HatefulEvil Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 (edytowane) Na kanale 14 i 15 jestem w stanie zaobserwować wypadanie zapłonu na rozgrzanym silniku na drugim cylindrze. Dzieje się to tylko na w pełni rozgrzanym silniku i tylko na LPG. Zamiana cewki na inną pomaga tylko na 1/2 dni i problem powraca. Wadliwa świeca? Albo ma ktoś inny pomysł? Edytowane 4 Stycznia 2018 przez HatefulEvil
HatefulEvil Opublikowano 12 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2018 (edytowane) Zamiana świec też nic nie wniosła do tematu... Swoją drogą były nie dokręcone - ach Ci mechanicy... Edytowane 12 Stycznia 2018 przez HatefulEvil
przem8 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 2 godziny temu, HatefulEvil napisał: Zamiana świec też nic nie wniosła do tematu... Swoją drogą były nie dokręcone - ach Ci mechanicy... Sprawdź kompresję, zamień wtryskiwacz miejscami. Świece dokręcane są momentem 25-30, a to się bardzo łatwo odkręca więc może złudzenie. Odkręcałem ostatnio po sobie, dokręcałem zgodnie ze sztuką i też leciutko poszły U siebie też walczę z wypadaniem na 4 cylindrze ale wszystko wskazuje na wtryskiwacz gazu. Czyszczone 1000 km temu i jest jeszcze gorzej :/
HatefulEvil Opublikowano 12 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2018 Sprawdź kompresję, zamień wtryskiwacz miejscami. Świece dokręcane są momentem 25-30, a to się bardzo łatwo odkręca więc może złudzenie. Odkręcałem ostatnio po sobie, dokręcałem zgodnie ze sztuką i też leciutko poszły [emoji3] U siebie też walczę z wypadaniem na 4 cylindrze ale wszystko wskazuje na wtryskiwacz gazu. Czyszczone 1000 km temu i jest jeszcze gorzej :/ No ja jedna wykręcić ręką. Żarowe dokręcane momentem 10 tak łatwo nie wychodzą też podejrzewam wtrysk gazu, ale to po tuvie będę zamieniać bo teraz mam pewność względnie se nic gazu nie puszcza, a jak to potem poskrecam nie będę miał jak sprawdzić. Przyrząd do kompresji będzie mi ziomek teraz z Polski wieść.Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
przem8 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Z żarowymi to inna bajka Jak masz wtryski w listwie to łatwiej, bo zamieniasz wężyki i wtyczki miejscami. Nic się nie powinno rozszczelnić. Jak pojedynczo to więcej zabawy, bo trzeba listwę paliwową wyjąć (przynajmniej u mnie).
HatefulEvil Opublikowano 13 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2018 15 godzin temu, przem8 napisał: Z żarowymi to inna bajka Jak masz wtryski w listwie to łatwiej, bo zamieniasz wężyki i wtyczki miejscami. Nic się nie powinno rozszczelnić. Jak pojedynczo to więcej zabawy, bo trzeba listwę paliwową wyjąć (przynajmniej u mnie). Może i tak, ale nie daj boże się przewód przetrze przy skręcaniu opaski czy coś i będą mi problemy robić. Poczekam. DO miesiąca jakoś powinienem być po przeglądzie.
Pablo_s-c Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 (edytowane) Koledzy miałem dokładnie to samo, po długiej walce okazało się, że wtrysk lał. W korektach na gazie to widać jak na dłoni. Edytowane 25 Stycznia 2018 przez Pablo_s-c
k232 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Jeżeli tylko na LPG to albo masz źle ustawiony gaz i masz wypadanie zapłonu albo tak jak kolega wyżej napisał, że leje wtryskiwacz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się