adeksus89 Posted December 23, 2017 Posted December 23, 2017 (edited) Witam czy ktos dokladnie moze opisac poprawne ustawienie rozrządu bfb . Dzisiaj zabralem sie do pracy ..niby znaki wykonalem ale mam obawy co do poprawności utawienia. Szukałem znaku na kole zębatym od strony skrzyni ale nic nie widzę. Dodam ,ze po wymianie coś wyje takie cykliczne buczenie , napinacz napiety na znaku . Możliwe ,ze przestawilem rozrząd o 1 ząbek lub 0.5 . W bfb na kole pasowym z przodu jest jakiś znak? Tak jak w aeb strzałka na obudownie roz. i wyciecie na kole ? Oryginalnie w aucie byl napinacz gazowy lub olejowy , taraz INA daje zwykle napinacze , pasek przez ten napinacz na gornym kole jest prowadzony po samym rancie w strone zderzaka. Chciał bym sprawdzic czy znaki mi sie zgrywają ale gdzie ich szukac u góry na kole jest widoczny ale na dol na wale ? Edited December 23, 2017 by adeksus89
przem8 Posted December 23, 2017 Posted December 23, 2017 Przy ustawieniu GMP znaki na kole rozrządu i kole pasowym muszą się pokrywać. Dodatkowo powinny się pokrywać znaki na kole zamachowym i obudowie sprzęgła. Ustawiałeś rozrząd na swoich znakach czy jak? 1
Łukasz13 Posted December 23, 2017 Posted December 23, 2017 Zloguj kanał 093 na postoju będzie widać czy rozrząd ustawiony ok.
adeksus89 Posted December 23, 2017 Author Posted December 23, 2017 jutro rano sprawdzę na spokojnie jeszcze raz dokladnie czy znak z wału zgrywa się ze znakiem na kole od wałków. Jakie wartości powinny byc na kanale 93 ?
adeksus89 Posted December 24, 2017 Author Posted December 24, 2017 tak wygladają logi na zimnym. Z tego co widze rozrząd jest przestawiony maxymalnie o 0,5 ząbka według znaku na na górnej obudowie. Rozrząd wydaje dziwne dźwięki , cykliczne uhuhu napinacz napiety odpowiednio dodam ,ze na starym rozrz. wszystko chodzilo cicho az milo
przem8 Posted December 24, 2017 Posted December 24, 2017 (edited) Dopuszczalne wartości w 93 to -3 do +6. Ten dzwięk zanika po delikatnym dodaniu gazu? Zapewne hałasuje pasek rozrządu jak to zazwyczaj w zestawie INA. Problem często poruszany tu na forum jak i na zagranicznych forach i filmikach z youtuba. Ja mam to samo, nie zawsze, ale jest Edited December 24, 2017 by przem8
adeksus89 Posted December 24, 2017 Author Posted December 24, 2017 czyli u mnie jest oki? nie wiem jak interpretować logi z tych 3 kanałow 90, 91 ,93 idle stabilization w jednostkach kw jest nie moge porównac 2 wartosci dla np 2 wałków tak jak to widze na forum
adeksus89 Posted December 29, 2017 Author Posted December 29, 2017 (edited) No cóż przejechalem juz dobre 200km na nowym rozrządzie i co widzę ciągle coś cyklicznie wyje jest to az wkur... slychac to na wolnych obrotach. Ludzie piszą ,ze pasek się ulozy nie rozumiem co moze sie ukladać.... Od początku powinno wszystko grac i być cicho. Czy błąd popełniłem przy montażu? , caly czas mam wrażenie ,ze pompa wody hałasuje . Czuje ,ze zalozyłem za ciasno pasek miedzy kołem wału a górnym kołem zębatym . Edited December 29, 2017 by adeksus89 1
adeksus89 Posted July 7, 2018 Author Posted July 7, 2018 W dniu 12.06.2018 o 01:09, jolley napisał: @adeksus89 rozwiązałeś problem? tak, zmienilem pasek na contitech i pompe wody na skf. Cisza:)
dexter90 Posted July 14, 2018 Posted July 14, 2018 Ja na początku miałem rozrząd INA. Coś chrobotało. Teraz mam rozrząd z ASO i chrobocze, ale o wiele mniej. Trzeba się wsłuchać. To pasek czy pompa czy co?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now