SOWAEXE Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Witam Kolegów! Mam problem z błędami w samochodzie i chciałem się was poinformować od czego według Was najlepiej zacząć. Problem polega na tym że od czasu do czasu zaczyna mi migać kontrolka pomarańczowa od świec żarowych podczas jazdy i na postoju, od czasu do czasu ale nie zawsze wyskakuje mi błąd silnika. Po podłaczenie i sczytaniu pojawiają się następujące błędy: P2563 - Czujnik A położenia turbosprężarki w obwodzie doładowania powietrzem - Zakres/Jakość pracy obwodu P001E - Kontrolu Profilu Wałka Rozrządu - obwód niskonapięciowy (Bank 2) Tak jak na screenshot . Po wykasowaniu tych błędów jest okres 2, 3 dni nieraz tydzień jak jest wszystko ok później znów zaczyna migać kontrolka świec i błąd się pojawia nadal i zdarza się że po 1 lub 2 dniach bez kasowania błędów te błędy same znikają i check silnika też znika. Według was od czego najlepiej zacząć?
SOWAEXE Opublikowano 16 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2018 Witam Kolegów! Mam problem z błędami w samochodzie i chciałem się was poinformować od czego według Was najlepiej zacząć. Problem polega na tym że od czasu do czasu zaczyna mi migać kontrolka pomarańczowa od świec żarowych podczas jazdy i na postoju, od czasu do czasu ale nie zawsze wyskakuje mi błąd silnika. Po podłaczenie i sczytaniu pojawiają się następujące błędy: P2563 - Czujnik A położenia turbosprężarki w obwodzie doładowania powietrzem - Zakres/Jakość pracy obwodu P001E - Kontrolu Profilu Wałka Rozrządu - obwód niskonapięciowy (Bank 2) Tak jak na screenshot . Po wykasowaniu tych błędów jest okres 2, 3 dni nieraz tydzień jak jest wszystko ok później znów zaczyna migać kontrolka świec i błąd się pojawia nadal i zdarza się że po 1 lub 2 dniach bez kasowania błędów te błędy same znikają i check silnika też znika. Według was od czego najlepiej zacząć? Nikt nie Pomoże??Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
fofosinho Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 Hi Kamil! I have the same car, the same engin and the sames faulties codes ( P001-E and P2563). Do you have find what are problems? If Yes, What's reapaires do you have ? Thanks a lots ! Fofosinho
PiXX Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 Co do P2563 to sprawdź wszystkie podciśnienia w układzie, jak to nic nie da to trzeba sprawdzić czy pompa vaccum daje odpowiednie podciśnienie. Na forum z tego co kojarzę był jeden przypadek że uciekało przez serwo, w jednym uciekało przez siłownik sterujący klapką na dnie puszki filtra powietrza a w jednym była to właśnie po prostu uszkodzona pompa vaccum 1
fofosinho Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 Le 07/10/2018 à 09:34, PiXX a dit : Co do P2563 to sprawdź wszystkie podciśnienia w układzie, jak to nic nie da to trzeba sprawdzić czy pompa vaccum daje odpowiednie podciśnienie. Na forum z tego co kojarzę był jeden przypadek że uciekało przez serwo, w jednym uciekało przez siłownik sterujący klapką na dnie puszki filtra powietrza a w jednym była to właśnie po prostu uszkodzona pompa vaccum Thank's , I will look that tomorow and i tell you if i find!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się