GRADIENT Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 (edytowane) Po pierwsze to nie widzę tu nic na zdjęciach ani nikt nie wspomina o czujniku zegarowym do pomiaru bicia piasty. Po drugie czy klocki i tarcze były prawidłowo ułożone zaraz po montażu. Polecam ciekawe materiały do zapoznania się. Pełne kompendium. Myślę że nic więcej nie trzeba dodawać. brakestock.pl hamulce.net Co do jakości Mikody potwierdzam- reklamowałem, z ATE nigdy nie miałem problemów, brembo szybko łapała rdza. Edytowane 2 Kwietnia 2018 przez GRADIENT
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 2 godziny temu, GRADIENT napisał: ATE nigdy nie miałem problemów, brembo szybko łapała rdza. przeciez to idzie z tego samego kotła
GRADIENT Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 No właśnie i to jest dziwne. Sparzyłem się na Brembo i więcej tego nie kupię, a jakoś tarcze ATE miałem 2 zmiany i nic się z nimi nie działo. Może Brembo były bardziej nawęglane. Miałem ATE Powerdisc i Brembo nacinane. Brembo po roku musiałem wyrzucić. Ate zrobiłem 2 zmiany i sprzedałem auto. BYły jeszcze EBC Greenstuff i też były ok. Teraz mam Bosche z DE od właściciela auta i też jest spokój. Nie gniją, nie piszczą wszystko w normie.
hunter999 Opublikowano 11 Maja 2018 Autor Opublikowano 11 Maja 2018 Tak wyglądają tarcze Mikody po 3tyś km(w najbliższym czasie postaram się zrobić zdjęcia tylnych tarcz), piszczenie już nie występuje nawet na zimnej tarczy, klocki przestały pylić, jedynie co mnie może drażnić to naloty rdzy które występują w miejscach nieścierających się.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się