karoladamczyk98 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Witam, borykm się z takim problem, ale może zacznę od początku... Jakoś 3 miesiące temu ciekł mi płyn chłodzący, był do wymiany krociec... Po wymianie jego szalała mi temperatura, więc wymieniłem termostat... Ale temperatura nadal falowała więc wymieniłem jeszcze raz tylko tym razem na lepszy, z najwyższej półki... I wszystko jest super lecz po przejechaniu większego odcinka, gdy zgasze samochód i przekręce na zapłon po 5 minutach temperatura podskakuje do 110-115 stopni, ja wiem ze to wiskoza i wgl ale gdy kupiłem samochód to na okres pół roku (lato) raz mi przekroczyła granice 90 stopni, ale to delikatnie do 95 stopni, ale jest wytłumaczenie tego, gdyż był wtedy upał 35 stopni i go trochę wysoko kręciłem... I teraz pytanie w czym leży problem, pompa wody ma na to jakiś wpływ? Muszę wymienić płyn i wypłukać bo miałem zalany koncentrat, wymieniłem na normalny płyn, lecz nie wypłukałem i jest taki osad, ale czy to ma jakiś wpływ? Macie jakieś diagnozy?
booolek Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 A po ponownym odpaleniu auta temperatura po chwili spada do 90? Jeśli tak to mam to samo,mechanik tłumaczył mi to tym że po zgaszebiu silnika nie ma już obiegu przez co temperatura płynu wzrasta przez parę chwil.
KINIAM Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Czemu miałeś zalany koncentrat ?. Wypłucz dokładnie cały układ chłodzenia, zalej odpowiedni płyn i wtedy obserwuj. Może się tak zdarzyć, że przy chwilowym wyłączeniu silnika i jego ponownym uruchomieniu wskazówka temperatury na moment podskoczy. Masz zagazowny silnik więc różnie to bywa.
karoladamczyk98 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2018 Po odpaleniu, po 2 minutach normuje się i spada do 90 stopni, tylko mnie martwi to, żę jak kupiłem wszystko było porządku, do czasu gdy ciekło mi z termostatu i wymieniłem termostat 2 razy, bo szalał... Koncentrat zalał poprzedni użytkownik auta, w najbliższym czasie mam zamiar dokładnie wypłukać ten syf i zbiornik wyrównawczy wymienić. Jest możliwość taka że zmieniła sie tolerancja płynu i jest mniej odporny na wysoką temp. i dlatego wzrasta gdy nie jest chłodzony na wyłączonym silniku?
Hezen Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Sprawdź na zimnym jak i na rozgrzanym silniku czy temperatury z czujników G2 oraz G62 pokrywają się.Płyn czy koncentrat może być byle spełniał normę którą zaleca producent.Możesz mieć problem ze stabilizatorem napięcia w liczniku i przez to wariują wskaźniki temp. płynu i poziomu paliwa.Wysłane z OP3T
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się