AudiA4uk 1 Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 Ogólnie po skończonej robocie i nabiciu czyściłem błędy bo pokazywało błąd czujnika ciśnienia /za małe ciśnienie. Potem już nie sprawdzałem, będę musiał zajrzeć do vag ponownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejK. 44 Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 Błąd czujnika zawsze wyskoczy gdy odpnałeś jego zasilanie/kostkę. Sprawdź sobie ponownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiA4uk 1 Opublikowano 20 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 Zero błędów, a klima dalej pajacuje. Raz się załączy a innym razem dmucha ciepłym ehh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejK. 44 Opublikowano 20 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 Ciężko coś doradzić.... Powiem tak , jakbym ja mial podejmować decyzję w kwestii ustalenia przyczyny problemu to poszukałbym ogarniętego serwisu klimy. W innym wypadku "błądzenie" to pewnik jak widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiA4uk 1 Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 Póki co działa ? zobaczymy jak długo. Problem w tym że specjalistów od klimy to jak na lekarstwo. Sami spece od nabijania. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiA4uk 1 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Dobra, przynajmniej mam jakiś błąd na vcds i wiem co jest grane 01270 - A/C Magnetic Clutch (N25) 010 - Open or Short to Plus Podejrzewam, że te zaniki klimatyzacji były właśnie spowodowane 'klekającym' sprzęgłem magnetycznym w sprężarce. Jak się do tego zabrać, ciekawe jest ten czy da się tam dostać bez wyjmowania całej sprężarki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pimpam 4 Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 Witam panowie. Mam pytanie, czy po wymianie chłodnicy klimy trzeba potem uklad uzupełnić czynnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiA4uk 1 Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 (edytowane) Trzeba spuścić cały czynnik z układu przed demontażem. Podjedź do warsztatu i niech Ci profesjonalnie odciągną cały czynnik. Po założeniu nowej chłodnicy oczywiście nabicie całego układu. Edytowane 12 Czerwca 2021 przez AudiA4uk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pimpam 4 Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 Ok, dzieki za informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oski08 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Czy ktoś wie jakie idą oringi na przewody przykręcane do chłodnicy klimatyzacji? A4 B8 2008r. 1.8 TFSI 160 KM Numery oryginału lub rozmiary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2022 13 minut temu, Oski08 napisał: Czy ktoś wie jakie idą oringi na przewody przykręcane do chłodnicy klimatyzacji? A4 B8 2008r. 1.8 TFSI 160 KM Numery oryginału lub rozmiary VIN ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się