kvasny95 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Witam. Wczoraj napotkał mnie taki problem. W Audi A4b5 1.8+LPG (sekwencja). W pewnym momencie przy ok 80 km/h, zaczęło mi jakby bulgotać pod maską, a temperatura przekroczyła ponad 100 stopni. Zjechałem, i wyłączyłem silnik, jeszcze chwilę pobulgotało pod maską, stopniowo coraz ciszej i ustało. Jakimś cudem, płyn chłodniczy był poniżej minimum, oleju w silniku było dostatecznie. Dolałem płynu, odpalił od strzała, i jechałem dalej. Ponownie temperatura zaczęła rosnąć, i nie chciało mi przełączyć na gaz, choć silnik stał może z 30 minut, a normalnie po 1-2 km się przerzucało na gaz. Auto zaholowane zostało pod dom. Ktoś może przechodziłem przez to?
M@rioo Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 zobacz czy nie masz zapowietrzonego ukaładu chlodzacego odpal i sprawdz jakie masz przewody czy woole termostat puszcza cos tez moze byc objaw tego ze sie zacial. chyba ze pompa wody ale to raczej malo prawdopodobne
jacek70 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Może być wiele tego więc zacznij od podpięcia kompa i sprawdzeniu błędów.
kvasny95 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2018 Podjechałem do znajomego mechanika, pierwsze co brak ogrzewania w aucie, czyli najwyrazniej pompa wody, a objawy z bulgotaniem się zgadzają.
dg690888 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Witam. Wczoraj napotkał mnie taki problem. W Audi A4b5 1.8+LPG (sekwencja). W pewnym momencie przy ok 80 km/h, zaczęło mi jakby bulgotać pod maską, a temperatura przekroczyła ponad 100 stopni. Zjechałem, i wyłączyłem silnik, jeszcze chwilę pobulgotało pod maską, stopniowo coraz ciszej i ustało. Jakimś cudem, płyn chłodniczy był poniżej minimum, oleju w silniku było dostatecznie. Dolałem płynu, odpalił od strzała, i jechałem dalej. Ponownie temperatura zaczęła rosnąć, i nie chciało mi przełączyć na gaz, choć silnik stał może z 30 minut, a normalnie po 1-2 km się przerzucało na gaz. Auto zaholowane zostało pod dom. Ktoś może przechodziłem przez to? Witam, Dwie rzeczy, uszkodzony termostat lub urwany wirnik pompy wodnej. Pozdrawiam Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
jacek70 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Godzinę temu, kvasny95 napisał: brak ogrzewania w aucie, czyli najwyrazniej pompa wody, a objawy z bulgotaniem się zgadzają. Oj obyś się nie mylił. To może być uszczelka pod głowicą . Niedawno 2 kumpli miało podobnie.
kvasny95 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2018 Godzinę temu, jacek70 napisał: Oj obyś się nie mylił. To może być uszczelka pod głowicą . Niedawno 2 kumpli miało podobnie. Hmmm, modle się że to nie jest to. Największą nadzieję mi daje to że nie przełącza się na gaz, podczas gdy temperatura pokazuje już ponad 90 stopni, a normalnie od 30 stopni się przełącza. Auto stoi już u mechanika na którym się jeszcze nie zawiodłem, i czekam cierpliwie.
kvasny95 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2018 12 minut temu, darko napisał: ukręcony wirnik pompy wodnej, Miałeś może podobnie?
darko Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 jakiś rok temu,szybko wysoka temp. i bulgotanie
kvasny95 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2018 50 minut temu, darko napisał: jakiś rok temu,szybko wysoka temp. i bulgotanie oooo, to mam 2 pytania: 1. Czy też Ci nie chciał przełączyć na gaz podczas pracy? 2. Ile Cię wyniosła naprawa włącznie z pompą
darko Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 jak się silnik zagotował-miał powyżej 100 st.C,to auto zaholowane na warsztat, przy aucie wszystko robię sam,więc nie wiem ile kosztuje materiał z robocizną u mechanika,części mam w cenach hurtowych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się