jest cieplutko po przejechaniu ok 15 km jak odpalam go z nocy i jest z -3* Dodam, ze zauwazylem ze jak to mi się stało, to podgrzewanie swiecy dluzej dziala przy odpaleniu, no ale skoro vag wykazal zwarcie na czujniku temperatury to zobaczę, wymienie go w nastepnym tyg bo teraz marno z czasem i dam znać co i jak czy pomoglo czy i termostat do wymiany
Onyks Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Masz uszkodzony czujnik G62 , wymień go na Ori, a wszystko wróci do normy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się