Karasik2 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Jak mam to rozumieć? Brd nie spełniają norm? Tabliczkę można zniszczyć i co wtedy wg tabeli norma będzie zamiast 0.5 2.5:)
Pawelkiwi Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Dopuszczalne wartości emisji spalin w poszczególnych normach EURO dla pojazdów z silnikiem wysokoprężnym emisja [g/km] EURO 1 EURO 2 EURO 3 EURO 4 EURO 5 EURO 6 CO 3,16 1 0,64 0,5 0,5 0,5 HC - 0,15 0,06 0,05 0,05 0,05 NOx - 0,55 0,5 0,25 0,18 0,08 HC+NOx 1,13 0,7 0,56 0,3 0,23 0,17 PM 0,14 0,08 0,05 0,009 0,005 0,005 BRD ma oczywiście Euro4.
marcinq82 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 @Pawelkiwi jaki olej po wycince DPF polecasz zalać ?
Pawelkiwi Opublikowano 27 Stycznia 2018 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Motul 5W30 X-Clean+ Valoline 5W30 SynPower Resztę typu Castrol, Mobil itp olej (czytaj odpuść).
megafaka Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 W dniu 31.12.2017 o 15:17, DawidTBG napisał: Od kiedy silnik 2.0TDI 170km o oznaczeniu BRD spełnia normę Euro 5 ? Przepisy ani pedantyczność badań się nie zmieniają NOx (tlenki azotu), zadymienie spalin ( W DIESELu nie mamy emisji spalin !! mierzymy poziom zadymienia nie mylmy pojęć ) mają się zgadzać z tym co jest na tabliczce znamionowej pojazdu ! i niech Wam drodzy forumowicze nie próbują ludzie wciskać kitu ! Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku!!! ..amen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się