Ryan Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 (edytowane) Witam , w mojej b6 2.0 alt co jakies 200 - 500km, czasem czesciej czasem rzadziej (np raz po 1500km) wyskakuje mi check Zawsze jest to bład 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add) P1137 - 002 - System too Rich - Intermittent - MIL ON Wedle wskazówek z tematu o diagnostyce 2.0 ALT wykonałem log dynamiczny z grup 002 , 032 , 033 i tutaj tabelka w jpg , oraz jakby komus nie pasował ten program to załaczam tez sam LOG Da sie z tego cos wywnioskowac czy musze dalej szarpac inne grupy ? Na jałowym wartosci odpowiednio : 032 - 0.0% , -2.3% 033 - -3.9% , 1.540V 002 - 840/min , 21.8% , 4.08ms , 3.97g/s niestety jałowe zbadałem na zimnym , na ciepłym zapomniałem LOG-01-032-002-033.CSV z tego co widze ja jako laik to przepływka ma chyba dobre czasy za sobą ? Edytowane 31 Grudnia 2017 przez Ryan x
przem8 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Logi są w normie. Nie wiem czy czytałeś o tym http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17545/P1137/004407
Ryan Opublikowano 31 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2017 Czytałem co ogolnie moze powodowac ten bład , ale zaczynam od poczatku czyli od samych podstaw , jesli tutaj jest w miare ok , to jutro sie pobawie dalej w innych grupach
pilKOZAK Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 1 godzinę temu, Ryan napisał: 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add) P1137 - 002 - System too Rich - Intermittent - MIL ON Może być kilka przyczyn ww. błędu: > przepływomierz (chyba najczęściej) czym bliżej jego końca błąd będzie coraz częściej > sprawdź odpowietrznik pokrywy zaworów i wszystkie wężyki przy nim, wężyki wychodzące z kolektora trzeba przepatrzeć i te z przepustnicy podciśnieniowe... > gruszka od skracania dolotu może być uszkodzona membrana > uszczelnienia wtrysków
zwonko Opublikowano 3 Stycznia 2018 Opublikowano 3 Stycznia 2018 W dniu 31.12.2017 o 15:15, Ryan napisał: z tego co widze ja jako laik to przepływka ma chyba dobre czasy za sobą ? nojka sztuka to to nie jest ale ujdzie.
Ryan Opublikowano 3 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2018 (edytowane) Dorzucam jeszcze raz logi wedle tematu o 2.0 ALT , moze sie cos ukaze , jesli nie to bede pokolei sprawdzał tak jak pilKOZAK radził LOG-01-002-032-033.CSV LOG-01-014-015-016.CSV LOG-01-031-091-020.CSV LOG-01-130-134-131.CSV dorzucam jeszcze kody gotowosci Edytowane 3 Stycznia 2018 przez Ryan
zwonko Opublikowano 3 Stycznia 2018 Opublikowano 3 Stycznia 2018 jak autko ma tylko Pb to podglądnij za dzień dwa wartości grupy 032. Nie jestem też pewny co do ALT ale zerknij co masz w 093.
Ryan Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2018 tak tylko PB, ok zerkne w sobote bo akurat bede przepływke czyscił to zloguje po i zajrze do 093
Ryan Opublikowano 5 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2018 Panowie , wiem ze to nie ten temat , ale juz dorzuce tutaj .. Wyciagnałem przepływke do czyszczenia i taki mały mindfuck nastapił , mianowicie , zdjecie kolegi kamil-vag z tematu o 2.0 ALT -> Moja przepływka nie ma tego drucika.. jest to ORI Bosch , tak ma byc , czy tak troche nie za bardzo ?
tyfus83 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Tak troche nie za bardzo. Kolego ten drucik robi za sensor mierzy mase przeplywajacego powietrza do poprawnego dawkowania paliwa i zaplonu. Twoje przeplywka to zlom.
Ryan Opublikowano 5 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2018 czyli mozna powiedziec ze swego rodzaju ewenement , skoro wcale jeszcze takich złych wartosci nie pokazuje..
zwonko Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 (edytowane) ten drucik nie mierzy ilości powietrza. Inna rzecz że nie spotkałem się z przeplywkami bez. Ten drucik... Sam w sobie kosztuje parę groszy. Tylko trzeba wiedzieć jaki. Edytowane 5 Stycznia 2018 przez zwonko
tyfus83 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 1 godzinę temu, zwonko napisał: ten drucik nie mierzy ilości powietrza. Masz racje kolego. Temat jest o przeplywomierzu masowym ,powietrze chlodzi drucik. Mase mierzyly klapkowe.
zwonko Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Ten drucik mierzy temperaturę powietrza w dolocie, jest to zwykly termistor. Za wyliczenie ilości powietrza czy tam przepływu, ki pies jak to zwał odpowiada to co jest w miejscu gdzie na pierwszym zdjęci kamil-vag pryska spray'em, do czyszczenia.
zwonko Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 (edytowane) 15 minut temu, tyfus83 napisał: Mase mierzyly klapkowe. NIe chodzi mi o samo nazewnictwo, czy ktory co tam mierzy. Po prostu ten drucik mierzy temperaturę powietrza w dolocie, jest to zwykly termistor. Za wyliczenie ilości powietrza czy tam przepływu (ki pies jak to zwał w każdym razie mass flow w [g/s] itp) odpowiada to co jest w miejscu gdzie na pierwszym zdjęciu kamil-vag pryska spray'em, do czyszczenia. EDIT: p.s dziwne tylko że nie ma żadnych błędów... wydaje mi się że powinien jakiś być. Swoją drogą w którejś grupie da się podejrzeć IAT czy nie pokazuje głupot Edytowane 5 Stycznia 2018 przez zwonko
Ryan Opublikowano 5 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2018 temp IAT mam w logach powyzej konkretnie grupa 134 , przynajmniej tak mi sie wydaje ze to jest to no wlasnie błedów zadnych nie stwierdzono
zwonko Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 (edytowane) Grupa 1341 kratka - temperatura oleju, 2 kratka - temperatura zewnętrzna, 3 kratka - temperatura zasysanego powietrza (czujnik w kolektorze dolotowym), 4 kratka - G62 czyżby w ALT zrezygnowali z czujnika w MAF na korzyść czujnika w kolektorze? Pasuje dopytać @kamil-vag może jeszcze pamięta. Choć powiem szczerze że mi się kojarzy że IAT jest gdzieś w pierwszych grupach. ZObacz w 004 i 006. Edytowane 5 Stycznia 2018 przez zwonko
Ryan Opublikowano 5 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2018 Dam znac jutro , tylko wpierw dla odstresowania se dołoze fisa , potem bede szukał
kamil-vag Opublikowano 6 Stycznia 2018 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Tak w kolektorze 13 godzin temu, zwonko napisał: czyżby w ALT zrezygnowali z czujnika w MAF na korzyść czujnika w kolektorze? Obok gruchy skracania dolotu, wtyczka nr 5: Lubi się zapaprać olejem, kąpiel w IPA dobrze mu robi
Ryan Opublikowano 7 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2018 (edytowane) Czyli to ze go nie ma to zasadniczo ma na cos wpływ czy nie ? zrobiłem log 002 / 032 / 006 , ale mi sie laptop rozladował przy poczatku , natomiast zapisał log do 2300 , i po 16 sekundach na spadku do 2100 i w grupie 006 jest cos takiego jak Altitude Correction Factor i w całym zakresie wynosi -3.1 , ale zaraz po tym jak laptop wstał ponownie w 18 sek pomiaru ma wartosc 37.11 przy 2300 obrotow wiem ze musze to zlogowac jeszcze raz , ale moze to juz jakis trop btw , po 700km znow miałem 17545 aaa był bym zapomniał temp na G42 - 36 stałe na postoju , 20-24 w bucie Edytowane 7 Stycznia 2018 przez Ryan
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się