Skocz do zawartości
IGNOROWANY

audi 1,6 102 km 99 rok Błąd licznika i 2 błędy silnika


kubajvc

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem ze nie ten dział  i nie to forum ale na was zawsze mogłem liczyć z moją a4 b6. teraz problem z żony a3
Panowie . Pacjent to audi a3 8l 99 1,6 benzyna 102 konie . Proszę o pomoc. Błąd w liczniku cały czas wyskakuje i nie da sie go skasowac . w czym tkwi problem ? widze ze zepsuty jest VIN czyli pewnie nieudane cofanie licznika jak naprawic VIN w liczniku ?
 

VAG-COM Version: Release  311.2-N

Control Module Part Number: 8L0 920 900 A  
  Component and/or Version: AB-KOMBIINSTR. VDO D09 
           Software Coding: 08042
            Work Shop Code: WSC 00000
           Additional Info: �˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙     AUZ7Z0X1189752
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
        49-00 - No Communications


Kolejne błądy związane sa z silnikiem . 
Czasami nie odpala silnik ale na zegarach nie zapala sie wtedy kontrolka EPC 
Jak sie nie zapali kontrolka EPC to silnik nie odpali na bank . Kręci rozrusznik ale silnik nie odpala 
Jak po przekręceniu kluczyka kontrolka sie zapali to wiem ze silnik również odpali 

Myśle ze te błędy nie maja nic wspolnego ale sa prosze o pomoc w rozwinieciu problemu 

 

VAG-COM Version: Release  311.2-N

Control Module Part Number: 06A 906 033 A  
  Component and/or Version: SIMOS33 1,6l 2V 00HS3102
           Software Coding: 00211
            Work Shop Code: WSC 06435
2 Faults Found:
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
        P0420 - 35-10 - - - Intermittent
17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow
        P1423 - 35-10 - - - Intermittent
 



 

Edytowane przez kubajvc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy są sporadyczne więc skasuj i sprawdź czy wracają. Co do tego błędu z SAI jeśli będzie powracać to pasuje przejrzeć cały układ począwszy od pompy, nieszczelności na przewodach po kombi zawór. Najlepiej wywalić to dziadostwo z ecu. Możliwe, że te dwa błędy są ze sobą jakoś powiązane

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, przem8 napisał:

Błędy są sporadyczne więc skasuj i sprawdź czy wracają. Co do tego błędu z SAI jeśli będzie powracać to pasuje przejrzeć cały układ począwszy od pompy, nieszczelności na przewodach po kombi zawór. Najlepiej wywalić to dziadostwo z ecu. Możliwe, że te dwa błędy są ze sobą jakoś powiązane

Dziekuje ci za odpwiedz . 
Błędy powracaja niestety cały czas. Kasuje i wystarczy przejechac sie i juz sa . Jak to wykasowac z ECU w ogole ? zaraz to zrobie tylko jak ? 


A co z błędem w liczniku ? 

I co z kontrolka EPC ? dlaczego nie odpala ? Podobno moze byc walniety przekaznik 167 czy to prawda ? jak sprawdzic taki przekaznik ? da sie go jakos zbadac ? po co kupowac nowy skoro to moze nie rowiązac problemu . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kubajvc napisał:

Jak to wykasowac z ECU w ogole ?

nie zrobisz tego sam. takimi rzeczami zajmują się tunerzy. Sam możesz próbować doprowadzić to do użytkowalności, przeglądnąć najpierw tak jak mówił kolega. Jak nie pomoże to na forum jest dobry poradnik jak to zreanimować. Zobacz też czy nie masz czasem jakiś dziur w wydechu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, zwonko napisał:

nie zrobisz tego sam. takimi rzeczami zajmują się tunerzy. Sam możesz próbować doprowadzić to do użytkowalności, przeglądnąć najpierw tak jak mówił kolega. Jak nie pomoże to na forum jest dobry poradnik jak to zreanimować. Zobacz też czy nie masz czasem jakiś dziur w wydechu.

Jak tego szukac na forum? moze macie jakas linijke do tego jak to reanimowac. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Google przecież nie boli

Nie idealnie od tego silnika ale ten układ jest dość prosty i powinno być podobnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, zwonko napisał:

Google przecież nie boli

Nie idealnie od tego silnika ale ten układ jest dość prosty i powinno być podobnie

Dziekuje bardzo  . Wiem ze nie boli wybacz ale nie wiedziałem nawet jak tego szukac . Bardzo dziekuje za odpowiedzi . 

Powiedzcie mi jeszcze tylko czy to moze miec wpływ na to ze kontrolka EPC sie czasami nie zapala i wtedy auto nie odpala ? 
i co z błędem w liczniku 
 

VAG-COM Version: Release  311.2-N

Control Module Part Number: 8L0 920 900 A  
  Component and/or Version: AB-KOMBIINSTR. VDO D09 
           Software Coding: 08042
            Work Shop Code: WSC 00000
           Additional Info: �˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙     AUZ7Z0X1189752
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
        49-00 - No Communications

?

Widać ze numer VIN jest uwalony i do tego błąd
Zamowiłem vag can commander Uda sie naprawic to tym kablem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kubajvc napisał:

Powiedzcie mi jeszcze tylko czy to moze miec wpływ na to ze kontrolka EPC sie czasami nie zapala i wtedy auto nie odpala ? 
i co z błędem w liczniku 

Tamte błędy do tego nic nie mają. Może coś z kodowaniem licznika. Jakby ktoś był pewny to odpowiedź na pewno by padła :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...