FreakyRico 0 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Cześć wam wszystkim niedawno kupiłem sobie a4b6 w 2,5 v6 155km 2002 r w MultiTronicu ; < (AYM) . Samochód chodził poprawnie przez ostatni czas aż tu nagle zaczął chodzić jak traktor i cykać tak więc wałki do wymiany przekalkulowałem sobie i taniej bedzie mi go zeswapować na np 2,5v6 180km powiedzcie czy dużo z tym roboty co z skrzynią i wg. Zapewne pojawił się już taki wontek ale niestety niemam czasu na przejrzenie całego forum i znalezienie go więc proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 No ale co chcesz się dowiedzieć? Jak padł mechanicznie to wkładasz drugi silnik AYM lub jakiś AKE AKN i zostawiasz swoją pompę, osprzęt, sterownik, skrzynie, sprzęgło. O to Ci chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alonso 1 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Jeżeli wymieniać to kupić słupek o którymś z 4 oznaczeń: BGD, BAU, BCZ, BDH(jest jeszcze BFC, ale tam są wałki starego typu), były one montowane w a4, a6, paskach, superbach, osprzęt zostaje z Twojego, a te silniki mają poprawione wałki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubi. 1 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 kupuj całego angola z 1.9 i zrób swapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się