Skocz do zawartości
IGNOROWANY

szyby same opuściły się


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

siedze w domu miałem akurat wyjęty pilot na wierzchu, patrze mruga dioda, idę do garażu za jakiś czas, patrze a tam szyby x4 otworzone na maxa, miał ktoś taki przypadek? o co kaman? :kwasny: dodam, że auto jeżdżone teraz sporadycznie, ostatnio tylko w suche dni, nie ma mowy o zalaniu mk

Opublikowano

A nie nacisnołeś i przytrzymałeś może dłużej przycisku otewierania auta

Opublikowano

no własnie jak na przekór, idąc do garażu naciskałem na pilot trzymając ręke w kieszeni i nie wiem... ogólnie porównywałem dziś przycisk otwierania w zapasowym pilocie i ten mój stary jest strasznie wyrobiony i nie czuć tego kliknięcia, tak myśle może się przyciął sam przycisk... ale zastanawia mnie, że ta dioda mrugała na pilocie chyba nie powinna skoro pilotem nic nie naciskałem tylko leżał na stole.

Opublikowano (edytowane)

Dioda miga na pilocie w czasie naciśnięcia przycisku ,a więc wniosek sam się nasuwa jak sam piszesz że naciskałeś pilota w kieszeni i w pewnym momencie przycisk się zablokował i został w pozycji otwarcia a szyby otworzyły ci się bo tak to właśnie działa jeśli naciśniesz i przytrzymasz dłużej otwieranie to szyby idą w dół.Tak samo jest z domykaniem szyb jeśli naciśniesz i przytrzymasz na pilocie zamykanie to szyby idą do góry

Edytowane przez salamon
Opublikowano

dioda to migała mi wcześniej, zbagatelizowałem to i za jakiś czas szedłem do auta i jak na złość nie otwierając jeszcze drzwi do garażu zacząłem w kieszeni naciskać pilota. O funkcji otwierania/zamykania szyb pilotem to wiem jak działa :)

Dodam, że dziś dwa razy nie mogłem zamknąć pilotem auta, naciskałem przycisk dioda świeciła się ale zero reakcji, włożyłem kluczyk w zapłon wyjąłem i pilot zadziałał, z 4-5 cykli było ok i znów nie mogłem zamknąć, poszedłem z ciekawości po drugi sprawny kluczyk naciskam wszystko działa to mówie sprawdzę ten stary i o dziwo też zadziałał. Stwierdziłem, że zacznę od wymiany baterii i tak dziś zrobiłem, poobserwuje teraz zachowanie pilota (na razie zamyka i otwiera), bateria nie wymieniana 1,5 roku a nie wiadomo kiedy poprzedni właściciel to robił.

Opublikowano

no i dziś lipa, schodzę do garażu a tam szyby opuszczone,  dioda w tapicerce drzwi miga - auto zamknięte, pilotem otworzyłem i zamknąłem i tak z 2-3 cykle zrobiłem po czym na moich oczach po zamknięciu szyby się opuściły, później do końca dnia zamykał i otwierał normlanie. Ręce opadają, miał ktoś taki przypadek?

Opublikowano

Jakieś błędy w komforcie?

Opublikowano

jeszcze nie byłem na vcds, w sobotę odpiąłem aku, zsynchronizowałem kluczyk i teraz jeżdzę i będe obserwował, jak się powtórzy to pod lecę pod kompa.

Opublikowano

no i lipa, dziś otwieram garaż a tam szyby opuszczone tym razem tylko o 5cm, auto zamknięte, byłem na kompie i o dziwo moduł komfortu pokazuje wszystko OK, i co tu robić? gdzie szukać przyczyny? jaki bezpiecznik odpowiada za elektrykę szyb?

Opublikowano

wyjmij baterie z pilota. wyglada ze mikroswitch w pilocie zacina

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

ale jakby miał zacinać czyli łapać auto???, skoro piloty w domu leżą, od auta w odległości tak po przekątnej 10 metrów i to przez 2 kondygnacje.

dziś przed wyjazdem na kompa gdy szyby same z rana opuściły się poszedłem po oba kluczyki otworzyłem pilotem, otworzyłem drzwi, zamknąłem drzwi i bez żadnego naciskania na pilot centralny sam zadziałał i szyby leciały w dół nacisnąłem na pilot zamknięcie, szyby stanęły w miejscu. Po tym zdarzeniu pilot przestał reagować na otwórz czy zamknij działał już tylko ten drugi pilot

Opublikowano

mruga led w pilocie ?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

caly czas?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

cały czas nie mruga, przed pierwszym zdarzeniem tak jak pisałem w pierwszym poście pilot leżał obok mnie i zaczęła dioda mrugać, zszedłem do auta za 3 godz i szyby opuszczone były. Dziś rano schodzę znowu opuszczone, dioda w tapicerce mruga, ręcznie z wewnątrz auta nie otworzy, przyniosłem dwa piloty, tym nie używanym do tej pory otworzyłem i zamknąłem normalnie, biorę ten "stary" naciskam zero reakcji auta na pilot po czym dioda w pilocie mruga ciągle ale auto i tak nie reaguje, to wyjąłem baterie z pilota. Drugim sprawdzam wszystko otwiera zamyka. Poszedłem do domu do miejsca gdzie trzymam piloty i sprawdziłem, czy pilot łapie auto z garażu i o dziwo TAK.  Ten "stary" pilot leży odłączony od baterii, poobserwuje czy na tym jednym pilocie bedą działy się cyrki.

Opublikowano

minęły 2 tyg obserwacji, wynika z tego, że cyrki powoduje pilot - na odłączonej baterii wszystko OK. teraz pytanko czy jak kupię drugi pilot o tym samym nr ori i częstotliwości i przełoże płytkę to muszę synchronizować pilota poprzez vcdsa? czy metoda "ręczna" może zadziała ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...