tsluszniak 1 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 W pewnym momencie przestałem liczyć dokładnie, ale chyba coś około 13k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tsluszniak 1 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 (edytowane) Fajkocewki z ASN założone. Bez przycinania gumek nie pasują, a po przycięciu wypadają, ale wymyśliłem na nie sposób.. Niektórzy pisali, że można docisnąć je osłonami plastikowymi na silnik, ale wg. mnie to nienajlepsze rozwiązanie, dlatego .. może trochę druciarstwo, ale działa - przedłużyłem szpilki, które wystają z głowicy do przykręcenia dekli i dokręciłem kawałek profilu aluminiowego. Trzyma elegancko Edytowane 26 Sierpnia 2019 przez tsluszniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pila24 318 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 A dlaczego zmieniałeś na pojedyńcze cewki? Coś niedomagało ze strony układu zapłonowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tsluszniak 1 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Missfire na lpg. Chciałem wyeliminować przewody WN, a trochę rzeczy po ASN mi zostało. Dużo to nie dało, bo nadal występują missfire'y na lpg, ale chyba mniej zawodny układ niż ta jedna cewka. Nawet dla PB. Musze rozkminic o co chodzi z wypadaniem zaplonow na lpg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pila24 318 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 (edytowane) Ta jedna cewka jest dużo bardziej wytrzymała niż pojedyncze,a co do wypadania zapłonów na lpg to załatw sobie interfejs i pojeździj na samej Pb a następnie przełączaj poszczególne wtryskiwacze z Pb na lpg,jak po którymś przełączeniu zaczną wypadać zapłon to znalazłeś winny wtryskiwacz. Porobić tez możesz logi 002 i 033 na Pb i lpg i wrzucić tutaj. Edytowane 26 Sierpnia 2019 przez pila24 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tsluszniak 1 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 13 godzin temu, pila24 napisał: Ta jedna cewka jest dużo bardziej wytrzymała niż pojedyncze,a co do wypadania zapłonów na lpg to załatw sobie interfejs i pojeździj na samej Pb a następnie przełączaj poszczególne wtryskiwacze z Pb na lpg,jak po którymś przełączeniu zaczną wypadać zapłon to znalazłeś winny wtryskiwacz. Porobić tez możesz logi 002 i 033 na Pb i lpg i wrzucić tutaj. Ok, spróbuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tsluszniak 1 Opublikowano 19 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 Ogarnięte. Winny był jeden z wtryskiwaczy gazu. Wymieniony i problem wypadających zapłonów rozwiązany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tsluszniak 1 Opublikowano 9 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 Cześć po przerwie Ja kupiłem Golfa R MK7.5, a Audi na rok poszło do rodziców. Po roku użytkowania Audi, zdecydowali kupić coś innego, młodszego, a mnie było szkoda sprzedawać Audi, więc wróciło do mnie. Jeszcze nie bardzo wiem co z nim zrobić, więc póki co naprawiam to, co mnie w nim denerwuje wszystkie pierdółki, które skrzypią, trzeszczą itd. Przez ten rok Audi zaliczyło wymianę silnika (z ASN na BDV), sąsiad uszkodził lewy tył parkując pod blokiem, ale już naprawione. Póki co z mechanicznych rzeczy jest jakiś problem z katalizatorami. Lewa strona pokazuje za niską sprawność. Katalizatory były wymieniane na jakieś nowe zamienniki, ale przeżyły tylko rok. Na dniach wpadnie siłownik maski, spineczki, filterki i inne pierdoły. Na razie Golf jest moim daily. Audi chyba stanie się "projektem", który mam nadzieję uda się jakoś sukcesywnie budować, ale.. zobaczymy co z tego wyjdzie. Plany związane z samochodem chyba od początku są takie same, bo marzy mi się SWAP na coś mocnego .. 2.7T, a może jakieś VR6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tsluszniak 1 Opublikowano 12 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2020 Odgruzowania ciąg dalszy.. Zdjęć brak, ale wczoraj wyczyściłem podszybie z liści, i zabrałem się za mechanizm wycieraczek, bo za wolno chodziły. Okazało się, że trzpień dla wycieraczki po stronie kierowcy był już zapieczony. Silniczek jakoś dawał radę tym obrócić, ale ja rękami nie dałem rady. Wszystko wyczyszczone, przesmarowane i znowu działa tak jak powinno Denerwowało mnie żółte światło we wnętrzu, więc zamówiłem u kolegi @Tomnik zestaw LEDów. + rezystory dla oświetlenia tablicy: Trzecie światło stopu było już zmatowione, plastik biały, więc poprawiłem i to. Niestety nie mam zdjęcia przed, ale wyszlifowane i polakierowane (miałem tylko bezbarwny mat), znowu wygląda jak powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 12 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2020 W dniu 9.11.2020 o 22:27, tsluszniak napisał: bo marzy mi się SWAP na coś mocnego .. 2.7T, a może jakieś VR6 Dobrze myślisz, tylko szkoda, że w pierwszym podejściu nie wpadło 2,7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tsluszniak 1 Opublikowano 12 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2020 17 minut temu, george napisał: Dobrze myślisz, tylko szkoda, że w pierwszym podejściu nie wpadło 2,7. Tata wtedy nie planował zakupu nowego auta. Miało być zrobione coś na szybko i coś co nie będzie sprawiało problemów. Trochę pół żartem, pół serio, ale .. nie ma turbo, nie ma problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się