radekC Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Witam wszystkich! Jestem tu nowy wiec za błedy ewentualne przepraszam. Koledzy od niedawna posiadam Audi A4 B8 tdi CAGA 143cr i borykam sie ze spalaniem oleju silnikowego a konkretnie to dolewam 0,8 do 1L na 1000km. Jezdziłem po zakupie na castrolu 5w30 to dolewałem litr na 500km niedawno zmieniłem olej na motula 5w40 i teraz dolewam litr na 1000km. Olej mam w dolocie po zdjeciu węzy jest mokro.Odme wypinałem do butelki i po około 2tys km butelka sucha.Poprzedni własciciel twierdzi ze 15tys km temu była regenerowana turbina. Turbo luzów nie ma a i na zimnym silniku po nocy lub jak długo stoi to zaraz po odpaleniu kopci na niebiesko tak około 5 sekund.Co robic??? pomocy
Szkita Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Jaki przebieg ma auto? Może źle zregenerowane turbo? Miałem kiedyś podobny przypadek po regeneracji turbosprężarki, co prawda auto było bez DPFa i korciło na niebiesko po odpaleniu i później przy mocnym bucie.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
radekC Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2017 Przebieg 125 000 tez dpf wywalony przez poprzedniego własciciela . Auto prawie dwa lata stało moze to jest przyczyna stwardniały uszczelniacze?
radekC Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Turbo puszczało olej Edytowane 1 Kwietnia 2018 przez radekC
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się