bartekkk Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Witam, Mój problem dotyczy rozruchu ciepłego silnik. Walczę z tym dość długo przy czym wymieniłem sporo rzeczy: Nowy akumulator, rozrusznik sprawdzony niby jest ok, pompa tandem nowa boschówka, pompki wyjęte sprawdzone są ok sprawdzone na stole probierczym do tego nowe oringi, auto po chipie wiec nowe dawki startowe są, potem było dalej tak sobie z tym odpalaniem ciepłego silnika więc jeszcze raz do tunera wgrał jeszcze raz nowe dawki było lepiej ale jednak znowu nie ma takiego strzału jak na zimnym, też wałek wraz popychaczami i uszczelniaczami nowy i głowica splanowana przy okazji była. Ma ktoś jakieś pomysły co jeszcze. Czytałem po tematach że może czujnik położenia wałka rozrządu? albo może całkiem nowy rozrusznik? albo pompka w baku? Wkleje jeszcze logi na ciepłym pompek. https://log.malonetuning.com/chart/227726#H8KLCADDscKDWFoCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtNcKQwr4mw4ohUCtYKnHClcK4wqjDtMO1wpAiwqEed2Y2BMK4w6vDsybChSlXXcKXBjhEw6xww5YqO38nQsOmw4I1GcODw4%2FClBdXI1PDmihtw5Ifw6jCu0nDk0TDrz%2FCgirDuWHDh8KlwrHCnUQYw5DDoQXCr8OoccKMCMOuSMOSasOawpZZwqwXw47Dh8O4AW5IwpHDt8KZAAAA Proszę o opinie może ktoś wymieniał cos innego i pomogło. Pozdrawiam
Bartek2408 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Jaki masz kąt synchronizacji??
bartekkk Opublikowano 31 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2018 z kątem to niby 0 było ale sprawdziłem i na zimnym i na ciepłym i na zimnym pokazywał 0,6 i czasem 1,1 na ciepłym lekko skakał z 0 na 0,6. Więc przestawiłem go minimalnie na minus teraz skacze z 0 na -0,6 na ciepłym. Niby troche lepiej ale to jeszcze nie to.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się