adeksus89 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Witam! Dzisiaj dokonałem pomiaru mocy w moim 1.8t bfb quttro PB. Zgodnie z podejrzeniami auto jest już po sofcie , sam tuning zrobiony gdzies w CH . Według wykresu bfb wypluło 211koni... dodam ,ze wtryski sa oryg turbina tez ic tez standardowy. Auto strojone bylo na paliwie 98 , wedlug ludzi z hamowni przy max obciązeniu lekko zapetla wtryski dodatkowo powiedziano mi ,ze bedzie ciezko wystroic instalacje gazową którą mam zamiar założyć . Ogólnie mapa daje radę ale koszty jazdy na 98 zaczynaja przytłaczać. Co zrobic? -założyć wtryski od auq lub bex aby był zapas tu tez pytanie czy ponowne strojenie na wiekszych wtryskach ? -czy to nie za duzo wyciagnięto z seryjnego osprzętu ? -zapetla wtryski. czy rempa i powiedzy 190 ps załatwi sprawę zapętlania a osprzet zostanie ten ktory jest. -według Pana z hamowni potrzebna jest zmiana wtrysków aby udało się dobrze dostroić gaz .
WYSKUN Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Zrób logi dynamiczne to będzie dużo wiadomo co i jak. I w te 211 koni samym softem z bfb nie wierz Nie ma szans Jak założysz nowe wtryski to potrzebna korekta softu.
adeksus89 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2018 raczej hamownia nie kłamie .. wymieniałem oringi na wtryskach wiec na bank wtryski sa oryg, przy wymianie rozrządu dokładnie przyjrzałem się IC i jest na 100 standardowy. katalizator również jest nie ma dp. Koleś z hamowni zrobil logi. i jedyne co powiedział to ,ze zapętla wtryski bo nie wyrabiają przy max obciążeniu i jest agresywny zapłon, korekcje dlugo terminowe lambda niby był bardzo dobre nie wiedział żadnych problemów w pracy silnika , stwierdził ,ze zdrowy motor. Szczerze tez mnie zastanawia dlaczego tak dużo moze przez 98 pb?
przem8 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Wyjścia masz dwa- korekta softu i będzie w granicach 190koni lub większe wtryski i też korekta ale z bfb powyżej 200 koni to ciężko żeby było bezpiecznie. Jak będzie ciepło to bez dobrego chłodzenia i tak dużo koników ucieknie
WYSKUN Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Jeżeli jest seryjny IC, brak DP seryjne wtryski i tylko soft to jesli tam jest 211 kuni to ja jestem ksiądz. POkaz logi
jacek70 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 (edytowane) Na serii bfb 190 -195 to max , no góra 200 . Ale nie 211 wiec tak do końca nie wierz tej hamowni. Zrób logi jak koledzy radzą i będzie coś więcej wiadomo. Warto zmienić wtryski ( to tak na początek ) no i stroić od nowa. Znajomy w bfb bez kata i na większych wtryskach ma 207 koni. Edytowane 22 Stycznia 2018 przez jacek70
WYSKUN Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Gregor10 który się zna jak nikt z BFB wyciągnął 214 koni alez FMICiem, mocniejszymi wtryskami i DP http://gregor10.pl/audi-a4-b7-1-8t-bfb-163km-214km-325nm/ Więc masz odpowiedz
adeksus89 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2018 Tez mnie to dziwi dlatego założyłem post , może pomiar przekłamuje... jutro zrobie logi z jakich kanałów ?
jacek70 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 I w zasadzie wszystko jasne na serii do 200 to max.
WYSKUN Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 skasuj błędy nawet jeśli ich nie ma i: 2+33 3+20 115+118
adeksus89 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opieram się jedynie na tym co dostałem z hamowni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się