Michu82 0 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Dynamiczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_3og041.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_97fH2w5.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_KG7878v.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_q8GuB.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_9334Lkc.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_ya4XZ.html Statyczny: Grupy 000, 001, 003: http://vaglogi.pl/log-000_001_003_y942j.html Grupy 004, 007, 013: http://vaglogi.pl/log-004_007_013_CgtUaB.html Grupy 014, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-018_023_014_4f9Z366.html Basic settings: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_N7RdIv.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_3WHvda.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_QPza4.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Ponad dwie sekundy zajmuje układowi sterującemu pracą turbiny ustabilizowanie zakładanego przez sterownik ciśnienia doładowania , to trochę przydługo bo może powodować notlaufy z przeładowania . Sprawdź drożność filterka na N75, który łączy go z atmosferą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu82 0 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 W wolnej chwili sprawdzę co jest z N75 i dam znać. Dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu82 0 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Uszkodzony N75 i do wymiany wężyk-i od podciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 W dniu 15.01.2018 o 21:16, piotrsob1 napisał: Sprawdź drożność filterka na N75, który łączy go z atmosferą a gdzie sie znajduje taki filterek awx avf chyba nie ma tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu82 0 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 (edytowane) Na turbo jest gruszka z gumowym przewodem, poruszaj się w zdłuż niego, a trafisz na zawór N75, idąc w lewo (lampa, filtr powietrza) trafisz na biało-czarny "filterek" - zawór zwrotny, a atmosfera, to chyba wg. kolegi misiek95 zasobnik podciśnienia (okrągła bańka pomiędzy turbo, a zaworem N75) Edytowane 23 Stycznia 2018 przez Michu82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Nie no spokojnie, biało czarny to jest zaworek zwrotny. Połączenie z atmosferą w starszych autach jest realizowane przez puche filtra powietrza, a w nowszych są takie pseudo zaślepki na zaworach n18 n75, ale ciekawi mnie co kolega Piotrek nazywa filterkiem... bo albo mi czegoś brakuje albo w jego BPW jest jakiś dodatkowy element Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu82 0 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Aaa, chyba, że tak. Chociaż patrzę w Else i nie ma rozwiązania z podłączeniem pod filtr powietrza dla AWX, AVF i AVB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się