Dydki Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Panowie chciałbym się dowiedzieć jak to jest po remoncie głowicy w sensie docierania zaworów, regeneracja gniazd, prowadnice, uszczelniacze, pierscienie no i ewentualnie panewki jezeli tez się będą nadawały do wymiany. Chodzi mi głównie jak się obchodzić z autem czy spokojnie do 2500 obr przez ileś km czy jeździć od razu na gazie czy na pb i czy wymieniać olej po iluś km. Jak to wygląda według was, czy może jednak obchodzić się z samochodem normalnie no wiadomo nie do odcinki jeździć ale jeździć normalnie. Czytałem niby kilka tematów ale do końca sam już nie wiem. Dzięki za odpowiedzi z góry.
przem8 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Jeśli było robione to co napisałeś to trzeba docierać. Jazda do 3 tys obr. i po 2tys. km wymiana oleju z filtrem. Przez ten czas lepiej jeździć na Pb i jak się wszystko dotrze ponownie wystroić lpg jak należy.
Dydki Opublikowano 16 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2018 19 godzin temu, przem8 napisał: Jeśli było robione to co napisałeś to trzeba docierać. Jazda do 3 tys obr. i po 2tys. km wymiana oleju z filtrem. Przez ten czas lepiej jeździć na Pb i jak się wszystko dotrze ponownie wystroić lpg jak należy. No rozumiem tylko gdzieś tam wyczytałem że wystarczy niby tysiąc km. Zresztą czytałem bardzo rozbieżne informacje i już sam nie wiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się