DYLU_BST Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Witam posiadam radio jak na załączonym zdjęciu oraz kierownice. Da radę te kiere spiąć z tym radiem ? Chodzi mi o to jakiej taśmy potrzebuje itd.
mravel Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Do kiery multi potrzebna jest tasma, potem aktywujesz kiere vagiem (oczywiscie jak dokladales koere multi)Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
DYLU_BST Opublikowano 18 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2018 Taśma ok taśmy się szuka dedykowanej do radia czy kiery? Sorki ale zielony jestem w temacie
Lukasz_mk2 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Do kiery. Kierownice dokładałeś sam, czy była już jak kupiłeś auto??Pozdrawiam, Łukasz
DYLU_BST Opublikowano 18 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2018 Do kiery. Kierownice dokładałeś sam, czy była już jak kupiłeś auto??Pozdrawiam, ŁukaszByła gdy kupiłem auto. Pomożesz dobrać taśme?Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Lukasz_mk2 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 A jesteś pewny że problem jest w taśmie?? Ja bym w pierwszej kolejności podłączył vaga i sprawdził kodowanie oraz ewentualne błędy. W następnej kolejności ściągnął airbaga i sprawdził taśmę. Co do samej taśmy to w dziale warsztat jest dokładny opis montażu kierownicy multifunkc. i w nim znajdziesz wszystkie potrzebne informacje na temat numerów czesci.Pozdrawiam, Łukasz
Lukasz_mk2 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Może być jeszcze taka sytuacja, że ktoś przed sprzedażą auta zmienił radio na model z audi a4 b6, bo np. oryginalne radio z tego auta było zepsute. I w takim przypadku kierownica multifunkc. z B7 też nie będzie działać z takim radiem z modelu B6. Ale wszystkiego dowiesz się podłączając auto pod vaga (z poziomu vaga zczytasz nr radia). Możesz też wyjąć radio i zczytać jego numer z obudowy, ale jeśli nie masz do niego kodu to byłbym ostrożny, bo jak przez przypadek radio straci "prąd" tzn. Np wypnie się kostka z radia, a radio nie było w tym samochodzie od wyjścia z fabryki to po ponownym jego podpięciu poprosi o kod.Pozdrawiam, Łukasz 1
DYLU_BST Opublikowano 19 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2018 Może być jeszcze taka sytuacja, że ktoś przed sprzedażą auta zmienił radio na model z audi a4 b6, bo np. oryginalne radio z tego auta było zepsute. I w takim przypadku kierownica multifunkc. z B7 też nie będzie działać z takim radiem z modelu B6. Ale wszystkiego dowiesz się podłączając auto pod vaga (z poziomu vaga zczytasz nr radia). Możesz też wyjąć radio i zczytać jego numer z obudowy, ale jeśli nie masz do niego kodu to byłbym ostrożny, bo jak przez przypadek radio straci "prąd" tzn. Np wypnie się kostka z radia, a radio nie było w tym samochodzie od wyjścia z fabryki to po ponownym jego podpięciu poprosi o kod.Pozdrawiam, Łukasz Kod do radia mam zresztą wszystkie papiurki mam. Moim zdaniem kiera była dolozona poprzedni właściciel wspominał że niema właśnie taśmy. Zaraz zobaczę post o którym mówiłeś. Dzięki za pomoc Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Lukasz_mk2 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Oprócz taśmy musisz sprawdzić jaki masz moduł kierownicy tzw. "podkowe", ale wszystko wyczytasz w dziale warsztatPozdrawiam, Łukasz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się