Robert Romaniuk Roman Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Witam, mam pytanie czy we wszystkivh b6 z quattro szły takie same sanki w avancie? chodzi mi czy w różnych gamach silnikowy nic się nie zmieniało. Edytowane 10 Grudnia 2017 przez Robert Romaniuk Roman
staniek Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Avant/sedan nie ma różnicy. Według etki tylne sanki są inne w przypadku AVF'a(1,9tdi) i BBK (czyli S4), w pozostałych wersjach silnikowych są takie same.
panki888 Opublikowano 24 Lutego 2019 Opublikowano 24 Lutego 2019 Witam Zdejmowal ktoś tylne sanki celem wypiaskowania i malowania? Dużo roboty ? Wszelkie tuleje i śruby wymieniać? Brak luzuow
misiek95 Opublikowano 24 Lutego 2019 Opublikowano 24 Lutego 2019 9 godzin temu, panki888 napisał: Witam Zdejmowal ktoś tylne sanki celem wypiaskowania i malowania? Dużo roboty ? Wszelkie tuleje i śruby wymieniać? Brak luzuow Ja rozbierałem i malowałem przy swapie na quattro. Jak masz taką ochote to możesz wymienić wszystko, ale najczęściej słabe są gumy w górnym wahaczu, no i łączniki i tuleje stabilizatora. Przy dolnym wahaczu tak na prawde nie widziałem jeszcze zużytej tulei w b6/7. Co do śrub to różnie bywa... mi sie udało jedne i drugie sanki rozkręcić bez najmniejszego problemu ale wiem że dużo osób ma z tym problem i wtedy śruby potrzebne są nowe. Nowa śruba w danej tulei oznacza też najczęściej nową tuleje Wychodzi na to, że to loteria.
Makale Opublikowano 24 Lutego 2019 Opublikowano 24 Lutego 2019 Również przy swapie to zrobiłem. Nie piaskowałem a jedynie oczyściłem z rdzy za pomocą papierów różnych i szczotek i pomalowałem to podkładem antykorozyjnym i na to klar. Przekładkę miałem z B7, gumy dolnego wahacza trapezowego idealne, gumy górnego wahacza założyłem z poliuretanu i nowe gumy sanek ori lemforder. Jedna sztuka mi została mogę sprzedać z ułamek ceny nówkę sztukę ori. Gumy poli na stabilizator i nowe łączniki stabilizatorea lemforder. Temat tylnego zawieszenia mam zamknięty na lata. Czy trudno? I tak i nie. Odkręcasz heble i linki hamulcowe, amor, 4 śruby sanek i Ci spadają na głowę. Co do rozbierania sanek to nie miałem zajmniejszych problemów ale śruby lubią gnić.
panki888 Opublikowano 25 Lutego 2019 Opublikowano 25 Lutego 2019 Chcę oddać sanki do piaskowania. Auto pływa mi tyłem i chciałbym za jednym zamachem zrobić wszystkie tuleje oraz łączniki widziałem kompletne zestawy to i 1300zł potrafi kosztować...sporo kasy. Skoro mówicie że dolne to raczej nie zniszczalne to zawsze trochę obniży koszty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się