Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASN] Avant 3.0 V6 Q


tsluszniak

Rekomendowane odpowiedzi

Fajkocewki z ASN założone. Bez przycinania gumek nie pasują, a po przycięciu wypadają, ale wymyśliłem na nie sposób.. Niektórzy pisali, że można docisnąć je osłonami plastikowymi na silnik, ale wg. mnie to nienajlepsze rozwiązanie, dlatego .. może trochę druciarstwo, ale działa - przedłużyłem szpilki, które wystają z głowicy do przykręcenia dekli i dokręciłem kawałek profilu aluminiowego. Trzyma elegancko :)

IMG_0394.JPG

IMG_0400.JPG

IMG_0397.JPG

Edytowane przez tsluszniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego zmieniałeś na pojedyńcze cewki? Coś niedomagało ze strony układu zapłonowego?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Missfire na lpg. Chciałem wyeliminować przewody WN, a trochę rzeczy po ASN mi zostało. Dużo to nie dało, bo nadal występują missfire'y na lpg, ale chyba mniej zawodny układ niż ta jedna cewka. Nawet dla PB.

Musze rozkminic o co chodzi z wypadaniem zaplonow na lpg. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta jedna cewka jest dużo bardziej wytrzymała niż pojedyncze,a co do wypadania zapłonów na lpg to załatw sobie interfejs i pojeździj na samej Pb a następnie przełączaj poszczególne wtryskiwacze z Pb na lpg,jak po którymś przełączeniu zaczną wypadać zapłon to znalazłeś winny wtryskiwacz.

Porobić tez możesz logi 002 i 033 na Pb i lpg i wrzucić tutaj.

Edytowane przez pila24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

13 godzin temu, pila24 napisał:

Ta jedna cewka jest dużo bardziej wytrzymała niż pojedyncze,a co do wypadania zapłonów na lpg to załatw sobie interfejs i pojeździj na samej Pb a następnie przełączaj poszczególne wtryskiwacze z Pb na lpg,jak po którymś przełączeniu zaczną wypadać zapłon to znalazłeś winny wtryskiwacz.

Porobić tez możesz logi 002 i 033 na Pb i lpg i wrzucić tutaj.

Ok, spróbuję 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogarnięte. Winny był jeden z wtryskiwaczy gazu. Wymieniony i problem wypadających zapłonów rozwiązany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć po przerwie :) Ja kupiłem Golfa R MK7.5, a Audi na rok poszło do rodziców. 

Po roku użytkowania Audi, zdecydowali kupić coś innego, młodszego, a mnie było szkoda sprzedawać Audi, więc wróciło do mnie. Jeszcze nie bardzo wiem co z nim zrobić, więc póki co naprawiam to, co mnie w nim denerwuje :D wszystkie pierdółki, które skrzypią, trzeszczą itd.

Przez ten rok Audi zaliczyło wymianę silnika (z ASN na BDV), sąsiad uszkodził lewy tył parkując pod blokiem, ale już naprawione. Póki co z mechanicznych rzeczy jest jakiś problem z katalizatorami. Lewa strona pokazuje za niską sprawność. Katalizatory były wymieniane na jakieś nowe zamienniki, ale przeżyły tylko rok.

  

Na dniach wpadnie siłownik maski, spineczki, filterki i inne pierdoły.

 

Na razie Golf jest moim daily. Audi chyba stanie się "projektem", który mam nadzieję uda się jakoś sukcesywnie budować, ale.. zobaczymy co z tego wyjdzie. Plany związane z samochodem chyba od początku są takie same, bo marzy mi się SWAP na coś mocnego .. 2.7T, a może jakieś VR6 :think2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgruzowania ciąg dalszy.. 

Zdjęć brak, ale wczoraj wyczyściłem podszybie z liści, i zabrałem się za mechanizm wycieraczek, bo za wolno chodziły. Okazało się, że trzpień dla wycieraczki po stronie kierowcy był już zapieczony. Silniczek jakoś dawał radę tym obrócić, ale ja rękami nie dałem rady. Wszystko wyczyszczone, przesmarowane i znowu działa tak jak powinno :)

 

Denerwowało mnie żółte światło we wnętrzu, więc zamówiłem u kolegi @Tomnik zestaw LEDów.

 

woXNyMpIXPEHoL_yWTI43INaMiN__sBQvvnf_y14

+ rezystory dla oświetlenia tablicy:

 

d7zAa5I1q3Ju1nn7AesFV3FNmSqMa2ew-3bNpFwo

 

Trzecie światło stopu było już zmatowione, plastik biały, więc poprawiłem i to. Niestety nie mam zdjęcia przed, ale wyszlifowane i polakierowane (miałem tylko bezbarwny mat), znowu wygląda jak powinno.

F05s8uskLZlx4RpOJK63p8S2Q_HBJ-7T0KStgBZE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.11.2020 o 22:27, tsluszniak napisał:

bo marzy mi się SWAP na coś mocnego .. 2.7T, a może jakieś VR6 :think2:

Dobrze myślisz, tylko szkoda, że w pierwszym podejściu nie wpadło 2,7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, george napisał:

Dobrze myślisz, tylko szkoda, że w pierwszym podejściu nie wpadło 2,7.

Tata wtedy nie planował zakupu nowego auta. Miało być zrobione coś na szybko i coś co nie będzie sprawiało problemów. Trochę pół żartem, pół serio, ale .. nie ma turbo, nie ma problemu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...